דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסק פרטי קטן - איך מתחילים? 

מאת    [ 18/04/2013 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2861 פעמים ]

לעתים קרובות אני מקבל שאלות בסגנון הבא: "אני מאוד רוצה להתחיל עסק פרטי קטן, אך אני לא יודע ממה להתחיל אותו". אם לענות על השאלה הנתונה בקצרה, האפשרות היחידה לתשובה תהיה כזו: תתחיל במה שאתה יודע לעשות!

יש סיכות חשובות כדי להתחיל את העסק מהידע שכבר קיים ברשותך:


    • במקום ללמוד משהו חדש ולדחות את פתיחת העסק למועד מאוחר יותר, תוכל לעשות זאת כבר עכשיו.
    • אם אתה יודע יחסית הרבה בנושא כלשהו, במרבית המקרים זה אומר שהנושא הזה מוצא חן בעיניך. יצירת עסק ביתי פרטי דורשת עבודה ארוכה ומאומצת. הרבה יותר קל לשרוד הכל אם אתה עוסק בתחום האהוב עליך.
    • אם לא מכרת דבר לפני כן ואין לך את המיומנות הראשונית הנדרשת לכך, קל הרבה יותר למכור משהו שאתה בקיא בו.

הדבר היחיד שאתה חייב לעשות הוא לצאת אל השוק עם רעיון ייחודי, זאת אומרת, למלא את האתר במוצרים ובשירותים שאינם קיימים אצל אחרים, או שקיימים, אבל בצורה אחרת. 

יותר מכל אני אוהב להביא בתור דוגמא את העסק הביתי של מכרה שלי. בזמנה, היא פיתחה מערכות ייחודיות ובלעדיות של כלובי ציפורים. בתחור חומרים היא השתמשה בחתיכות עץ, אותן מצאה בחינם, ובנוסף לכך בחומרים שונים אשר נזרקו מהים לחוף בקרבת ביתה.

פסל שהיה מכר שלה, הסכים לעזור לה בהכנת הכלובים תמורת אחוזים מהמכירות הצפויות. באופן כזה, העלות העצמית של המוצר המוכן הייתה שווה למעשה לאפס.

בסופו של דבר, את הכלובים שהיא יצרה היא מכרה לתיירים אשר ביקרו בסביבת מגוריה והעסק שלה שגשג. אך העליה המדהימה במכירות שלה התרחשה מאותו הרגע שבו מיקמה את המוצר הנתון למכירה בחנות אלקטרונית באינטרנט.

יתר על כן, לא רק שהקונים רצו לקנות את הכלובים אשר יוצרו על ידה, הם גם רצו לבקר בסביבתה בתור תיירים. מאוחר יותר, פרט לכלובים, היא הציגה למכירה גם מוצרים אחרים, כולל הפסלים של המכר שלה, ומכרה אותם בהצלחה גדולה לא פחות.

תבנית העבודה הנתונה מתאימה באופן אידיאלי גם למוצרים אחרים שאתה מסוגל לשלוח ללקוח. לכן אני ממליץ לך לחשוב ולענות לעצמך על מספר שאלות:


    • אילו יצירות ייחודיות ובלעדיות אתה מסוגל ליצור בכוחות עצמך, תוך שאתה משתמש בחומרים נגישים אשר לא עולים כמעט דבר?
    • האם קיים אצלך רעיון למתנה יפה שניתן להציע אותה יחד עם המוצר?
    • מה בנוגע ליצירת מערכת מיוחדת מהמוצרים הנתונים, אשר תהיה בעלת ערך רב לקונה ובמחיר נמוך?

סוג אחר של מוצר שניתן למכור אותו בהצלחה רבה ברשת הוא מידע

האם אתה יודע משהו שמרבית האנשים האחרים לא יודעים, אך יכולים להתעניין בו מאוד? אתה יכול לערוך ידע כזה בתור דו"ח, חוברת שאלות-תשובות וכך הלאה ולמכור זאת בהצלחה.

היתרון במכירת מידע מסתכם בכך שברגע שיצרת את מוצר המידע שלך והצגת אותו למכירה באתר שלך - כל הדאגות בנוגע ליצור ולמשלוח נעלמות.

באיזה תחום של עניין נמצא התחביב על איזה בסיס ניתן למשוך את האנשים לחברה המקוונת: ספרים, מוזיקה, מחשבים, מכוניות, אוסף של משהו, גידול פרחים וכך הלאה?

תבנית העבודה של העסק, אשר נבנה על קהילה באינטרנט, נראך כך: אתה יוצר אתר בנושא מסוים אשר מוקדש לתחום העניין שלך, ממקם בו מידע רב בחינם, מידע שהוא בעל ערך לאנשים אשר חושבים בדיוק כמוך, ולאחר מכן אתה מוצא את אותם המוצרים והשירותים אשר יתאימו להם ומוכר אותם למבקרים באתר שלך.

לדוגמא, אתה מתעניין בתחום מוגדר של מוזיקה. אתה יוצר אתר בנושא מסוים אשר מוקדש לנושא הזה ובתוכו אתה ממקם: מידע על זמרים, התמונות שלהם, קישורים לאתרים שלהם, לוח ההופעות שלהם, סקירות של פרסומים אחרונים, ראיונות, פורום וכל מה שקשור לכך.

לאחר מכן אתה חותם על הסכם עם החברה אשר מוכרת דיסקים בתחום הנתון ומוכר אותם למבקרים באתר שלך.

על פי אותה תבנית אפשר לעבוד גם בשאר תחומי העניין.

 

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב