דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלונות לגגות רעפים - קבלו עוד קצת מידע בתחום 

מאת    [ 06/05/2013 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1821 פעמים ]

חלל עליית הגג, הוא חלל שניתן לניצול לכמה וכמה מטרות, החל מחלל מגורים וכלה בחלל אחסון. חלל עליית הגג הוא חלל בעל פוטנציאל רב, לא תמיד הוא מתאים למגורי אדם ולכן יש לבצע בו התאמות לא מעטות על מנת להפוך את עליית הגג שלכם לחלל החדש והנעים שרציתם, בין אם זה חדר שינה חדש, חדר לילד, חדר עבודה, יחידת אירוח או כל חדר לשימוש כלשהו העולה על דעתכם.

בגלל העובדה שחללים אלו לא יועדו במקור למגורים, אזי ברוב המקרים, יהיו אלה חללים חשוכים ומחניקים, ללא תאורה מספקת, וללא איורור נאות החיוני למגורים. את כל הצרות הללו יכולה לפתור מיידית ובבת אחת התקנת חלון גג אחד או יותר, תלוי בגודלה של עליית הגג. קיימים סוגים ויצרנים רבים של חלונות לגגות רעפים, והם מגיעים בשפע גדול של עיצובים וברמות איכות שונות.

מרבית חלונות הגג, הינם בעלי חלק חיצוני העשוי מאלומיניום, חומר עמיד במיוחד בפני פגעי מזג האוויר, העומד בהצלחה מרובה נגד איתני הטבע, וימנע כניסת משקעים ונוזלים, וכן יבודד מפני חום, קור ורעשים. הזכוכית ממנה עשוי החלון עצמו, עשויה במרבית המקרים זכוכית עבה בעלת זיגוג כפול, בעלת תכונות סינון קרני השמש  UV שהן הקרניים המחממות של השמש, על מנת לאפשר חדירת אור טבעי לחלל, ובמקביל להקטין את מידת החשיפה.

חלקו הפנימי של החלון המיועד להתקנה, כזכור כחלון גג רעפים, מעוצב לרוב בעץ המטופל בשכבת לכה על בסיס מים, על מנת שיוכל לסייע ולתרום את חלקו לאפקט הבידוד. ניתן להתאים את החלונות, כמעט לכל גודל של עליית גג, וכן ניתן לשלבם בעיצובים ואלמנטים שונים, כגון קירות גבס, עיצובים בעץ וכדומה.

טיפ -

הידעתם שהבידוד בגג הרעפים בעצם גורם לחלל להיות חם יותר !! ההסבר הוא שתפקיד הבידוד הוא לא לתת לחום להיכנס מהחוץ פנימה, אך למעשה קירות  וחלונות הקיר, הדלתות והרעפים, כולם מייצרים חום. החום עולה למעלה ונעצר בגג האטום ובבידוד . הפתרון הוא חלון גג שישחרר את האוויר החם החוצה .

                           ניתן גם להתאים לגגות בטון שטוחים על ידי הכנה פשוטה מראש

החלונות לגגות שטוחים מציגים את אותן הפונקציות, אלו אותם החלונות מגג הרעפים אשר בפתרון פשוט ניתן להציבם, הרווח הגדול הוא ההימנעות מפתרונות פשוטים וסטנדרטיים של מסגרות אלומיניום וזכוכית שאינם מיועדים לעמוד מול השמיים ולמעשה חסרי כל תקן ונתונים לעמוד מול האקלים הישראלי. הן מבחינה אקוסטית בחורף והן מבחינת סינון הקרינה, העיבוי הטבעי והאפשרות לפתיחה כחלון שירות לטובת אוורור.   

 בטיפ הקודם הבנו שהחום עולה למעלה ומחפש את דרכו החוצה.. הנה טיפ נוסף-  גרם המדרגות הוא בעצם הארובה של הקומות התחתונות, תמיד חם שם ולעיתים חשוך. פתרון עיצובי פופולארי הוא לשלב חלונות בקיר הגרם, אך בכך החום הכללי יעלה. וכמו בגג הרעפים, גם כאן  הפתרון המושלם הוא חלון מעל הגרם שיכניס פי 6 אור וישחרר את האוויר הכלוא החוצה

מכאן לטיפ האחרון החשוב ביותר והוא מטרת המאמר הזה:

בכל מקרה, תכנון וקביעת מיקום החלונות, רצוי ומומלץ שייעשה על ידי חברה מוסמכת בלבד, ועל ידי אנשי שירות מקצועיים ובעלי ניסיון. במידה וחלונות אלה אינם מותקנים כראוי, במקרה הטוב תאבדו משהו מן האפקטיביות של החלון, אך במקרה הרע ייתכן ותסבלו מנזילות עקב איטום לקוי, הבידוד נגד רעשים, חום וקור לא יעבוד כראוי מה שייאלץ אתכם להשקיע כסף נוסף על חימום וקירור, שהוא ההפך ממטרת החלון, או שתצטרכו לבצע תיקונים שיעלו כסף רב על מנת להביא את החלון למצב תקין.

 

 

 חברת עליית גג, החברה היחידה בישראל המתמחה רק בפתרונות של תאורה טבעית ושחרור אויק חם לקהל הפרטי, שהיא אחת החברות הוותיקות בתחום חלונות גג בישראל משנת 1981, מייבאת, משווקת ומתקינה חלונות גג סקיילייט וסולמות מתקפלים לעליית גג. ייבוא  ישיר  של חלונות הגג הטובים בעולם  VELUX דנמרק.


בקרו באתר שלנו והתרשמו: www.halon-gag.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב