דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחים לכל אירוע ומטרה 

מאת    [ 07/06/2013 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3358 פעמים ]

בין אם ליום הולדת או ליום האהבה, בין אם להפגנת אהבה, או כאות תודה, פרחים היא המתנה המושלמת שתמיד תעלה חיוך גדול על פני המקבל. לא בכדי, בכל העולם אנשים נוהגים להעניק פרחים זה לזה, הפרחים הם סמל לאכפתיות ואהבה, לעיתים אף יותר מכל מתנה אחרת.
בכל הנוגע לפרחים, הגודל לא קובע. לפעמים פרח בודד יהיה בעל ערך גדול יותר מאשר זר צבעוני וגדול. כל אימא מכירה את התחושה, שבקבלת פרח ולו הקטן והפשוט ביותר מבנה או מבתה. אין זר בעולם שישווה לאותה התחושה.
תארו לכם עולם ללא פרחים. לצבעוניות, לריחות, לשמחה ולרוגע שהם מכניסים לחיינו, פשוט אין תחליף. את משמעות הפרחים בחיינו מתמצת פתגם סיני עתיק :
שתי מעות לו לאדם, באחת יקנה כיכר לחם– כדי לחיות, ובשנייה – פרח, שיהיה לו בעבור מה לחיות.
ישנם מיתוסים רבים בתרבויות ובארצות ברחבי העולם הנוגעים לפרחים, ולכן יש משמעויות שונות לסוג הפרחים הניתנים. לפי המיתולוגיה היוונית למשל, פרח הנרקיס נקרא על שם נרקיסוס, עליו מסופר, שבשל יהירותו, נענש בכך שהתאהב בבבואתו כאשר ראה אותה על פני המים ומאז לא אכל ולא שתה עד שמת. הנימפות רצו לשרוף את גופתו, אבל אז הוא הפך לנרקיס. ולכן, בתרבויות שונות, לא נהוג שאהוב יעניק נרקיסים לאהובתו, ואם יעשה כך, הוא עלול להפסיד את אהבתה. לפרחים רבים עוד מגוון רחב של מיתוסים, סמלים וסגולות, כמו אהבה, פוריות ונדיבות. סגולה המוכרת ברחבי העולם, ושכולנו נחשפנו לה מן הסתם בשלל סרטים אמריקאיים מהז'אנר הרומנטי, ונוגעת  לזר פרחים ולאו דווקא לסוג מסוים שלהם, קשורה בזר הכלה, ולפיה נהוג שהכלה עומדת לקראת סוף האירוע, כשגבה מופנה אל האורחים וזורקת את הזר. לרווקה שתתפוס אותו, מובטח שתמצא בקרוב זיווג הגון.
לא בכדי, לבחירת ועיצוב הפרחים חלק נכבד ומשמעותי בתכנון כל אירוע וסכום של כסף יהיה מוקדש במיוחד למטרה זו. הפרחים מהווים חלק בלתי נפרד מהקישוט ומיצירת האווירה וברחבי הגן או האולם תמיד יהיו פזורים שלל פרחים, זר אף יהיה מונח במרכזו של כל שולחן ובל נשכח גם את זר הכלה.
ברשת האינטרנט, ניתן למצוא חנויות רבות העוסקות ומתמחות בתחום הפרחים. ברוב החנויות אף אפשר להתרשם מגלריה המציגה שלל זרי פרחים.  תוכלו למצוא מלבד הפרחים, מגוון מוצרים שבצירוף אליהם יהוו את המתנה המושלמת, החל מעציצים, דרך כלים שונים וכלה ביין ופרחים.

אביחי אהרון  מומחה לעיצוב פרחים בעלים של see flowers חנות פרחים משלוחי פרחים אביחי אהרון - עיצוב אירועים וקונספט פלוריסטיקה חנויות פרחים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב