דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיור מוגן - יוקרה ואיכות חיים 

מאת    [ 22/07/2013 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3695 פעמים ]

כשמדברים על דיור מוגן חשוב לזכור שמדובר למעשה באפשרות התגוררות מאוד יוקרתית לכן יש לעשות הפרדה בין מוסדות המאפשרים דיור מוגן, למוסדות אחרים המאכלסות קשישים. המטרה בדיור המוגן היא לאפשר מקום התגוררות שירותי וטיפולי אך מנגד גם לספק המון ערך מוסף לדיירים שבוחרים באפשרות הזו. ישנם מוסדות רבים המשמשים כמקום לאכלוס קשישים אשר משתמשים בשם "דיור מוגן" והם למעשה לא תואמים את ההגדרה. הדבר מוביל לטעויות רבות מבחינת חיפוש המוסד ובנוסף לתמחור לא נכון של השירות המסופק. אז בואו נעשה קצת סדר ונציג מה באמת דיור מוגן יוקרתי מספק לפני שאנו בוחרים לשכן בו את קרובינו.

 פעילויות חברתיות וחוגים

הבידול של שירותי הדיור המוגן נובע מעצם היותם של הדיירים אנשים עצמאיים שיכולים לבצע פעולות רבות בכוחות עצמם ולכן יכולים להשתלב במגוון פעילויות חברתיות, חוגים וקורסים שונים. בין האפשרויות: קורסי יצירה ואמנות, משחקי חברה שונים, פעילויות ספורט מגוונות ועוד אשר יוצרים אינטראקציה רבה בין השוהים בדיור המוגן. העובדה שהדיירים עצמאיים מבחינה פיזית ונפשית מאפשרת להם ליהנות מהשהייה בדיור המוגן ולהפוך אותה להרבה יותר איכותית ויוקרתית.

 חדרי אוכל

מדובר במגוון אפשרויות של ארוחות איכותיות ברמה גבוהה ביותר. דיור מוגן איכותי יאפשר כול מני סוגים של ארוחות ואפילו יחזיק יותר מחדר אוכל אחד. ברגע שיש יותר אופציות בהיבט הקולינארי, זה משפר את היוקרה של המוסד ושם אותו ברף מאוד גבוה ממש כמו במלונות חמישה כוכבים.

 שירותי כביסה וניקיון

חלק בלתי נפרד של השירות הניתן בדיור המוגן. בכול זאת מדובר באנשים מבוגרים בגיל הזהב אשר מעדיפים שישרתו אותם גם בהיבט של ניקיון. המטרה היא לתת לדיירים כמה שיותר שירותים ולדרוש מאמץ מנימלי מצדם.

 שירותי רפואה

כאמור, למרות היכולת העצמאית שיש ברשותם של הדיירים, מדובר באנשים מבוגרים ולכן נושא הבריאות צריך להיות בעדיפות עליונה בכדי לשמר את מצבם הבריאותי איתו הם הגיעו לדיור המוגן. דיור מוגן ברמה גבוהה מספק סטנדרטים רפואיים עליונים ביותר המאפשרים לדיירים להיות שקטים בכול מה שקשור לבריאותם. לכן השירות כולל רפואה 24 שעות ביממה עם מגוון רופאים מומחים במגוון רחב של תחומים. השירות שניתן בדיור המוגן ממצב את המוסדות שעוסקים בתחום ועל פי ההגדרה במקומות הכי גבוהים מבחינת שירות ואיכות חיים. במידה ואתם שוקלים דיור מוגן לקרוביכם רצוי שתלכו לראות מקרוב את הפעילויות השונות שמתבצעות בדיור המוגן. ההרגשה שנוצרת במקומות האיכותיים שעוסקים בתחום היא של בתי מלון ברמה הגבוהה ביותר, אך צריך לזכור שלא מדובר בחופשה זמנית. אפשרות של דיור מוגן יוקרתי מספקת דרך מושלמת ליהנות מהשלב הזה בחיים, לקבל עזרה וסיוע ומנגד הרבה אפשרויות נלוות של הווי וחברה שמוסדות שונים לא נותנים. גם הבית המקורי וסביבתו בשלב מסוים לא תמיד יכולים לספק את כול הצרכים של הקשישים ולכן הדיור המוגן מעבר להיות מוסד אכלוס הוא גם בית במלא מובן המילה.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב