דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


את מי נבחר לניקוי ספות עור 

מאת    [ 14/05/2013 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 1474 פעמים ]

גם לספות העור שלנו מגיע להתפנק

ספות עור הם אומנם מוצר יוקרתי אבל גם בתוך קטגוריה זו, קיימים מוצרים רמות איכות. ולפני שאנחנו מתכננים להזמין בעל מקצוע שיספק לנו שירותי ניקוי ספות עור מקצועי, עלינו לדעת מה טיב ציפויי העור של הספות שלנו ובהתאם לכך איזה טיפולים מתאימים ביותר עבורן.

ניקוי ספות עור הינו עסק מקצועי ולא לכל בעלי המקצוע יש את הידע והיכולות לספק שירותים טובים ואיכותיים. הסוגים השונים של ציפויי העור עוברים תהליכים שונים ולכן הטיפול שיש להעניק להם אינו זהה. בעל מלאכה שיודע לספק שירותי ניקוי ספות עור איכותיים אמור להיות בקיא מאוד בסוגי הטיפולים השונים שהספות שלכם דורשות.

ציפויי עור שונים ומשונים

סקרנו במאמרים קודמים את סוגי עיבוד עור  שעובר תהליך של צביעה וציפוי בלכה ואת העור מסוגים שונים שעוברים אמבט צבע ושומר על המרקם הטבעי והגמיש שלו. ראינו שכל אחד מהם זקוק לשירותי ניקוי ספות עור בתדירות שונה בהתאם לתכונות השונות שלו. איזה עוד סוגים של ציפויי עור קיימים בשוק ?

  ניקוי ספות עור מקצועי חיוני במיוחד לאחד הציפויים הרכים ביותר - עור נובוק שעובר תהליכי עיבוד שונים לגמרי מהעורות שהזכרנו כבר. זהו למעשה החלק העליון של העור שעובר הברשה עדינה מאוד. המרקם שמתקבל רך במיוחד והתחושה שמתקבלת מישיבה עליו פשוט מדהימה. כיוון שעור מסוג זה רגיש במיוחד למים, אתם חייבים לדאוג לכך שרק בעלי מקצוע שמספקים ניקוי ספות עור איכותי יטפלו בו.

אפשר לצבוע נובוק ?

עור הנובוק כמעט ולא ניתן לצביעה חוזרת כיוון שהוא עדין מאוד וללא כל שכבת הגנה. בגלל שהוא רגיש מאוד לרטיבות צריך לטפל בו בזהירות מרבית. אומנם העור עצמו הינו מאיכות מעולה אבל דווקא בגלל זה הרגישות שלו גבוהה מאוד. ניקוי ספות עור מקצועי מומלץ בתדירות גבוהה מאוד.

הזהירות משתלמת

האם חיפשתם בזמן האחרון בעל מקצוע בתחום הרהיטים שיודע לבצע ניקוי ספות יסודי ואיכותי - אם ניסיתם  לאתר בעלי מקצוע בתחום הזה בוודאי שמתם לב שבשנים האחרונות גדל ההיצע בענף זה בצורה דרמטית. כל פעם שאתם מחפשים בעל מקצוע אמיתי בתחום, אתם נחשפים למאגר ענק של חברות ונותני שירותים.

לאחר שעשיתם מחקר קפדני והחלטתם ששירותי ניקוי ספות זה בדיוק מה שהסלון שלכם צריך, מתחיל תהליך בחירת החברה או בעל המקצוע הפרטי שיבצעו עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. ניקוי ספות איכותי זו עבודה הדורשת מומחיות ולכן יש גשת למלאכה בזהירות מרבית. אחרי הכול, אתם בוודאי שואפים לתוצאות מעולות.

אין חכם כבעל ניסיון

כשאתם מכניסים את הרכב שלכם למוסך אתם רוצים לדעת שהמכונאי אמין ואיכותי. קל מאוד לרמות בתחום הרכב ולכן אנשים נוטים לשמור אמונים לבעלי מקצוע שהוכיחו את אמינותם לאורך השנים. אם אתם מחפשים מוסך חדש, תשאלו לרוב חברים או מכרים בעלי ניסיון. ניקוי ספות על ידי מומחה דורש לרוב תהליך דומה.

רצוי מאוד לברר בקרב חברים ומכרים בהם אתם בוטחים מאוד על בעלי מקצוע איכותיים ואמינים וכך תקבלו בסופו של התהליך ניקוי ספות איכותי. אבל מה הסטנדרטים שבהם מודדים ניקוי ספות איכותי - איך אפשר לדעת שאכן ההמלצות שאנחנו מקבלים מחברים ומכרים אכן ישתלמו גם במקרה של הסלון הפרטי שלנו ?

לפעמים פשוט צריך לתת אמון

אז שאלנו ובדקנו וקיבלנו שמות של כמה בעלי מקצוע , ומה בעצם השלב הבא - כל מה שצריך עכשיו זה פשוט לצור קשר עם בעלי המקצוע ולהתרשם מהם תוך כדי שיחה. ניקוי ספות הוא אומנם תחום השמור למומחים, אבל רצוי מאוד שנותן השירות יהיה סימפטי ולבבי, ואת זה אפשר להרגיש בצורה מיידית תוך שיחת התרשמות. 

 

2 ניקיון -הינה החברה היחידה לניקוי שטיחים ,ספות ,ריפודים ומזרנים הפועלת כרשת ארצית ומפעילה זכיינים בכול הארץ,יתרונות הרשת הם הסטנדרטים הגבוהים ,השרות המקצועי,הבונוס התמידי ללקוח ,והשרות שהינו כלל ארצי ,הרשת מפעילה זכיינים אשר עוברים הכשרה מקצועית ,ההכשרה הינה תודעת שירות,סוגי בדים,סוגי חומרי ניקוי למיניהם,סוגי שטיחים,וסוגי צביעת שטיחים ,כול זכיין נדרש להציג תעודת יושר ועובר מבדקי אמינות ,




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב