דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאגר תמונות חינמי, והסיכון בתמונות ללא רשיון 

מאת    [ 12/06/2013 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 3614 פעמים ]

תמונות באינטרנט זה איזור תפל מאוד , רוב האנשים בעצם בכלל לא יודעים על קיומו של רשיון לתמונות, חלק גדול מוצאים את עצמם בבית משפט אחרי תביעה שיכולה להגיע לאלפי שקלים אם לא יותר .
אז איך זה עובד - רוב התמונות שקימות באינטרנט הם בעצם תחת רשיון או יותר נכון תמונות פרטיות , כל תמונה שבנאדם יוצר בפוטושופ היא תמונה פרטית, כל תמונה שבנאדם מצלם היא פרטית התמונות היחידות שלא פרטיות הם אלה שבעליהם הכריז על רשיון חופשי, כך שכמו שאמרתי קודם זה איזור מאוד תפל, הרי פייסבוק לא יגידו לכם כלום אם תשתמשו בלוגו שלהם, זה רק יעזור להם. אבל עם תקחו לוגו של אתר מסוים ותחפישו אותו במאמר הוא יכול לתבוע אותם על שימוש בתמונתו ללא רשיון וזה קורה.
יש תאגידים וחברות שכל העבודה שלהם זה בעצם לתפוס את הפושע או כמו שבדרך כלל זה הבנאדם הזה שלא באמת מבין מה רוצים ממנו זה רק תמונה ! ההונאה שלהם זה בעצם לתת לך את העוגה ולתבוע אותך על גניבה, אתרי תמונות שלא שומרים את התמונות שלהם אלה הם מציגים אותם לראווה רק קח את התמונה. חברות אלו מעסיקות עשרות עובדים שכל העבודה שלהם זה למצוא את הגנב הקטן לחפש ולחפש ברשת אנשים שמתמשים בתמונות שלהם ללא רשיון, אם לא הבנתם תשעים אחוז מהתמונות בגוגל הם תמונות של חברות למאגרי תמונות אחרי שחברות אלה תופסים את "הגנבים" הם שולחים להם תביעה או איום לתביעה ובקשה לפיצוי כספי בשתי המקרים אתם מפסידים.
אני יביא דוגמא טובה של חבר טוב שלי איתמר, עובד בחברה לבניית אתרים כבר 5 שנים בתור מתכנת, יום אחד בא אליו לקוח של חברה גדולה (לא אזכיר את שמה) וביקש ממנו לבנות לו אתר ענק , הציע סכום כסף לא קטן ואיתמר קפץ על העיסקה, העיסקה כללה בניית לוגו, תמונות , ועיצוב תבנית לאתר, הלקוח שלא היה גאון בבנית אתרים נתן לאיתמר דיסק עם מאות תמונות, שום דבר לא היה נראה חשוד מאוד הגיוני שללקוח היו תמונות.
אחרי כמה חודשים איתמר סיים עם הלקוח והכל היה טוב, בנה לו אתר למופט כולם היו מרוצים שנתיים אחרי, איתמר קיבל טלפון בלילה מאותו לקוח , הלקוח מספר לו שקיבל תביעה על סך 50 אלף שח מחברה בשם איסטוק לאיתמר האומלל לא היה מושג מה נפל עליו, אחרי וויכוחים של ימים איתמר שואל את הלוקח : מאיפה לקחת את התמונות - הלקוח בנימה הגיונית מאוד "מאיפה נראה לך , מגוגל !" בסופו של דבר החברה של איתמר סגרה עם איסטוק פוטו על קניית תמונות בסף 10 אלף שח במקום התביעה. רפי גינת היה אומר קומבינה.
אז איפה כן יש תמונות בחינם או איפה אני יכול לקנות ?
אז ככה חברה חדש בבעלותי בשם אפנלוד , מציע מאגר תמונות אדיר לקהל הרחב הכולל העלאת תמונות שברגע העלתם רשיון התמונות ניהיה חופשי , כך שכל התמונות הם בחינם ואף אחד לא יכול להגיד אחרת. אין סכנות לתביעה.
נוסף על כך אנו מציעים בערכת בניית אתרים או גלריות שאמורה לצאת לקהל הרחב בזמן הקרוב, המערכת כוללה העלאת תמונות לרשת ואתר בסיסי , איחסון, דומיין.
אז נתראה ב:
http://www.upnload.co.il

Upnload - אתר להעלאת תמונות חינמי הגדול בישראל ! מאשר העלאת תמונות וחיפוש במאגר אדיר של תמונות מכל הסוגים ובחינם ! נוסף האתר מציע מערכת בניית אתרים של תבניות כגון וורדפרס, גומלה וUpbload Gallery ללא צורך בידע קודם בשרת איחסון או דומיין !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב