דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע לגבי משכנתא 

מאת    [ 14/04/2013 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1982 פעמים ]

נמשיך בהכרת מושגי היסוד בעולם המשכנתא:

עמלת פתיחת תיק: הבנקים נוהגים לגבות בכל לקיחת משכנתא אחוז מסוים מגובה הקרן על עניינים פרוצדורליים שמבוצעים בעבור ניהול תיק ההלוואה בבנק. יש להבין שזהו לא העסק העיקרי הבנק, העסק העיקרי שלו הוא למכור כסף מהלוואות ועמלות מסוג זה הן מעין הכנסה צדדית. על כן ניתן לבקש הנחה ואף לקבל פטור מלא משתלום העמלה. שוק הבנקאות הוא אחד מהשווקים בהם אפשרויות המיקוח הן רבות. תמיד מומלץ לבדוק בכמה בנקים וכל פעם להגיע עם ההצעה של הבנק האחר והם ינסו לשפר אותה, כך ניתן להגיע לפטור מלא בעמלת פתיחת תיק.

למה לא מומלץ ללכת ליוסץ המשכנתאות של הבנק: יועץ המשכנתאות של הבנק הוא עובד של הבנק, על כן הוא בדרך כלל ינסה למכור את מה שאטרקטיבי עבור הבנק ולא בהכרח עבור רצונותיך או אפשרויות התקציב שלך. יועץ משכנתא אובייקטיבי הוא רעיון שכדאי לשקול, תלוי ומי ומה הוא מציע. במקרה של משכנתא עשה זאת בעצמך, זו לגמרי אופציה, רק רצוי לשלוט במונחים ולדעת מה אנחנו מחפשים. כלקוח פרטי אתה מאוד אטרקטיבי עבור הבנק והלוואת המשכנתא שתקבל נחשבת לבנק כהלוואה הבטוחה ביותר עבורו, לכן היא תמיד תהיה ההלוואה הזולה ביותר עבורך.

ביטוח משכנתא:

מהו? הבנק דורש כל מיני ערבויות עבור לקיחת ההתחייבות הגדולה כגון תלושי שכר, המוכיחים אם אתה יכול להחזיר את ההלוואה או לא. לעתים ידרשו ערבים, במקרה שאתה נחשב לקוח עם פוטנציאל לחוסר יכולת פירעון. דבר נוסף אותו הבנק רוצה להבטיח הוא שבמקרה שקורה משהו לנכס, כגון אסונות טבע, או לך, כגון תאונה או מחלה, כספו מובטח. על כן, ביטוח משכנתא הוא בסך הכל ביטוח אישי וביטוח דירה בגובה ההלוואה. הבנק תמיד יציע לך לקחת ביטוח משכנתא דרכו בטענה שכך הכל מרוכז במקום אחד וזה יותר נוח. ברוב המקרים אם תבדוק חברות ביטוח חיצוניות, הן יתנו לך הצעה זולה יותר, ואם תציג אותה לבנק הוא ינסה להשוות או לתת לך הצעה זולה יותר.

מיקוח מיקוח מיקוח!

כמו שראית, המפתח למשכנתא זולה וכדאית הוא לבחור מה מתאים לנו מבחינת פריסת תשלומים וריביות. להגיע לבנק ולבקש במדויק את מה שאנו רוצים ואז לגשת עם אותה הצעה לבנק שני ושלישי, כמה שיותר בנקדים, כך נקבל יותר הצעות שיהיו יותר אטרקטיביות, ונחסוך עשרות אלפי שקלים.

לא לחשוש אם הבנק אומר שההצעה לא תישאר בעינה במקרה של צמוד מדד. הבנק שומר את ההצעה כשבוע-שבועיים. ובריבית פריים זה לפי הריבית פריים הנוכחית.

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב