דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לאירועים 2013 

מאת    [ 19/07/2013 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 1516 פעמים ]

מתחתנים ? הילד לפני בר מצווה ? חוגגים בריתה עם כל בני המשפחה והמכרים ?

בטח גם אתם ניצבים לפני אירוע גדול, אולי האירוע הכי חשוב שלכם. בטח גם אתם רוצים ושואפים לעשות ממנו ערב של ממש, על כל המשתמע מכך. ערב שייזכר תמיד בפיהם של המוזמנים שלכם. ערב שתרצו לצפות בו בפורום משפחתי פעם בשנה. אירוע מיוחד שיכר גם כשאחרון הילדים שפיזז על בימת הריקודים יעמוד גם הוא תחת החופה וישבע אמונים לבחירת ליבו.

אם ככה, חשוב שתדעו שאירוע הוא הפקה של ממש. הכול חייב להיות מסודר ומאורגן מ א' ועד ת'. השולחנות מסודרים וערוכים בראוי, המלצרים, הברמנים וצוות האולם יידעו היטב איש את תפקידו, התקליטן והלהקה יהיו סגורים על רצף השירים והתזמון של כל חלק באירוע, אם זה חתונה אז הכניסה של החתן והכלה עם הוריהם, ואם מדובר בבר מצווה אז ההצגה של חתן האירוע, קריאת הדרשה וכו ... בסדר הזה, יש לדברים מקום וזמן והאירוע מתנהל ממש כפי שכתוב בספר.

אם אכן פעלתם בסדר הזה, כנראה שקיבלתם אירוע מהנה ,  מרגש , מיוחד ,  ומושלם. אבל יחד עם זאת זהו עדיין אירוע שחסר בו משהו. בגלל כל ההתפתחות הטכנולוגית והרחבת האופקים שלה זכינו בשנים האחרונות, כולנו נחשפנו להמון דברים שיכולים לשמש אותנו באירוע שלנו, ולהוסיף לו המון.  האירועים של היום  יכולים להיות משודרגים בכמה וכמה רמות. כל זה אם נדע אייך לשלב בתוכו אטרקציות לאירועים שיהיו ממש מותאמים לאופי האירוע שלנו.

אטרקציות לאירועים משמעו, אני מוסיף לאירוע משהו חדש ומיוחד, כזה שהאורחים והמוזמנים כנראה לא ראו אף פעם והוא חדש להם מאוד.  אטרקציות לאירועים, פירושו הוספה של תוכן ועניין לאירוע. חשבו לעצמכם, בכמה אירועים במהלך חייכם כבר הייתם ? בכמה ברי מצווה כבר הייתם, ותוך כדי האירוע הייתם בטוחים שזו ממש העתקה של הבר מצווה הקודמת שהייתם בה ?!? בדיוק בגלל העובדה שהדברים חוזרים על עצמם שוב ושוב. עכשיו, כשאתם מודעים לעובדה שיש ביכולתכם להוסיף לאירוע עוד משהו , קרח יבש , הפרחת יונים , כניסה לאולם באופנוע , כנר או כנרית , להקת סמבה או דאנס מקפיצות . כאלו שיסחפו את הקהל לתוך מערבולת של ריקוד והשתוללות מטורפת ברחבת הריקודים ... בר מצווה כזו ממש לא שוכחים בקלות. וחתונה שבסיום החופה מפריחים ממנה 50 יונים לבנות צחורות , הופכת לעניין אחר לגמרי, האירוע לא נשאר אותו אירוע, הוא מקבל גוון אחר לגמרי, האורחים יראו מעתה הכול שונה ורק יחכו להפתעה הבאה שתגישו להם.

כשמדברים על אטרקציות לאירועים צריך לחפש חברה אמינה ומקצועית לעניין, לקחת ממנה קטלוג מסודר של הדברים שהיא מציעה לכם, לשקול היטב כל הצעה ולראות שהיא אכן תואמת את רוח האירוע שלכם. הכוונה, שאם האירוע הוא אירוע משפחתי, צנוע ושקט , מן הסתם שנבחר לנו אטרקציות עדינות ולא רועשות מידי, ולהיפך, אם האירוע שלנו מושך אליו מוזנים צעירים ותוססים, אנחנו ניתן להם בדיוק את מה שמגיע להם ואת מה שהם מחפשים, עשן כבד בשילוש של קרח יבש, נוכל להוסיף גם להקת ברייק דאנס מפוצצת, חמישה רקדנים שלא מתעייפים, מעגל מתופפים שיקים מהשולחנות גם את האיש המבוגר ביותר באולם.

בסופו של הכול עניין של מה אתם רוצים מהאירוע שלכם, כמה אתם רוצים לסגנון אותו ולהוסיף לו צבע  חיים ...    אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את האטרקציה המושלמת !!!

שיהיה לכם הרבה מזל טוב ו ... ניפגש בשמחות !

חן פוני מקדם אתרים בחברת פרומוטיקס ומומחה בשיווק ופרסום באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב