דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מציאת זוגיות - שינוי ושיפור בגישה 

מאת    [ 22/07/2013 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2725 פעמים ]

ט"ו באב היום, יום בו זוגות מציינים ביחד את יום האהבה. הפנויים והפנויות שבינינו לבטח חשים צביטה קטנה בלב שלהם אין עם מי לציין את היום הזה. כדי לציין בשנה באה את ט"ו באב עם בן /בת הזוג הקבועה שלכם הגיעה העת לשנות את הגישה.

מציאת זוגיות אינה דבר של מה בכך וככל שאנו מתבגרים, החיפוש נעשה קשה יותר. האכזבות שבדרך גם אם אינן מרפות, עדיין הופכות לצלקות שמקשות עלינו יותר ויותר. הגיע הזמן לשנות גישה בחיפוש ומציאת זוגיות.

שינוי גישה

אם אתם מחפשים, רשומים באתרי הכרויות, יוצאים לדייטים ו... מתאכזבים כל פעם מחדש הגיע הזמן לשנות את הגישה. עצתי לכם היא תחילה לקחת פסק זמן מסוים של חודש, חודשיים במסגרתם תנוחו, תירגעו, תמלאו מצברים ובעיקר, תכינו את עצמכם כמו שצריך הפעם לחיפוש ומציאת בן /בת זוג לחיים.

שדרגו את עצמכם

בשידרוג העצמי הכוונה היא היא לשפר משהו בעצמכם, משהו שיהפוך אתכם לטובים יותר, לאטרקטיבים יותר ואולי הדבר החשוב מכל, יוסיף לביטחון העצמי שלכם. דיאטה, להתחיל סוף סוף להתאמן, שינוי תסרוקת, שיפור הרגלי תזונה, הפסקת עישון וכיו"ב, כל אלו יכולים להיות שדרוג עצמי. רק אתם יודעים מה תמיד רציתם לשפר בעצמכם ודחיתם את העניין מסיבות אלו ואחרות.

הגדירו מחדש מי אתם

הגדרה עצמית היא לנסח מי אתם במשפט או שניים. משפט שיתמצת את את הדברים המשמעותיים ביותר בכם.  ההגדרה המחודשת תאפשר לכם גם לקבל החלטות טובות יותר, לדעת טוב יותר את מי אתם מחפשים, תאפשר לכם גם להציג את עצמכם באופן ממצה.

שפרו את הנראות שלכם ברשת.

חפשו את עצמכם בגוגל. בדקו אלו תוצאות עולות בעמודים הראשונים. היו סמוכים ובטוחים שכל מי שפגשו עוד לפני הדייט יבצע עליכם חיפוש. כתיבת מאמרים, ניהול בלוגים, עדכון פרופילים ברשתות חברתיות, כל אלו יעלו תוצאות שאתם תיכננתם ויצרתם.

עבדו על עמוד הפייסבוק שלכם

כמו שיחפשו אתכם בגוגל, כך גם יחפשו אתכם בפייסבוק. עברו על העמוד והפרסומים הפומביים ובדקו האם הוא משקף את מי שאתם, את ההגדרה העצמית שלכם. אם אתם יצירתיים, הראו זאת בעמוד, אם אתם חובבים X או Y, הראו זאת בעמוד. פרסמו סטטוסים, תמונות ופוסטים עם מחשבה אחת קדימה, שמי שתרצו לפגוש, יקרא אותם.

תמונות תמונות תמונות

כמה פעמים חשבתם לעצמכם שאתם לא כל כך פוטוגניים, שאתם לא יוצאים טוב בתמונות. כדאי שתשקיעו הרבה זמן בתמונות. אולי תבדקו את האפשרות ללכת לצלם מקצועי, אולי תבקשו מחבר/ידיד שיצלם אתכם סטים מרובי תמונות. במאות התמונות שיצלמו אתכם לבטח  שתמצאו כמה תמונות מחמיאות.

השקיעו באיך אתם נראים בתמונות, שמרו חלק מהם לפרופיל הפייסבוק שלכם, לעמוד שלכם באתר ההיכרויות וגם שימרו כמה תמונות טובות למשלוח באימייל (באם תתבקשו).

להמשך והרחבה בקרו באתר מציאת זוגיות 

לאחר 17 שנות נישואין פירקנו בכאב רב את החבילה המשפחתית ויצאתי אל העולם הקר. לא טוב היות האדם לבדו ואת זה למדתי די מהר על בשרי. אחרי שנתיים של דייטים וחיפושים אחר הצד השני עצרתי בצד, כמעט נואש מרים ידיים וחושב שאולי חבל על כל האנרגיות והמאמצים אולי פשוט אני לא יודע לעשות את זה.


בדרך כלל אני לא מוותר בקלות על שום אתגר ולכן במשך תקופה התחלתי לדבר ולשאול, לראיין חברים, מכרים, נשים וגברים שפגשתי באתרי היכרויות, ניסיתי להבין איפה הכשל, למה לא הולך לי, למה לא הולך להם. ולאט לאט התבהרה התמונה. אין ספק, נדרשה גישה חדשה.


חשבתי לעצמי ותכננתי דרכי פעולה חדשים. אחרי כמה דייטים פגשתי את המשלימה שלי, בת הזוג שלי כיום.


לפני כחצי שנה התחלתי לאמן פנויים ופנויות למציאת זוגיות. התהליך לא פשוט, אבל כבר ישנן לא מעט הצלחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב