דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר טיפים שיעזרו לך לבחור גיטרה למתחילים 

מאת    [ 13/04/2013 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3492 פעמים ]

אחד הדברים שצריכים לדעת תלמידים אשר מתחילים את דרכם בלימוד גיטרה הוא איך לבחור את הגיטרה אשר תתאים להם באופן ספציפי. אם אתה רוצה לדעת איך לנגן בגיטרה והינך מתחיל, אני ממליץ, בתור מורה לגיטרה, על מספר טיפים שיוכלו לסייע לך. למען האמת גם נגני גיטרה מנוסים יוכלו לתת לך טיפים דומים, אבל פעמים רבות הם ידברו וימליצו על מה שמתאים להם כנגנים מנוסים, ולא בהכרח יתאים לך בתור נגן מתחיל המחפש גיטרה למתחילים.

המלצה 1 – חשוב על התקציב ועל המחיר אותו תרצה להוציא בקניית גיטרה. לא אתן לך המלצה לקנות גיטרה למתקדמים אשר עולה אלפי דולרים, אך גם לא אוכל, בתור מורה לגיטרה, להמליץ לך לקנות גיטרה זולה מאד. בדרך כלל מחיר הוגן וסביר ללימוד גיטרה למתחילים יהיה בסביבות כמה מאות דולרים (150$). מחיר זה יוכל לסייע לך לשמור על מסגרת תקציבית, ועדיין ליהנות מגיטרה בעלת צלילי נעים ואיכותי.

המלצה 2 – חשוב על סוג הגיטרה בה תרצה לנגן. האם היית רוצה לנגן בגיטרה אקוסטית, גיטרה קלאסית או חשמלית? לכל אחת מסוגי הגיטרות תזדקק למורה לגיטרה בעל מאפיינים שונים, אשר ילמד בצורה אחרת איך לנגן בגיטרה. שאל את עצמך מה תרצה להשיג במהלך לימוד גיטרה, ואז יהיה לך קל יותר להחליט איזה סוג גיטרה מתאים לך.

המלצה 3 – חשוב על צרכיך, ועל מאפיינים או אמצעים אחרים להם תזדקק. למשל, האם תצטרך גיטרה אקוסטית בעלת חיבור למגבר? תוכל לענות על שאלות אלה, אם תנסה לחשוב על השימוש שתעשה בגיטרה או בידיעותיך המוסיקליות.

המלצה 4 – בחר את הגיטרה המתאימה לך בגודלה. הגיטרה אשר קיימת בגודל הסטנדרטי, לא תמיד תתאים למי שלומד איך לנגן בגיטרה, או כשאתה בוחר גיטרה למתחילים. במבט שטחי, כל הגיטרות נראות בגודל אחיד, אולם אם תבחן אותן בזהירות, תוכל לראות כי הן קיימות בגדלים שונים, המתאימים לאנשים שונים. תרצה להרגיש בנוח עם הגיטרה אותה תבחר, לכן תוכל לנסות לנגן עליה ולהחזיק אותה לפני הקנייה. ההמלצה שלי, בתור מורה לגיטרה, היא לחפש טוב עד אשר תמצא את גודל הגיטרה המתאים לך.

המלצה 5 – שמע את הצליל אותו מפיקה הגיטרה. לפעמים זה יהיה מבלבל לשמוע חוות דעת מחברים או מהמוכרים בחנות לגבי הצליל האהוב ביותר. נסה להימנע מלשמוע עצות אלו, והקשב לקולך הפנימי ולאינטואיציות שלך אשר יוכלו להוביל אותך לצליל הגיטרה הטוב ביותר עבורך. כשתמצא את הגיטרה אשר נשמעת לך, נראית לך ומתאימה לך מבחינת גודלה ונמצאת בתקציב עליו החלטת- לך על זה, והתחל את לימודי הגיטרה, כשאתה שבע רצון מבחירתך.

המסקנות הינן כי קניית גיטרה למתחילים הינה תהליך פשוט, כאשר אתה ידע מה לחפש ומה לרצות. עקוב אחר המלצות אלו עוד היום, וקח לך מורה לגיטרה אשר מוצא חן בעיניך, ותהנה מהתהליך.

בהצלחה.

מוש שי מורה לגיטרה www.guitarlesson.co.il          




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב