דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת ורידים בלייזר 

מאת    [ 23/04/2013 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3849 פעמים ]

ורידים ברגליים הם תופעה מוכרת, אשר לשמחת נשים וגם לא מעט גברים, קיים פתרון טיפולי עבורם. הייחוד בתופעה זו, טמון בעובדה שהיא לא רק פחות נעימה למראה אלא גם שבמקרים רבים היא אף מפריעה לתפקוד היום יומי בשל כאבים, עייפות וצריבה הנובעים ממנה. אם כן, ממה נובעת התופעה וכיצד ניתן לטפל בה?

ורידים בולטים ודליות ברגליים

חלק מהאנשים מכירים את התופעה בשם דליות ברגליים וחלק פשוט מגדירים אותה בתור ורידים בולטים. בסופו של דבר, התופעות הללו אכן מבשרות על אותו המראה של ורידים ברגליים אשר ניתנים לזיהוי בקלות עקב התרחבות והופעתם באופן חיצוני. החדשות הטובות הן, שניתן לבצע הסרת ורידים ברגליים.

הופעת הורידים הבולטים הללו יכולה לנבוע מכמה סיבות עיקריות הקשורות בעיקר לתורשה, אך גם למצבים בהם האדם עומד באופן ממושך, סובל מעודף משקל, סוכרת ועוד. כמו כן, חשוב לציין כי למרות האמונה הרווחת, גם גברים רבים עלולים לסבול מן התופעה בשל הסיבות הקיימות השונות והנתונים מגיעים עד לכמעט 25% מהגברים מול בערך 40% של שנים ברחבי העולם המערבי.

כאמור למעלה, תופעת הורידים הבולטים ברגליים היא תופעה אסתטית אך גם עשויה להעיד על בעיות פנימיות נוספות הקשורות אל הרגליים, מה שיכול להביא לכדי סימפטומים נוספים שיגרמו לכאב, עייפות, חולשה, כבדות וכן סוגים אחרים של הפרעות בתפקוד היום יומי. בדיוק מהסיבות הללו, האסתטיות והרפואיות, מומלץ לגשת אל רופא מומחה ומקצועי שיעלים את הכאבים והורידים הבולטים גם יחד.

מהות הטיפול

אם כן, כיצד מתבצע הטיפול? ראשית, חשוב לקבוע פגישה מסודרת ביחד עם רופא מוסמך לטיפול בבעיות מהסוג הזה. במהלך הפגישה יעבור המטופל בדיקות מקיפות שיקבעו חד משמעית האם קיים צורך בטיפול מעין זה או לא. במידה ונקבע כי הטיפול אכן יכול לסייע לנבדק, ניתן לקבוע תאריך יעד בו יתבצע הטיפול.

יום הטיפול

ליום הטיפול אין צורך להיערך באופן מיוחד מלבד להוראות הכלליות של הרופא, בעיקר מהסיבה שניתן לבצע אותו ללא הרדמה מלאה או אפילו אזורית בלבד. כיום, ישנן מספר שיטות להעלמת הורידים, כאשר המתקדמת והנוחה ביותר שביניהם מתבצעת עם לייזר. כל שהמטפל עושה הוא להחדיר צנתר ייחודי שמעביר זרם ומטפל בבעיה.

משך הטיפול בלייזר לא ארוך במיוחד ובמקרים רבים הוא אורך בערך שעה ולא יותר. כמו כן, גם לאחר הטיפול עצמו יופתע המטופל לגלות שהוא מסוגל לחזור לתפקוד מלא ונעים אפילו יותר מאיך שבא כבר ביום שבו עבר את הטיפול.

כל היתרונות

אם כן, הטיפול להסרת ורידים בלייזר מלא ביתרונות חיוביים במיוחד. ראשית, הוא מעלים את הורידים לחלוטין, כך שהאסתטיקה נשמרת, בנוסף הוא מטפל גם בבעיות הגופניות עצמן כך שלאחר הטיפול מרגישים את ההבדל והתנועה הופכת לקלה ונעימה הרבה יותר. כמו כן, גם הטיפול עצמו אינו דורש הכנה משמעותית, הוא קצר במיוחד וכן גם אינו דורש זמן החלמה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב