דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לעסק 

מאת    [ 17/06/2013 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2126 פעמים ]

עסקים רבים מבינים את הפוטנציאל העצום אשר קיים ברשת האינטרנט והבמה הפתוחה שניתנת עבור עסקים וחברות לשווק את עצמם ולהיחשף לקהל יעד פוטנציאלי בהרבה יותר ממה שניתן להשיג באמצעות עסק מקומי.
פנייה לחברה לבניית אתרים לבניית אתר מהווה פתרון שיווקי אופטימלי וכרוך ביתרונות רבים מבחינה מקצועית, שיווקית וכלכלית.

יתרונות בניית אתר לעסק
מעבר להיותו כלי שיווק אופטימלי עבור עסקים וחברות רבות, מתפקד אתר אינטרנט כלי הטומן בתוכו מגוון יתרונות נוספים אשר נלקחים בחשבון בעת קבלת החלטה על בניית אתר, ביניהם;


    • זמינות – אחד היתרונות הבולטים בעת השוואת אתר אינטרנט לעסק מקומי הנו הזמינות, בעוד ועסק מקומי נאלץ להתמודד עם שעות פעילות, חגים ומועדים, מיקום, תחבורה ומזג אוויר, אתר אינטרנט זמין מכל מקום ובכל עת בשל התשתיות הרחבות אשר תומכות ברשת ומאפשרות גלישה חופשית אפילו ממכשירי הטלפון.
    • חסכון כלכלי – עסק מקומי נדרש להוציא עלויות רבות הכוללות תשלום שכר עבור העסקת עובדים, דמי שכירות מקום, מסים, עיצוב העסק כלומר עלויות שמצטברות לעשרות ומאות אלפי שקלים בעוד שאתר אינטרנט מנוהל אך ורק על ידי בעל האתר וההשקעות הכספיות היחידות הן בעת תהליך בניית האתר ותשלום חודשי עבור שירות אחסון אתרים למען והאתר יהיה באוויר.
    • חשיפה מקסימלית – באמצעות אתר אינטרנט ניתן לפנות לקהל גולשים פוטנציאלי רחב אשר מגיע אליכם ישירות מתוצאות החיפוש אחר שחיפשו בדיוק את תחום העיסוק שלכם, דבר זה משפיע רבות על גדילה באחוזי ההמרה ופוטנציאלי לשיווק מקצועי.
    • תחרות – רשת האינטרנט מאפשרת תחרות בה כל אחד יכול לזכות בפוטנציאל המרבי ביותר באמצעות עיצוב אטרקטיבי וייחודי בעת בניית אתר אינטרנט מקצועי ובכך לאפשר לעסקים קטנים להתחרות ולהתמודד עם החברות הגדולות ולא להימחץ על ידן.

כיצד בוחרים חברה מתאימה לבניית אתרים
התפתחות האינטרנט אכן הובילה עסקים רבים להתמקדות שיווקית באינטרנט על מנת להרחיב את עיסוקיהם, דבר זה הוביל לתפנית רחבה ומגמת עלייה בקרב חברות לבניית אתרים ועל כן נדרש להבין איזו חברה הכי מתאימה עבור הלקוח.
קיימות חברות מקצועיות רבות בשוק חלק מתמחות במתן שירותים בודדים כמו בניית אתרי תדמית או רק חנויות וירטואליות וחלקן מעניקות שירותים כוללים, להלן מספר נקודות אשר יש לקחת בחשבון בעת בחירת חברה לבניית אתרים.


    • רושם ראשוני – בעת כניסתכם לאתר של חברה נבחן קודם כל את עיצוב אתר החברה, עיצוב זה מעיד רבות אודות מקצועיות החברה, כמו כן ניתן להתרשם מהתכנים המוכלים באתר ומגוון השירותים הרבים אשר ניתנים על ידי החברה.
    • תיק עבודות – במידה ואתר האינטרנט של החברה אכן נראה לעינכם מומלץ לבדוק את תיק העבודות של החברה על מנת להתרשם מקונספט מגוון, התאמה אישית ועיצוב אטרקטיבי וייחודי יחד עם התמחות במגוון אתגרים וסוגי אתרי אינטרנט שונים.
    • מקצועיות – מקצועיות חברה נמדדת בבניית אתרים תחת התקנים המקובלים והסטנדרטים הגבוהים המחוקקים על ידי מכון התקנים הבין לאומי W3C, כמו כן בניית אתרים בהתאמה אישית מאפשרת התאמת אתר האינטרנט למטרותיו ויעדיו של הלקוח בפן השיווקי והעסקי לטווח הרחוק.
    • מחיר – מחיר מהווה פקטור עיקרי, בקשת הצעת מחיר מהחברה תספק עבורכם אינדיקציה האם הנכם עומדים בתקציב הנדרש, יש לזכור כי בניית אתר מקצועי בהתאמה אישית בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר יעלה הרבה יותר מאתר לא מותאם ועיצוב המושתת על גבי תשתיות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב