דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מועדפת בבית מלון - הבחירה הנכונה של צעירים וצעירות 

מאת    [ 16/06/2013 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 10109 פעמים ]

המצב כיום הוא שהמדינה משקיעה לא מעט מאמצים בשביל לשלב חיילים וחיילות משוחררים בשוק העבודה המקומי, לאחר 3 שנים של דחייה ועיקובים מוצדקים. כחלק מהאינטגרציה מחדש לחיים האזרחיים, מעודדת המדינה לשלב את הצעירים הללו בעבודות חשובות שהוגדרו בעדיפות לאומית, ובכדי להפוך את הנושא לאטרקטיבי עבורם, היא מציעה מענק כספי מסויים לאלו הבוחרים להכנס למעגל העבודות המועדפות הללו. מדי שנה ושנה בוחרים יותר צעירים באלטרנטיבה המשתלמת של עבודה מועדפת במלון, כחלק מעבודה המשלבת משימות מאתגרות ומהנות עם חברים, ושכר גבוה ומענק כספי מפנק.

עבודה במלונות בכל הארץ

במסגרת עבודה מועדפת בבית מלון ניתן לעבוד כמעט בכל בתי המלון הפעילים בארץ, ואפילו בכמה מהאכסניות, ההוסטלים ובתי ספר שדה השונים. המוסדות אשר מוכרים על ידי המדינה כמוסדות לעבודה מועדפת יאפשרו לכם לקבל שכר יסוד בנוסף למענק במידה ותעמדו בתנאים השונים אשר דורשת ממכם המדינה על פי חוק. לא משנה באיזה מלון תבחרו, תמיד תמצאו באזור התיירות המרגש והחי של העיר, ותיהנו מחוויה מהנה לצד עבודה מאתגרת עם החברים החדשים או הישנים. וכששעות העבודה תמות? למה לא לצאת לבלות במקומות הבילוי של מתחמי התיירות הללו עם השותפים לעבודה או התיירים שבמקום. כדרך טבע, הבחירות הנפוצות ביותר הן לרוב במלונות בטבריה, תל אביב או אילת, כאשר אילת היא ללא ספק היעד המועדף ביותר בקרב צעירים שזה עתה השתחררו.

תנאים מפנקים במסגרת עבודה מועדפת במלון

הסיבה הבולטת ביותר בעבורה בוחרים צעירים רבים כל כך בבתי מלון כמקום העבודה המועדפת שלהם, היא התנאים הנובעים מאופי העבודה המיוחד. עבודה מועדפת בבית מלון מציעה תנאים משופרים, אותם לא ניתן למצוא במקומות עבודה מקבילים, לרבות משמרות נוחות, תעריפים שכר גבוהים (הכוללים עמלות ובונוסים מיוחדים במסגרת תפקידים מסוימים כמו חדרניות או בעבור משמרות בחגים וסופי שבוע), עלויות מגורים נמוכות במתחמי מגורים עבור העובדים, מיקום עבודה יוצא דופן במתחמי תיירות ונופש, ואפשרות לעבוד עם מכרים וחברים טובים מהצבא או בה"ס.

במה אפשר לעבוד במסגרת עבודה מועדפת בבית מלון

הגיוון העצום של תפקידים בהם ניתן לעבוד במסגרת עבודה מועדפת בבית מלון, מהווה ייתרון משמעותי בפני עצמו בכדי לבחור במלונות כיעד עבודה מועדפת. במסגרת העבודה במלון תוכלו לבחור תפקיד להתמחות בו ואף לשנות במהלך תקופת העבודה במקרים מסויימים את תפקיד ואופי העבודה. התפקידים מגוונים וכוללים כמעט כל תפקיד ומשימה אותה צריך לבצע במסגרת הפעילות של המלון, לרבות תחומים כמו צוותי בידור, מצילים, אחראי בריכה, מדריכי כושר, חדרנים, פקידי קבלה, מטבח, מלצרים, ברמנים, תחום לוגיסטי, בלבויז, שיווק ומכירות ואפילו מזכירות הנהלה.
עבודה מועדפת בבית מלון היא הדרך המושלמת לצאת מהשירות הצבאי אל האזרחות בצורה חכמה ומהנה בה ניתן לחסוך לא מעט כסף, ליהנות ממענק כספי משמעותי וחד פעמי, ולהיכנס אל שוק העבודה בצורה הכי טובה.

מלונות פתאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב