דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזגנים מעוצבים לבית 

מאת    [ 13/05/2013 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2336 פעמים ]

אם אתם מתכננים התקנה של מערכת מיזוג אוויר חדשה לבית (קירור וחימום), חשוב לקחת בחשבון גם את נושא העיצוב.

התקנה איכותית מתחילה בעיצוב מקצועי

יש קבלני מיזוג אוויר רבים שמבססים את ההתקנה של מערכת מיזוג האוויר החדשה על מיקומו של המזגן הישן, במקום להתאמץ קצת יותר ולעצב מחדש את כל המערכת בבית.

עליכם לבדוק אם בשנים הרבות שחלפו מאז שהותקנה המערכת הישנה, חל שינוי בצורכי הבית בנושא החימום והקירור. אולי המערכת הקודמת, לא התאימה מלכתחילה לגודל הבית ובטעות נרכשה מערכת מיזוג קטנה מדי...

אם תעסקו רק בניחושים אתם עלולים לחזור על אותה טעות ולהתקין מערכת מיזוג חדשה שלא מתאימה לצורכי הבית. יתרה מזאת, התקנה של מערכת גדולה מידי תוסיף הוצאות בלתי הכרחיות ובמהלך הזמן היא עלולה ליצור בעיות טכניות שגורמת הלחות.

נדרש זמן, מומחיות ומקצוענות על מנת לתכנן מערכת מיזוג כהלכה, לחשב את העומסים ולעצב את המערכת כולה. קבלני מיזוג שאין להם הכישורים הטכניים הנדרשים, או שכל מטרתם היא לעשות כסף מהיר, עלולים לשכנע אתכם שתכנון נכון ועיצוב המערכת לא חשובים ולא נחוצים.

שאלו את עצמכם, אם הייתם מעוניינים להשתמש במעלית או לטוס במטוס שלא עוצבו באופן מקצועי? עיצוב איכותי חשוב כמעט בכל מוצר שבו אנו משתמשים, כולל במערכות חימום וקירור .

שלא כמו בעבר, המזגנים המודרניים לא משתלטים על החדר וכבר לא מהווים מפגע עיצובי. העיצוב העיקרי כיום מתמקד בהתקנת המזגן בחלקו העליון של הקיר כך שכל הקיר יישאר פנוי לכל מטרה. כמו כן המזגנים היום קטנים יותר מאלה שהיו עד לפני זמן לא רב, והם גם מפזרים את האוויר באופן יעיל יותר.

ניתן למצוא מזגנים בעיצובים שונים ובצבעים שיכולים להשתלב עם התכנון העיצובי של הבית. למעשה, המזגן המודרני יכול להפוך לפריט עיצובי בחדר.

סקר העלה שהצרכן הישראלי מעדיף בסלון מזגן בצבעים כמו קרם, שמנת שחור ואפור, בחדר השינה, לבן ובחדרי הילדים תכלת או ורוד. המזגן המעוצב מיוצר לא רק בצבעים שונים אלא גם מחומרים מיוחדים שהם עמידים בפני שינויי טמפרטורות ולא מתקלפים. למשל יש סידרה של מזגנים שחלקם הקדמי עשוי מזכוכית כפולה ומיוחדת.

יש להתחיל מחישוב עומס החשמל

נוחות היא המטרה המרכזית בכל עונות השנה. בקיץ, מערכת מיזוג האוויר לא רק מצננת את האוויר אלא גם מקטינה מאד את רמת הלחות. ובחורף מערכת החימום שומרת על נוחות מירבית מבלי לגרום לחשבון החשמל להשתולל.

כדאי לוודא שקבלן המיזוג מחשב את העומסים הקיימים לפי הנחיות היצרן ולפי ספר הוראות היצרן. מומלץ להתעקש על הסטנדרט המקובל. על הקבלן למדוד בקפדנות את מידות הבית ולהעריך את רמת הבידוד שלו. יש לציין את גודל החלונות ומספרם, להעריך את רמת האיטום של החלונות, ואת עומסי החשמל הפנימיים (כולל תאורה ומכשירי החשמל במטבח). לאחר ההתקנה יש לקבל את תוכנית העומסים הממוחשבת לצורכי תיעוד.

 

המאמר באדיבות חברת אלקטרה-http://air.electra-ecp.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב