דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים מודרני 

מאת    [ 27/05/2013 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2462 פעמים ]

בין אם מדובר בבית ישן שעובר שיפוץ נרחב ומהפכה פנימית או בית חדש שנקנה ישירות מהקבלן, כולנו משקיעים מחשבה בעיצוב פנים הבית. לצד מראה הבית מבחוץ, חשוב לנו שהבית ייצג את הסגנון האהוב עלינו ויביע את מי ומה שאנחנו. בעידן המודרני, רבים מאיתנו בוחרים לעצב את הבית בסגנון מודרני, אבל סגנון זה הוא לא רק משטחים נקיים ושימוש בפלסטיק, זכוכית או מתכת, אלא תחום נרחב הרבה יותר.

עיצוב מודרני – לא רק בשחור ולבן

רבים מאיתנו חושבים שכשמדברים על עיצוב פנים מודרני מדברים על שחור ולבן, אפור ואולי מעט מתכת. אבל למעשה עיצוב בסגנון מודרני יכול להיות צבעוני ושמח. שילוב של רקע לבן, רהיטים בהירים בגווני אפרפר או שמנת לצד פריטי נוי צבעוניים, טקסטיל בסגנון מודרני וריהוט נלווה ממתכות שמעניקות לחלל מראה תעשייתי – זהו התשתית של שימוש בצבע בעיצוב מודרני. הרעיון הוא להשתמש בגוונים נייטרלים לצד נגיעות צבע – כאשר הצבעים הטרנדיים בכל עונה הם שונים – מטורקיז ועד ירוק מנטה.

שימוש בחומרים איכותיים

עיצוב פנים מודרני מדבר גם על חומרים. הפיתוח הטכנולוגי בתחום הבנייה הוא רחב והיום ישנם חומרים רבים שמשמשים גם בעיצוב חיצוני של בתים, גם בבניית השלד ובתהליך הבנייה בכלל וגם בתחום עיצוב הפנים. המטבחים שלנו עשויים כיום ממלמין, פרספקס, עצים שעוברים תהליכי שימור כדי להיות עמידים יותר, שיש יוקרתי, אבן טבעית שעוברת תהליכים שונים ועוד חומרים שמשתלבים בעיצוב. לצד כל אלו, שימוש במתכות מכל סוג לבניית ריהוט, לחלונות, למשטחי עבודה במטבח, כבסיס לריהוט בסלון ועוד.

שילוב אקלקטי של פריטים שונים

אם ננסה להגדיר עיצוב מודרני נגיע לדרך ללא מוצא. זהו השם הכולל של מגוון רחב של עיצובים, סגנונות ומאפיינים שונים. בסופו של דבר עיצוב פנים בסגנון מודרני הוא עיצוב שבו אנחנו משלבים מגוון סגנונות שאיכשהו הופכים ביחד לסגנון האינדיבידואלי שלנו כבעלי הבית. שילוב של פריטים שמצאתם בשוק הפשפשים יחד עם פריט שקניתם בחנות לריהוט מודרני. מצד שני, עיצוב מודרני יכול לכלול הקפדה על חללים נקיים, משטחים חלקים ללא פריטים רבים, בחירה בצבעים מונוכרומטיים ושימוש בחומרים כמו עורות לריפוד הספות, מתכות שונות לשימוש לכונניות אחסון או שולחן הסלון ועץ צבוע בלקה בוהקת שנותנת מראה נקי מאד.

עיצוב מודרני – עיצוב אישי

בסופו של דבר התורה של עיצוב פנים מודרני מתבססת על ביטוי אישי של אופי הדיירים בבית. העיצוב המודרני מתבסס על צבעים בהירים ונייטרליים לצד נגיעות צבעים טרנדיים, הדפסים גיאומטרים ולא מקושקשים ופריטים אקלקטיים. זהו עיצוב שמתבסס על האהבות הקטנות של דיירי הבית ועל השילובים שמאפיינים אותם וגורמים להם להרגיש בבית.  

לירז חזן מעצבת פנים - לפרטים חייגו: 054-5661673




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב