דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח אפליקציות - יש לכם רעיון שיכבוש את העולם בסערה? 

מאת    [ 09/07/2013 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 2347 פעמים ]

אז נכון יש לכולם את החלום הרטוב שבסוף השבוע פתאום יורידו מיליוני פעמים את האפליקציה שלהם והם יהפכו מאדם מן השורה למיליונר חדש. צ לי לאכזב רבים מכם אך לרוב זה לא עובד ככה, יש סיפורים יוצאי דופן כמו בכל מקצוע, כמו אנגרי בירדס שהיו חלוצים וכמעט לא התחרו באף אפליקציה, יש את אפליקציית Drow something שמהלך חודשיים או שלושה הגיעו לעשרות מיליוני הורדות אך בין כל אילו יש את אילו אשר משקיעים בפיתוח אפליקציה אך לאחר מכן פשוט זורקים אותה לאפסטור ולגוגל Play ומחכים שהיא תצוף מעל כל האפליקציות, יש מעל 700 אלף אפליקציות כאילו...

ברור לכולם שתחום הסלולאר בכלל והאפליקציות בפרט הוא ממש לא כמו שהיה בשנת 2007 ומאז הרבה מים זרמו בנהר כיום לפתח רעיון, הכי פשוט שיהיה, דורש השקעה לא פשוטה הן בפיתוח ואף יותר בשיווק הרעיון לעולם, כמה השקעה, כל זאת נפרט בהמשך.

בישראל קיימות חברות רבות של פיתוח אפליקציות, זוהי דרך נחמדה להתחיל את החיים בעולם הסלולר אם אתה מבין בנושא ומוכן לאתגר.
לרוב חברות מתמחרות את תהליך פיתוח אפליקציות במספר דרכים, דרך ראשונה היא על ידי תמחור כל אלמנט באפליקציה, דרך זו נפוצה בעיקר לפיתוח אפליקציה לאתר קיים או אפליקציה פשוטה בה האלמנטים מוכרים ואינם חדשניים המצריכים אלגוריתמים מורכבים.

דרך נוספת היא תשלום עבור שעת עבודה, דרך זו נפוצה יותר כאשר האפליקציה מורכבת יותר, בעלת אלמנטים חדשים שהם פרי דימיונם של היזמים וכמובן מצריכה השקעה ומחשבה רבה. כמות שעות העבודה הנדרשות בעבור אפליקציה נקבעת לאחר האיפיון.

בתחום פיתוח האפליקציות כיום, אם הינך אדם מן המניין שמבין קצת עסקים אך ממש לא מבין בטכנולוגיה חשוב לבחור חברת פיתוח אפליקציות שתלווה אותך לאורך הדרך. ויותר מזה, אין לחשוב כי האפליקציה תעלה לחנות האפסטור או גוגל Play ותניב רווחים מיידיים.

לחיי אפליקציה כיום יש מספר שלבים, הראשון הוא כמובן הרעיון, לאחר שיש לנו רעיון אנו מגיעים לחברות פיתוח שונות ומגיעים לסיכום מחיר לפיתוח האפליקציה וכמובן כתיבת איפיון.

אם אנו מעוניינים להצליח בעולם הרווי הזה חייבים להגיע למצב בו אנו הופכים את האפליקציה לחברה מניבה רווח וזו על ידי גיוס משקיעים (או כמובן השקעה עצמית), לכן עוד לפני חתימה על הסכם עם חברה מסויימת שתפתח לנו את האפליקציה נכתוב תוכנית עיסקית עבור המשקיע הפוטנציאלי.

חשוב שבהסכם בינינו לבין חברת הפיתוח יהיה תשלום לפי אבני דרך. כאשר כמובן אחת מאבני הדרך היא גרסת בטא או הוכחת היתכנות (POC), לאחר אבן דרך זו כאשר יש לנו גרסה ראשונית עובדת אצלנו ניתן לגשת לגיוס משקיעים (Seed) כאשר לאחר הגיוס יהיה ניתן לפתוח משרדים לחברה וגיוס צוות עובדים שכל מחשבתם תהיה בשיפור ושידרוג השירות באפליקציה.

עלויות מתכנתים, מעצבים, שרתים וכו' עלולות להגיע לסכומים נכבדים, לכן חשוב להכניס לתוכנית עיסקית את כל האלמנטים שיהיה עלינו לשלם עליהם בכדי לתת מוצר טוב, עובד ומניב רווח עבור הקהל הרחב וכמובן עבור המשקיע שלנו.

חשוב לזכור, כמות האפליקציות אשר הגיעו לתודעה עולמית ומיליוני הורדות היא קטנה, אך כמובן שהפוטנציאל הקיים בשוק הזה הוא אדיר, אם רק עושים זאת נכון. תכננו את המיזם שלכם בצורה עיסקית נכונה, מהם המודלים לייצור רווחים וכמובן הקפידו על כל חוקי העיצוב והתכנות כך שהמשתמשים יאהבו את המוצר שלכם.

חברת AppGate היא אחת מחברות פיתוח האפליקציות הגדולות בישראל, AppGate אינה רק מפתחת אפליקציות אלה לרוב מגיע כמשקיע במוצר עוד לפני הקמתו, Pre Seed. כאשר לאחר ייצור גרסת הבטא AppGate דואגת להפגיש את היזם עם משקיעים מהארץ ומהעולם ומחוברת למספר רב של קרנות הון סיכון ואנג'לים למיניהם.

יש לך רעיון שיכבוש את העולם? בו וספר לנו איך נוכל לעזור לך להגשים אותו בצורה הטובה ביותר. צור קשר עכשיו לקביעת פגישת ייעוץ חינם.

והכי חשוב שיהיה בהצלחה!

www.appgate.co.il - פיתוח אפליקציות וליווי סטארטאפים מרגע הרעיון ועד לגיוס הון והקמת חברה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב