דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להפעלה נכונה של מכונת הכביסה שלך 

מאת    [ 19/05/2013 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 5608 פעמים ]

1. תמיד רוקן  את הכל מהכיסים של הבגדים שלך!

לפני הכנסת הכביסה למכונת הכביסה שלך, חשוב מאוד לבדוק את כל כיסי בגדים. פריטים השארת כמו מטבעות, מסמרים, ברגים, עטים, וכו', בכיסים שלך, יכולים לפגוע בבגדים שלך וב מכונת הכביסה שלך. זה לא נדיר שמשאבת הניקוז מתקלקלת מוקדם בגלל חפץ זר שנתקע בפרופלור של המשאבה. עט שנשכח יכול להרוס את החולצה האהובה עליך.

2. לעולם אל תעמיס יתר על המידה מכונת הכביסה שלך!

זו עצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך כדי להימנע מהזמנת טכנאי לתיקון מכונת הכביסה. רק בגלל שלמכונת הכביסה החדשה שלך יש קיבולת  גדולה זה לא אומר שאתה צריך למלא אותה עד הסוף עם בגדים! משאות כבדים מטילים עומס על כל החלקים הנעים של המכונה שלך ויגרמו לה להתקלקל  מוקדם יותר מאשר אם היית מעמיס עליה בצורה סבירה. רוב האנשים מנסים לסיים עם הכביסה שלהם בהקדם האפשרי, אבל אם אתה רוצה שמכונת הכביסה שלך תחזיק מעמד, עם פחות תיקונים, הקפד על הטיפ החשוב הזה!

3.ודא שהכביסה מאוזנת היטב!

בעת טעינת מכונת הכביסה, ודא שהעומס מחולק באופן שווה סביב של התוף  עומס לא מאוזן יגרום חבטות של התוף  כנגד הצדדים ולגרום לנזק מיותר לפעמים, שלא באשמתך, יכול להיות עומס לא מאוזן במהלך מחזור הכביסה. אם זה יקרה, תוכל לשמוע את קול הדפיקות חזק מכונת הכביסה ברגע שאתה שומע את זה, כבה את מכונת הכביסה שלך, והרם את המכסה, כדי לאזן מחדש את הכביסה!

4. ודא מכונת הכביסה שלך מיוצבת על רצפה שטוחה!

לפעמים, במיוחד אחרי הטעינה של הכביסה האיזון מופר, מכונת הכביסה שלך עלולה להיות בלתי מאוזנת על הקרקע. אם תשאיר זה כך, זה יזעזע את מכונת הכביסה והיא תתחיל לנוע מהמקום. הדרך הטובה ביותר לבדוק את זה הוא לתפוס את הצד השמאלי אחורי והימני קדמי של המכונה ולנסות אם אתה יכול לטלטל אותה קדימה ואחורה. אם אתה יכול, אז אתה צריך להתאים  את רגל שמאל האחורית או הרגל ימנית הקדמית כך שייצבו את המכונה על הקרקע שוב. לעשות את אותו ההליך באמצעות ימני האחורי ושמאלי קדמי. התאם לפי הרגל שמביאה את המכונה לאיזון הטוב ביותר.

5. אף פעם לא להפעיל את מכונת הכביסה  שלך ולצאת מהבית או ללכת לישון!

זה מאוד נוח להפעיל את מכונת הכביסה לפני שעוזבים את הבית או הולכים לישון, אבל מה אם המכונה לא הפסיקה את מילוי המים? תאמין או לא, זה קורה יותר ממה שאתה חושב! המתג שמכוון את הרמה של המים לקוי כניסת שסתום המים יכול לגרום למכונת כביסה להמשיך את מילוי המים, עד שמישהו מבחין בדליפת המים על הרצפה ומכבה אותו. אם איש לא בסביבה כדי להבחין בבעיה, הנזק לבית שלך יכולה להיות גדול מאוד! אם אתה בסביבה, אתה יכול לכבות את המכשיר בטרם ייגרם נזק.

חיים בבלניק יועץ בחברת תבור סחר בע"מ יצוא ושיווק ישיר של מגוון רב של חלפים עבור כל המותגים והיצרנים של מוצרי החשמל הביתיים הגדולים חלקי חילוף למכונות כביסה, מדיחים, תנורים, מקררים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב