דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Agoda.com יוצאת עם מבצעים למלונות בדרום-אוסטרליה לצוללנים הרפתקנים 

מאת    [ 19/06/2013 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 11588 פעמים ]

העיר "אדלייד" (Adelaide) וגם העיר "פורט לינקולן" (Port Lincoln) בדרום אוסטרליה ידועים בשל אוכלוסיית הכרישים הלבנים הגדולים ששוחים באזור החופים שלהם, וקיימות שם מספר חברות שמציעות לצוללנים את ההזדמנות לצלול ולראות מקרוב – מאד מקרוב - את הכרישים המדהימים הללו במגוון כלובי צלילה.

בשל היותו הטורף המפחיד ביותר בטבע, זכה "הכריש הלבן הגדול" להיות הנושא המרכזי של ספרים, סרטים וסרטי תעודה במשך שנים רבות. דרוש אומץ רב לקפוץ למים ולצלול בקרבת הכריש העצום הזה (אורכו הממוצע 5 מטרים, ומשקלו הממוצע 800 ק"ג). אולם, שיפורים רבים בעולם הבטיחות בצלילה הפכו את החוויה הזו לאפשרית עבור מגוון רחב של אנשים, ושני המקומות הללו מציעים צלילות בכלובים מהמדהימות באוסטרליה.

ישנן מספר חברות אשר מציעות את שירותיהן ב"אדלייד" (Adelaide) ו"פורט לינקולן" (Port Lincoln), והן מאפשרות ללקוחותיהן את ההזדמנות לצפות בכרישים מאוניה וגם מפגש עם הכרישים בתוך המים. כלוב ברזל מאסיבי מספק הגנה מפני הכרישים אשר מגלים סקרנות יתרה. למרות שרוב הזמן הכרישים שוחים לכיוון הצוללנים בכדי לבדוק מקרוב את האטרקציה, מעיפים מבט, מתאכזבים שהאוכל שלהם נעול בתוך כלוב, וממשיכים הלאה בשחייה, חוויה זו מאפשרת הזדמנות ייחודית לצלם ולהסריט מקרוב את החיות האלגנטיות והמרתקות האלו.

בעבר הועלתה השאלה, האם הפעילות הזו מוסרית – דהיינו, האם זה נכון להשתמש בבני אדם כ"פיתיון", ולגרום לכרישים לזהות אותם כמזון? מייקל שול, ביולוג ימי נודע והמייסד של העמותה לחקר ושימור הכריש הלבן, יוצא להגנת הפעילות, וטוען שהכרישים הלבנים הינם נוודים מטבעם ולכן הם לא יקשרו בין בני אדם לפיתיון. בנוסף, הוא טוען שעבור הכריש, האוניה, הכלוב ובני האדם נתפסים כישות אחת גדולה, הרבה יותר מדי גדולה בשביל שתיראה לו כמזון – והוא נמשך אליהם מתוך סקרנות ולא מתוך המחשבה שמדובר ב"ארוחה ענקית". מדענים נוספים תומכים בפעילות הזו בטענה שהיא מגדילה את המודעות לבעל חיים זה, ומספקת אפשרויות מחקר חשובות.

על אף שהם נמצאים כל השנה, מספר הכרישים הלבנים עולה בין מאי לאוקטובר, כאשר להקות של אריות ים מתקבצות יחדיו, ולכרישים ממתין טרף קל. זהו הזמן הטוב ביותר לצלילות בכלובים, וחברות צלילה מציעות מספר חבילות צלילה מכל הסוגים – החל מצפייה ועד צלילה לעומק. בכדי להפוך את הנסיעה לאטרקטיבית במיוחד Agoda.com מציעה מגוון מבצעים על מלונות באדלייד ומלונות בפורט לינקולן- שווה לבדוק ולהתחיל להתכונן לחוויית צלילה של פעם בחיים!

Agoda.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב