דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חייב מוגבל באמצעים 

מאת    [ 09/04/2013 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2159 פעמים ]

העסק שלכם נמצא בהליך התמוטטות כלכלית? פיזרתם צ'קים ללא כיסוי? החוב לבנקים, לרשויות ולגופים אחרים הולך וגדל? מתקשים להתמודד עם החזרי המשכנתא החודשיים? עומדים כנגדכם עיקולים ותביעות מלשכות ההוצאה לפועל? זה הזמן להיוועץ עם עורך דין מקצועי המתמחה בדיני ההוצאה לפועל, וזאת על מנת לבחון את מכלול החלופות העומדות לרשותכם.

אחת מהחלופות הינה הגשת בקשה להיות מוכרזים כ-"חייב מוגבל באמצעים". הכרזה מעין זו על ידי לשכות ההוצאה לפועל, מהווה בחלק מהמקרים את "גלגל ההצלה הכלכלי" עבור אנשים רבים המתמודדים עם חובות, נושים, תיקי הוצל"פ ועיקולים.

הכרה כחייב מוגבל באמצעים- כיצד?

מכיוון שכל הליך ההתנהלות מול לשכות ההוצאה לפועל עלולה לחרוץ את גורלכם הכלכלי בשנים הקרובות, מומלץ ואף ראוי לבצע את הליך הגשת הבקשה להכרה כחייב מוגבל באמצעים, באמצעות עורך דין מנוסה ומקצועי, המתמחה בדיני ההוצאה לפועל ובביצוע הסדרי תשלומים. סיבה נוספת להעמדת עורך דין מקצועי שילווה אתכם בכל ההליך, נעוצה בעובדה שהנושים שלכם יעשו הכול על מנת להפריך את טענותיכם בנוגע למצב כלכלי רעוע. עורך דין מקצועי יכין אתם לחקירות היכולת הנגדית, ויבחן עבורכם את מכלול החלופות העומדות לרשותכם בנוגע להסדרי חובות מול כל אחד מהנושים שלכם.

לאחר הגשת בקשה להכרזתכם כחייב מוגבל באמצעים, ולאחר חקירות יכולת מטעם הנושים שלכם ומטעם ראש ההוצאה לפועל, תתקבל החלטה בענייניכם, ובמידה ותמצאו זכאים להיות מוכרים כ-"חייב מוגבל באמצעים", לשכת ההוצאה לפועל תפסוק בנוגע לאופן תשלום החוב ופריסת התשלומים, וזאת בהתאם למצבכם הכלכלי עליו הצהרתם בפני ראש הלשכה.

לצד היתרון הכלכלי בנוגע לפריסת התשלומים, להליך "חייב מוגבל באמצעים" נלווים לא מעט הגבלות הכוללות בין היתר: צו עיכוב יציאה מהארץ ע להשלמת מלוא החוב, איסור להקמת חברה או ניהול חברה (למעט אישור מיוחד מטעם ראש ההוצאה לפועל), איסור שימוש בכרטיסי אשראי והגבלות כלכליות נוספות בחשבון הבנק אותו אתם מנהלים.

במידה וגם נגדכם הוגשו תביעות לתשלום חוב, במידה וגם נגדכם נפתחו תיקי חייב בלשכות ההוצל"פ, ובמידה וגם אתם נאלצים להתמודד עם עיקולים, זה הזמן לעשות סדר כלכלי בחייכם, ובראש ובראשונה להיוועץ עם עורך דין מקצועי המתמחה בנושא הסדרי חוב וליווי מיוצגים אל מול לשכות ההוצאה לפועל.

---------------

יובהר כי האמור במאמר אינו מהווה ייעוץ משפטי פרטני ומקצועי, לא נועד להחליפו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם, באשר כל מקרה ונסיבותיו. ייתכן ובמידע חלו השמטות ו/או טעויות. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד.

אריאלה רוזנטל סודרי - משרד עו"ד ונוטריון  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב