דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על אספקה ומלאי של ציוד משרדי לעסק שלך! 

מאת    [ 22/03/2013 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2047 פעמים ]

מהו ציוד משרדי?

כמעט כל בעל משרד מכיר את הצורך הקבוע בציוד משרדי, צורך הבא לידי ביטוי באביזרים הגדולים במשרד כמו במכונות צילום או פקסים, בדברים הקטנים כמו מהדקים, דבקים, פתקי ממו וכלי כתיבה וכלה אפילו בחומרי ניקוי ובכיבוד משרדי.

למעשה ציוד למשרד כולל את מכלול הלוגיסטיקה של המשרד. הציוד המשרדי שלנו הוא הציוד איתו אנחנו עושים שימוש לאורך כל יום העבודה. לא מעט חברות גדולות מעסיקות אדם במשכורת, אשר תפקידו העיקרי הוא הניהול הלוגיסטי במשרד.

ניהול מסוג זה כולל דאגה קבועה למלאי קבוע של מוצרי הציוד המשרדי הנדרשים באותו משרד. כמובן שקיימים מוצרים שנמצא בכל משרד כמו כלי כתיבה, מהדקים, לוח מחיק ועוד, אך קיימים גם מוצרים ספציפיים לכל חברה, כמו דבקים ייחודים (לתמונות), מכונות חישוב ומחשבונים ועוד. הציוד המשרדי הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה בכל משרד באשר הוא ולכן עולה חשיבותו והימצאותו במשרד.

 

סוגי ציוד משרדי:

בכל משרד נמצא אין ספור סוגי ציוד משרדי. ניהול הלוגיסטיקה של המשרד הוא איננו תפקיד פשוט כמו שהוא נשמע. הציוד המשרדי כולל את הקפה והסוכר שמשמשים כשירות לעובדים וללקוחות וכלה במחשבון להנהלת חשבונות, או דפים למדפסת עבור המנהל והמחסן.

כל המחלקות הללו תלויות באופן ישיר בציוד המשרדי המצוי במשרד. ברוב המקרים ינוהל הציוד על ידי רשימות מלאי, כמובן בהתאם לגודל החברה והמשרד ומספר העובדים בה. מרבית הציוד המשרדי יחולק לקטגוריות הבאות: מוצרי נייר, כלי כתיבה, עזרים למחשב, מכשירים, כיבוד למשרד, מוצרי ניקיון, אלפונים כרטיסי ביקור ויומני שנה ועוד. אם נפלה בחלקנו האחריות לנהל את מלאי הציוד המשרדי במשרד שלנו כדאי שנהיה מוכנים לתפקיד.

 

איך מנהלים מלאי של ציוד משרדי?

במידה ואנחנו אחראים על כך שלא יחסר ציוד משרדי במשרד שלנו, החל מעטים לכתיבה וכלה ב- לוח מחיק למשל, עלינו לדאוג קודם כל לרשימת מלאי מעודכנת, שתהיה מחולקת למוצרים שנמצאים באופן קבוע בשימוש ולמוצרים שאינם באופן קבוע בשימוש, אבל הוזמנו בעבר, או שלעיתים רחוקות יש בהם שימוש. לאחר מכן מומלץ שנבחר חברה אמינה, אשר מספקת שירותי מכירת ציוד משרדי.

קיימות כיום חברות, אשר מציעות ללקוחותיהם רכישת ציוד משרדי דרך אתר האינטרנט של החברה וכך הרכישה הופכת לנוחה ופשוטה יותר. כל הציוד המשרדי הקיים מופיע באתר, כולל הסברים מפורטים ומחירים. לא פעם מופיעים מבצעים רלוונטיים וכך אתם יכולים לחסוך כסף רב הן בשל קנייה מרוכזת והן בגלל המשלוח המהיר, שיחסוך מכם צורך לרכוש במקומות יקרים יותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב