דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לגלות את האמת ביעילות ע"ע חוקר פרטי מקצועי 

מאת    [ 17/04/2013 ]

מילים במאמר: 653   [ נצפה 2899 פעמים ]

לגלות את האמת ביעילות ע"ע חוקר פרטי מקצועי

 

יש דברים שאנחנו חושבים שקיימים רק בסרטים. כזה הוא למשל המושג "חוקר פרטי". כולנו ראיתי עשרות רבות של סרטים הוליוודיים שבהם אדם נכנס אל משרד חקירות ומבקש להיפגש עם חוקר פרטי. לא משנה בדיוק מה הסיבה, חקירה כלכלית או חקירת בגידה, אנחנו צפינו וראינו חוקר פרטי אשר נכנס אל תוך מעמקי החקירה, מנסה לגלות מה בדיוק קורה שם, עורך מעקבים בלילות קרים ואפלים ולבסוף מגיע עם התוצאה האמיתית ועם הוכחות חותכות. אולי לרובנו זה נראה כמו משהו שקיימים רק בסרטים, אך למעשה מדובר על דבר אמיתי וקיים שגם נפוץ מאוד בישראל. משרד חקירות הוא לא דבר בדיוני. חוקר פרטי הינו מקצוע לכל דבר ועניין, אשר רבים פונים אליו מדי שנה בשנה.

 

למצוא חוקר פרטי

 

אם גם אתם זקוקים, מסיבה כזו או אחרת, לשירותיו של חוקר פרטי, אתם בוודאי מבולבלים ולא כל כך יודעים לאן לפנות ואיך להתחיל לחפש אחד כזה. מומלץ לכם לחפש משרד חקירות מוכר ומהימן. חשוב מאוד לברר כי מדובר על משרד חקירות ועל חוקר פרטי אשר הינם מוסמכים לכך וקיבלו רישיון מתאים לעסוק בתחום של משרד חקירות ממשרד המשפטים. דבר זה מאוד חשוב קודם כל כדי להגן גם על עצמכם ולא לקיים עסקים חלילה עם עסק לא חוקי. מלבד זאת, אם מדובר על משרד חקירות או על חוקר פרטי ללא רישיון, לא בטוח שתוצאות החקירה או מעקבים שלו יהיו תקפים וחוקיים. על כן, אל תתפתו למחיר נמוך או לתנאים כאלו ואחרים ועבדו אך ורק עם משרד חקירות או חוקר פרטי אשר מורשים לעסוק בתחום.

 

חקירות אישות

 

אם תשאלו כל חוקר פרטי מהו התחום הנפוץ ביותר כיום שבו הוא עובד, הוא יאמר לכם מייד כי מדובר על חקירות אישות, חקירות אישות הינן תת תחום בתוך הנושא הרחב של חקירות בכלל. מדובר על חקירת בגידה, למעשה. כאשר אחד מבני הזוג חושש כי בן הזוג שלו בוגד בו, הוא מרגיש כי הוא צריך הוכחות חותכות כדי לעמת את בן הזוג וכדי להחליט מה הוא עושה הלאה. כמובן שהרגשה שבן הזוג בוגד בו זה דבר אחד, וקבלת הוכחות זה דבר אחר. מרבית מהבוגדים עושים הכל כדי להסתיר את עצם הרומן מבני הזוג שלהם, ועל כן גם חיטוט בטלפון הסלולרי או במייל לא יניב תוצאות משביעות רצון. לעומת זאת, חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום של חקירות אישות יוכל לעשות זאת ולהביא את ההוכחות שיוכיחו את המצב למעלה מכל ספק.

 

כיצד מבצעים חקירת בגידה?

 

חקירת בגידה הינה חקירה מורכבת. יש צורך שהכל ייעשה בדיסקרטיות רבה, ועל כן חשוב מאוד לקבל את מלוא הפרטים ממזמין החקירה. לכן, כאשר אתם הולכים לחפש חוקר פרטי, אל תהססו לתת את כל הפרטים הנדרשים. אולי לכם הם נראים שוליים וחסרי חשיבות, אך הם יכולים לתרום ולקדם כל חקירת בגידה. חוקר פרטי צריך להבין מה סדר יומו של מושא החקירה, מה ההרגלים שלו, מיהם האנשים הקרובים אליו וכמובן עם מי הוא חשוד בבגידה. מלוא הפרטים האלו, ומתן כל מידע רלוונטי נוסף, יסייע במהלך חקירת בגידה ויקדם אתכם אל האמת לאמיתה.

 

לערוך מעקבים

 

חלק מתפקידו של חוקר פרטי במהלך חקירות אישות הוא ביצוע של מעקבים. באמצעות מעקבים ניתן לדעת בצורה הטובה ביותר והאמינה ביותר לאן מושא החקירה הלך, מה הוא עשה שם, איפה הוא שהה, עם מי הוא היה ועוד. כמובן שלא מספיק שבמהלך מעקבים אלו רק חוקר פרטי יראה זאת, אלא יש צורך בתיעוד. על כן, מעקבים כוללים גם שימוש באמצעים מתקדמים ורגישים, כמו מכשירי הקלטה, מצלמות באיכות גבוהה ואף מצלמות וידאו מתקדמות. באמצעות מעקבים אלו ניתן להביא הוכחות חותכות וחד משמעיות אשר לא יותירו מקום לספק. מעקבים שמספקים הוכחות הינם בעלי חשיבות נוספת, בכל הנוגע לתחום המשפטי. כאשר יש הוכחה שלא ניתן להפריך אותה, והיא קבילה בבית משפט, ניתן למעשה לזכות בתיק הנידון בבית משפט וכך לצאת וידכם על העליונה. מעקבים כמובן מייקרים מאוד את כל הסיפור, אך חשוב להבין שהחשיבות שלהם לא מוטלת בספק ופעמים רבות הם אלו אשר יסייעו לכם להוציא את האמת אל האור.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב