דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצים גוזמים רק אצל מומחים, וזו לגמרי לא גוזמה 

מאת    [ 17/07/2013 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1286 פעמים ]

 

עצים גוזמים רק אצל מומחים, וזו לגמרי לא גוזמה.

שירות מקצועי עדיף על פני טיפול חובבני בכל תחום, ובמיוחד בגיזום עצים. גיזום שאיננו מקצועי עלול לפגוע בעץ ולפגום בחזות החיצונית שלו המשפיעה על מראה הסביבה כולה, וחבל. איך גוזמים עצים באופן מקצועי? כל המידע בכתבה שלפניכם.  

גיזום עצים מקצועי

עצים, בדומה לפריטים אחרים בעולם הצומח, זקוקים לטיפוח מתמיד ולתחזוקה על בסיס שגרתי. פעולת הגיזום הינה חלק אינטגרלי מהטיפול השוטף בעץ, ובלעדיה, עלול העץ ללכלך את הסביבה, לפגום במראה החצר או הגינה ביצירת רושם כללי מוזנח, ואף לסכן את העוברים והשבים, במידה והוא שולח ענפים חדים למרחק. חברות גינון מקצועיות מציעות בדרך כלל גם שירותי גיזום מקצועיים, הנעשים על ידי מומחה בתחום, באמצעות ציוד מיוחד הנדרש לכך. כמו כן, קיימים בשוק אנשי מקצוע המתמחים בתחום ספציפי זה ומציעים את שירותיהם לכל דורש.

מתי גוזמים עצים?   

עצים יש לגזום כשגרה, לפחות פעם בחצי שנה לעצים צעירים, ולפחות פעם בשנה כאשר מדובר בעצים בוגרים, כשההמלצה היא לעשות זאת לקראת החורף, שכן סערות החורף עלולות לטלטל את העצים ולהביא למצב של סכנה במידה והעץ מגודל. כמו כן, פעולות גיזום שונות נחשבות ל"עזרה ראשונה", במצב בו העץ חולה, בלתי יציב, או בעל ענפים ארוכים המסכנים את העוברים לצדו.

גיזום אומנותי

גיזום אומנותי הינו דרך נפלאה לעיצוב הגינה או החצר. ניתן לעצב את העץ באמצעות גיזום מתוחכם ובכך ליצור מראה אומנותי וייחודי, אשר אותו ניתן להתאים לקונספט העיצובי הכללי של הגינה או החצר ואפילו של הבית. מומחים בתחום מסוגלים להפיק תחת ידיהם יצירות אומנות עציות אמתיות, שישדרגו את הסביבה בכמה רמות. בהנחה שיהיה עליכם לגזום את העצים מפעם לפעם בכל אופן, מומלץ להשקיע קצת יותר ולגזום אותם באופן אומנותי שישווה להם מראה יפהפה. כמו כן, מומלץ לשמור אמונים לאיש מקצוע ספציפי משירותיו הייתם מרוצים ולהזמינו לגיזום העץ פעם בחצי שנה או שנה. הגוזם המקצועי אשר מכיר את העץ, את הרמוניית הגינה שלכם ואת טעמכם האישי, ייטיב, מן הסתם, לגזום אותו, באופן הטוב ביותר.

איך מוצאים גוזם מקצועי?

אנשי מקצוע פרטיים, כמו גם חברות גינון רבות, מציעים שירותי גיזום מקצועיים. תוכלו למצוא גוזם מקצועי באמצעות חיפוש קל באינטרנט, או להתייעץ עם מכרים וידידים המרוצים משירותיו של הגוזם המקצועי שלהם. כמו כן, אם עברתם ברחובה של עיר וראיתם חצר עם עצים יפים הגזומים היטב, אל תהססו לנקוש על הדלת ולבקש את פרטי בעל המקצוע. מומלץ לערוך השוואת מחירים ולבחור בהצעת מחיר סבירה, אם כי לא נמוכה באופן מחשיד.

המאמר באדיבות מאיר גיזום עצים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב