דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי מפחד מחלונות ברזל? 

מאת    [ 11/06/2013 ]

מילים במאמר: 534   [ נצפה 3147 פעמים ]

 

אומרים על חלונות מבלגי ברזל שהם ...

אומרים על חלון הברזל שהוא מחליד , שהוא צריך תחזוקה , שהוא לא ממש אטום  ושעדיף  חלון בלגי אלומיניום , אז אומרים .  המציאות , הפוכה  . ככה זה כשליצרני האלומיניום (קליל וחבריהם) יש הון עתק לבזבז בפרסומות בכלי המדיה השונים כדי לקבע דעת קהל לגבי המוצר שהם משווקים .  לנו אין . אנחנו סדנא לחרושת ברזל אין לנו משאבים לפרסומות בכלי המדיה השונים , ואנחנו גם עסוקים . עסוקים בעבודת כפיים . עסוקים בלעבד את החומר הנפלא הזה , הברזל . עסוקים  בלייצר את החלונות והדלתות העשויים ברזל . עסוקים בלייצר מוצר עם אמירה עיצובית עדכנית הנותנת כבוד גם לעבר וגם לעתיד  , בתשומת לב לכל פרט ופרט עסוקים במלאכת מחשבת של ברזל .

עמידותו של הברזל לאורך שנים

השימוש בברזל לייצור חלונות ודלתות הוא עתיק יומין. במגמת השימור שהגיעה לארצנו , אנו נתקלים לא אחת בעבודות שימור בבניינים בהם יש חלונות מבלגי ברזל . את החלונות הישנים האלו , לא זורקים . משפצים וצובעים ,משמרים אותם , ומתקינים אותם  באותו בניין בו היו כבר שנים רבות  לעוד שנים רבות  של יופי והדר. (אתם מכירים אלומיניום שמשמרים אותו  ?)

השימוש בברזל שוויצרי לייצור חלונות ודלתות משרת היטב  את דיירי הבית , יופי  וחן לצד פרקטיות יום-יומית. . חלון בלגי ברזל , עדין , אלגנטי עם נוכחות חזקה , אין מתחרים ליופיו של חלון זה.  הוא כעדי יפהפה לבית.  פתח המיוצר מפרופיל בלגי ברזל , ישרת את יושבי הבית לאורך שנים ארוכות , חוזקו של הברזל יתרום לכך שהפתח ישאר יציב ואיתן והשימוש בו יישאר קל ופשוט.

הגנה מפני חלודה

חלונות ודלתות  המיוצרים בלגי ברזל  ע"י מסגר-אומן המומחה בעבודה זו  , עוברים תהליך מיוחד כדי למנוע קורוזיה . בתחילה מיוצרים הפתחים כמתוכנן  . בתום תהליך הייצור , מועברים הפתחים בשלמותם  למפעל מיוחד לגילוון. במפעל זה , ינוקו הפתחים באמבט חומצה ואז יעברו לאמבט אבץ. בתהליך זה נקשר האבץ אל הברזל בכל צדדיו ופינותיו ומהווה לו הגנה מפני הלחות שבאויר  . לאחר תהליך הגילוון , שוב מנוקים  הפתחים ואז עוברים תהליך צביעה . תהליך הצביעה גם הוא נועד לבודד את הברזל מן האויר ובכך למנוע התפתחות של קורוזיה.  בתחילה יצבע הפתח בצבע יסוד אפוקסי ורק אחר-כך יצבע בצבע עליון פוליאוריתני – אקרילי בגוון שבחרתם. והתוצאה הסופית תהיה מרהיבה .

 תחזוקה קלה

תחזוקתם של פתחים מבלגי ברזל קלה ונוחה . בשלב הייצור ,הפתחים יעברו שלבים של ניקוי , גילוון , וצביעה  בצבע עמיד במיוחד  , כל זה עוד לפני שהורכבו בביתכם . כדי לשמור עליהם , כל שעליכם לדאוג לו הוא נקיונם של הפתחים , ומניעת הצטברות של אבק ולכלוך (בעיקר בפינות), כך תמנעו התפתחות של קורוזיה  וחלודה. במהלך השנים , יתכן ותצטרכו לבצע מעט תיקוני צבע קלים , יופיים של הפתחים יישמר שנים רבות .

חלון בלגי ברזל אטום לחלוטין

חלון או דלת מבלגי ברזל , המיוצרים בידי מסגר – אומן , מחומר איכותי כברזל בלגי המיובא משוויץ , ייוצרו בדיוק מירבי  ברמת המילימטר , ויהיו אטומים לרוחות וגשמים . החומר ממנו מיוצרים הפרופילים השוויצרים הינו סגסוגת ברזל נקיה , כזו שאינה ממוחזרת . דבר המקנה לה יכולת להיות מדויקת וגם כושר עמידות בפני קורוזיה. בנוסף , יורכבו על-גבי הפתחים גומיות אטימה מקוריות , המיוצרות במיוחד  לבלגי ברזל לוידוא האטימה . החלונות יזוגגו בזכוכיות טריפלקס בעוובי המתאים .  אתם יכולים להתרווח בכורסא הנוחה לצפות  דרך החלון היפהפה בטבע  בחוץ ולהרגיש בבית , מוגנים .

עדיין חוששים ?

אם עדיין נשארתם עם שאלות פתוחות ,  אל תהססו ליצור קשר. נשמח לענות על שאלות ולהתמודד עם כל דעה קדומה

 מוגש לכם באהבה כדי שתוכלו להחליט מתוך ידע ובינה . 

 

אפרים שלום , דור שני במסגריית בלגי פלוס המתמחה בחלונות ודלתות בלגי ברזל. אצל אפרים הלקוח לא מקבל ברזל, הוא מקבל השקפת עולם, טיפים לבניה, שותף לדרך. אפרים בא מתוך אהבה לנושא ומשקיע מחשבה בכל חלון ודלת. אתם מוזמנים להכנס לאתר www.belgiplus.co.il טלפון: 08-9322208




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב