דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו האני האותנטי שלך 

מאת    [ 08/07/2013 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 2066 פעמים ]

 

האם אתם יודעים לענות על שאלה זו? האם אתם יודעים מהו האני האותנטי שלכם? רובנו מגדירים את עצמנו בצורה הכללית ביותר שיכולה להיות אפשרית, ללא הסתכלות עמוקה פנימה לתוך האישיות הרחבה והמדהימה שנמצאת בתוך כל אחד ואחד מאיתנו.

הרי אם שאתכם שאלה פשוטה זו – מי אתה, לא יהיה מספיק רק לענות בכך – אני עורך דין, אבא, בעל. יש מאות ואלפי עורכי דין וכמעט רוב מוחלט של אנשים הם גם בעלים או אבים. תשובה זו אינה משקפת את ההגדרה של האני האמיתי, המיוחד והגדול שלי.

כל אדם הוא עולם שלם, עולם נפלא, עולם של ייחודיות, ידע, כלים, כישורים וכישרונות, יכולות ומיומנויות, יתרונות וחסרונות, ערכים, אמונות ומחשבות, הרגלים ודפוסי חשיבה. כל זה יחד מאייפן ומגדיר את האני האותנטי שלי.

זה אומר שאם אנחנו רוצים להיות מאושרים, מוצלחים, מוגשמים, אם איננו אוהבים את החיים שלנו כפי שהם היום, אם איינו מתחילים את היום בשיא ההתלהבות, מרץ ואנרגיה, הסיבה היא שאנחנו לא מחוברים לאני האותנטי שלנו, איננו מכירים את עצמנו, את האישיות המיוחדת שיש לנו, איננו עוסקים בדבר שנותן ביטוי לכל המתנות שנמצאות בתוכנו, איננו חיים את החיים שלנו.

רובנו גדלנו לפי מודל חיים מסוים שברחם צריכים להיות בדרך מסויימת וכך זה אמור להיות עבור כל אחד ואחד מאיתנו. אנחנו חיים על-פי מודל זה כאשר אף אחד בעצם לא שאל אותנו אם זה מודל שמתאים לנו, לאישיות שלנו, עוזר לנו לבטא את כל היכולות והכישורים שלנו ולממש את הייעוד שעבורו באנו לעולם הזה.

ישנו משפט שאני מאוד אוהבת של לס בראון –" בן אדם נולד פעמיים: פעם אחת כשהוא בא לעולם ופעם שנייה כשהוא מגלה את הייעוד שלו בחיים".

עד לפני שלוש וחצי שנים בערך הייתי כמו רוב האנשים, עובדת במשרד, מהבוקר עד הערב, חיים רגילים ומונוטוניים. הספקתי להחליף מספר עבודות לאחר סיום הלימודים באוניברסיטה, אך לא מצאתי את עצמי באף מקום, עד שיום אחד הבנתי שאלו לא החיים שאני רוצה לעצמי. יש לי חלומות, מטרות, שאיפות, כישרונות שאיתם נולדתי ופיתחתי, דברים שאני אוהבת לעשות ואני טובה בהם, ולמעשה אני לא מחוברת ל"אני האותנטי" שלי ויותר מזה, אינני מכירה את עצמי לעומק ולא מספיק מעריכה את ארגז הכלים שיש לי – כלים, ידע, כישורים וכישרונות.

לעשות שינוי היה מאוד מפחיד – ורק תוך כדי התחלתי להכיר את התכונות האופייניות לי כמו ראש גדול, אופטימית, אחת שמתמידה ולעולם לא מוותרת, בעלת אומץ, עם רצון עז לצמוח ולהתפתח ולעזור גם לאחרים לעשות זאת.

לפני 3 וחצי שנים יצאתי לדרך של היכרות ומפגש עם עצמיף עם העולם הפנימי, לתהליך מרתק ומדהים של צמיחה והתפתחות אישית ורוחנית.

 

היום אני יודעת שאם לא הייתי עושה צעד זה, הייתי עדיין ממשיכה לחפש את עצמי, מנסה כל מיני עבודות ומגדירה את עצמי בתור מזירת מנ"כל, מנהלת משרד או כל דבר אחר.

אני הרבה מעבר לסתם הגדרות כלליות אלו. היום אני חיה את החיים לפי נ"אני האותנטי" שלי.

 

גם אם אתם רוצים לפגוש את האני האטתנטי שלכם, להכיר את עצמכם, אני רוצה להזמין אתכם לסדנה ייחודית שנקראית מפגש עם עצמך. הסדנה היא התמצית של כל מה שאני הבנתי לאורך כל הדרך ומה על כל אדם לדעת ולעשות על מנת להתחיל לחיות את החיים שלו!

 

על ידי לחיצה על הקישור הבא תוכלו לגלות את כל הפרטים לגבי הסדנה.

http://www.dianabenzvi.com/landing/date-with-yourself 

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב