דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להקמת עסק מצליח בתחום התערוכות 

מאת    [ 23/07/2013 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 1219 פעמים ]

אחד הקשרים המשונים ביותר הוא הקשר בין המצב הכלכלי בישראל לבין האירועים המופקים בה. למעשה, לפעמים נראה שאין שום קשר בין השניים ולפעמים נראה שככל שהמצב הכלכלי נהיה רע יותר באופן כללי, האירועים נהיים רק מרגשים, משמחים ומושקעים יותר. אי לכך, אזרחים רבים פונים כיום לעסוק בתחום שנראה שרק הולך ונהיה משגשג יותר. הכנו עבורכם רשימה של טיפים והמלצות להקמת עסק מצליח בתחום האירועים. 

כנסים ותערוכות

בכל הקשור לתחום זה, לעתים קרובות הבאים לאירוע לא יזכרו את נושא הכנס או אפילו את העבודות שיוצגו בתערוכה. בדומה לאירועים משפחתיים, עיקר הדיבורים לאחר האירוע ייסובו סביב רמת האירוח. ההמלצה שלנו לפיכך היא להתחיל לסייר בכנסים ובפתיחות של תערוכות ברחבי הארץ ולהבין מה חסר שם.

לכו לתערוכות של בוגרי בתי ספר לאמנות, לכנסים מדעיים, לכנסים עסקיים ולפגישות מחזור. תוך זמן קצר, במידה וניחנתם בחוש עסקי, תוכלו לזהות את האלמנטים שמזוהים עם כל אירוע ולאתר את הדברים שחסרים באירועים האלו. מדובר בהחלט בנישה שזקוקה לריענון ולחידוש.

תן לציוד לעבוד במקומך

אחת הטעויות של אנשי מקצוע בתחום האירועים היא שהם משתעבדים לציוד שלהם. במידה ואתה מעוניין להיות מסוגל לספק שירות למספר אירועים במקביל, עליך לשכוח מלתפעל את הציוד שלך בעצמך. אי לכך, עליך לספק לחוגגים ציוד שיוכלו לתפעל בעצמם בקלות יחסית. חשוב למשל על רכישה של מצלמות go pro שניתן לתלות במקומות שונים ברחבת הריקודים או על תא צילום שקוף שניתן להשכיר ובתוכו תחפושות ומצלמה לצורך הקלטת ברכות. המטרה הסופית היא שכל שתצטרך לעשות הוא לשנע את הציוד הלוך וחזור.

למצוא את הדבר הבא

מאחר ושוק האירועים הוא שוק רווי, הדרך היחידה לבלוט בו היא לספק שירות שעדיין אין לו היצע גבוה. זה הזמן להתחיל לחקור את התחום לעומק, להתעניין בהמצאת החדשות שעדיין לא נכנסו לארץ ולאתר את האטרקציות שנמצאות עדיין בחיתוליהן. לפעמים עצם החידוש הוא האטרקציה. לצורך העניין, גוש קרח ענק ממנו תחצוב שבבי קרח ועליהם תמזוג סירופ מתוק יהיה אטרקטיבי בהרבה מלהטוטן שיפליא בלהטוטיו למשל, פשוט משום שעגלות קרח הן דבר נדיר במחוזותינו ולהטוטן, מלהיב ככל שיהיה, הוא לא.

מרכז הירידים והקונגרסים בישראל בע"מ משנת 1933 ועד היום מרכז הירידים משמש בית למסחר ולתרבות בתל אביב ובישראל.מרכז הירידים הינו המתחם הגדול והמקדם בישראל לעריכת כנסים, תערוכות, ירידים, בחינות, מופעים ואירועים בקנה מידה בין-לאומי.במתחם נערכים מאות אירועים ותערוכות המושכים אליהם למעלה מ-2.5 מיליון מבקרים בשנה. לפרטים נוספים:טל': 03-6404401פקס: 03-6404494www.fairs.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב