דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדבר עם העולם בחינם 

מאת    [ 29/04/2013 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2956 פעמים ]

 

לשמור על קשר עם קרובי משפחה, חברים,  ושותפים לעבודה אשר שוהים בחו"ל לא תמיד מוכרחות לגרום להוצאות כספיות גבוהות. התקדמות הטכנולוגיה בשילוב עם ירידות דרסטיות במחירי התקשורת, כתוצאה מהתחרות הבריאה, זימנו לנו אפשרויות רבות ומגוונות לשמור על קשר רציף עם מעבר לים. האפשרויות הכי נפוצות כיום הן כמובן הרשתות החברתיות ודואר אלקטרוני, מסרוני SMS וצ'אט. שיחת טלפון לחו"ל כידוע, ניתן לבצע באמצעות שימוש במערכת הסקייפ, אשר בהנתן חיבור לאינטרנט מאפשרת שיחה באיכות גבוהה, ואף שיחות וידאו.

חברות הסלולר מציעות תעריפים שונים ו"חבילות בינלאומיות" רבות לשוהים בחו"ל או קרוביהם בארץ, מה שמאפשר לחייג ולקבל שיחות טלפון במחירים סבירים כאשר מדובר בשיחות לחו"ל ובחזרה, אך לרוב ייגבה תעריף יחסית גבוה עבור שיחה מקומית בחו"ל, שכן לעתים קרובות שיחה מקומית במדינה כלשהי, באמצעות מפעיל סלולרי מחו"ל, מנותבת באמצעות מרכזיות שהן לא מקומיות אלא בחו"ל. מסובך? נניח לדוגמא שאיש עסקים סיני אשר רכש חבילת סלולר בינלאומית בסין וטס לארה"ב, מעוניין לבצע שיחה מהנייד מניו-יורק ללוס אנג'לס. במקרה כזה, סיכוי גדול שהשיחה שלו תנותב לא באמצעות מרכזיה מקומית סטנדרטית, אלא באמצעות מרכזיה ייעודית אשר יכולה להימצא אפילו בסין...

לכן, כאשר יודעים שיהיה צורך בהרבה שיחות מקומיות בחו"ל, מומלץ לרכוש במדינת היעד כרטיס סים (SIM) מקומי (כלומר, כרטיס סים שהונפק ע"י חברת סלולר שפעילה באותה המדינה) למשך תקופת שהייתכם, מה שיוזיל את עלות השיחות המקומיות. ברוב מדינות העולם (וכעת גם בארץ) חברות הסלולר המקומיות מציעות חבילות זמניות לשיחות מקומיות ללא הגבלה שמיועדות במיוחד לאנשי עסקים ותיירים מחו"ל.

כאשר אין חיבור רציף לאינטרנט ויש צורך לבצע הרבה שיחות שהן גם מקומיות וגם בינלאומיות, פתרון אפשרי הוא שימוש בשירות חדש מבוסס טכנולוגיית VoIP, המאפשר שיחות טלפון לחו"ל באמצעות חיוג למספר מקומי נייח ממכשיר הטלפון (ללא צורך במחשב ותוכנה ייעודית), מה שלמעשה גורם לשיחה לחו"ל להיות בחינם (או מקסימום בעלות של שיחה מקומית עבור הלא-מעודכנים). והיתרון הנוסף הוא שכאמור אין צורך בחיבור לאינטרנט, מחשב, תוכנה, מיקרופון ואוזניות - אלא רק לחייג למספר מקומי ממכשיר הטלפון ולאחר חיוג צירוף פשוט של ספרות - להתחיל לדבר!

השירות אף מאפשר לקיים שיחות ועידה בינלאומיות (עד 5 משתתפים). כלומר, נניח שחברי צוות כלשהו, אשר מפוזרים במקומות שונים בעולם, מעוניינים לבצע שיחת ועידה. במקרה זה כל אחד מהחברים יכול פשוט לחייג למספר המקומי במדינה שבה הוא או היא נמצאיםת, ולהתחיל לדבר.

נשאלת כמובן השאלה: "איפה הכסף?" הכיצד זה שחברה מסוגלת לספק לאנשים שיחות לחו"ל ללא תשלום מצד אחד, ומצד שני להתקיים ולהרוויח? התשובה נעוצה במושג Termination Rates, "דמי קישוריות" בעברית, שזה למעשה תשלום אותו מעבירה חברת טלקום מקומית לחברת טלקום בינלאומית עבור ניתוב שיחת טלפון לחו"ל. כלומר, על קצה המזלג, החברה מרוויחה כסף לא מהצרכן עצמו, אלא מעצם מתן השירות לצרכן.

אתר החברה:


voicebridge.eu


 


רשימת מדינות (מתעדכנת):


www.voicebridge.eu/en/numbers.html


 


הוראות הפעלה (באנגלית):


http://www.voicebridge.eu/en/how-it-works.html


 


מספר הטלפון בישראל:


03-7207224


 


New York:


718-8416472


 


Los Angeles:


213-4930842


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב