דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריפוי באמצעות אנרגיות 

מאת    [ 18/03/2013 ]

מילים במאמר: 854   [ נצפה 3590 פעמים ]

אנרגיה מהווה את הגורם המניע לכל הדברים בעולם, היא היכולת של גוף לבצע עבודה, לנוע, לחמם, ליצור קול...

האנרגיה אינה הולכת לאיבוד ואינה נוצרת יש מאין , אלא רק משנה צורה למשל, אנרגיה כימית שבסוללה הופכת לחשמל וחשמל הופך לאור בנורה.

לריפוי באמצעות אנרגיות, מה שנקרא הילינג, יש כל מיני צורות ומרפאים שמשתמשים בדרכים שונות לרפא, הדבר העקרוני שצריך לדעת שמרפא יכול להוות כצינור שדרכו עוברות האנרגיות ויוצאות דרך הידיים או להוות כ"מתווך" ולנתב את האנרגיות ישירות למקום שהוא מעוניין לרפא.

יש כל מיני סוגי אנרגיה סביבנו, בתוכנו ומעלינו, הדבר החשוב ביותר הוא לזהות את  איכות האנרגיה אם היא שלילית או חיובית יש מקור "צלול" יותר של אנרגיה שממנו מרפאים כמו שיש אויר שהוא מזוהם ואויר צלול , יש אפשרות לזהות את טיב האנרגיה על ידי אימון ולמידה.

אפשר לנקות ולרפא אנרגיה אנושית ובזה אתמקד במאמר, אך בכל דבר קיימת אנרגיה כך ששימוש באנרגיות יכול להשפיע גם על מקומות כמו בתים שיש בהם "אנרגיה שלילית" , מקומות עבודה "מאין ברכת העסק" וכו'..

יש לנו שבעה מאגרי אנרגיה מרכזיים בגוף הנקראים צ'אקרות - הן ממוקמות לאורך הגוף.

"צ'אקרת הבסיס" ממוקמת בין איבר המין לפי הטבעת.

"צאקרת המין" ממקמת בבטן תחתונה.

"צ'אקרת הסולר או מקלעת השמש" ממוקמת באיזור הסרעפת.

"צ'אקרת הלב" ממוקמת בבית החזה.

"צ'אקרת הגרון" בגרון.

"צאקרת העין השלישית" ממוקמת במצח.

"צ'אקרת הכתר" ממוקמת בקודקוד הראש.

תחשבו על זה כמו אגמים שבינהם נהרות מחברים , אם יש זרימה , יש מים בכל האגמים ובכל הנהרות ויש הרמוניה אך אם יש משהו שחוסם את אחד המעברים הדבר עלול לגרום לחוסר במקום אחד ועודף במקום אחר.

אתן דוגמא לכך, אם יש איזשהי חסימה אנרגטית באיזור הגרון, הדבר יכול ליצור עודף אנרגיה באיזור הראש בצ'אקרות "העין השלישית ובכתר" וחוסר אנרגיה בכל הצ'אקרות התחתונות ( הלב הסולר המין והבסיס).

המשמעות של זה שלאותו אדם תהיה כמו הצפה מחשבתית אולי אפילו אובססיה מחשבתית תמידית , המון מחשבות , המון רעיונות וחלומות אך קושי בלבצע או להרגיש מה נכון או לא נכון עבורו.

הצ'אקרות העליונות אחראיות יותר על החיבור שלנו עם יסוד האויר - זה הרוח והמחשבות , יש ביטויים המסמלים זאת, "איזה עפיפון הוא" או "וואו הוא ממש מרחף" "לא מחובר לקרקע" מה שמבטא אדם שמדמיין ברוחו הרבה, חולם בהקיץ.

הצ'אקרות התחתונות אחראיות על ה"חיבור לקרקע" יסוד האדמה, על היציבות ויכולת הביצוע כמו הביטוי"שני רגליים על הקרקע" המבטא יציבות ורצינות.

הצ'אקרות האמצעיות אחראיות על האיזון בין "השמיים לארץ" בין הלב לראש, בין היכולת המחשבתית ליכולת הביצוע, כמו שנאמר "חלומות מתגשמים" דבר המבטא את היכולת לברוא מציאות דרך המחשבות.

במידה והצ'אקרות פתוחות ויש זרימה תהיה אפשרות למימוש בכל התחומים יותר בקלות . ההרגשה הכללית תהיה טובה מכל הבחינוות, מצב רוח מרומם, תחושה פיסית טובה , אפשר להתחבר לרצונות ולמהווים הפנימיים יותר בקלות ובכך לגיע לתחושת סיפוק מעצם היותכם אתם.

"נפש בריאה בגוף בריא" - המשפט מבטא את המצב הבריאותי הנפשי שמשפיע על המצב הפיסי ובהחלט במידה ואחת או יותר מהצ'אקרות סגורות או לא זורמות הדבר ישפיע על הנפש , ייתכנו דיכאונות , פוביות , מצבי רוח קיצוניים ,עצבים, אפטיה וזה משפיע באופן ישיר על המצב הפיסי.

לא מעט אנשים מגיעים לרופא כזה או אחר עם איזשהי בעיה פיסיולוגית כמו כאבים , דפיקות לב ואפילו מחלות שהתשובה לגביהם היא בעיה פסיכוסומטית, זאת אומרת השפעה נפשית על הגוף.

האנרגיה בגוף משפיעה בכמה רבדים , ברובד הנפשי , הפיסי , הרגשי והנשמתי.

במידה ואחת מהצ'אקרות סגורות ואין זרימה של אנרגיה התחושות והרגשות יאותתו שמשהו לא כשורה , כמו שהגוף מודיע על ידי חום שהוא נתקף וכמו מים שעומדים והופכים להיות עכורים, האנרגיה נעצרת והגוף בסופו של דבר יגיב לכך .

למשל אנרגיה תקועה או עצורה בגרון יכולה לגרום לדלקות גרון, לצרידויות וליבלות במיתרי הקול חוזרות ונשנות, מה שמסמל את התקיעות ביכולת להביע את עצמי מכל מיני סיבות , או שלא נעים לפגוע ואז "בולעים צפרדעים" או שאין מספיק ביטחון לבטא את מה שיש להגיד , או שאין בכלל יכולת להקשיב לקול הפנימי ולאמת הפנימית, מה שיוצר תקיעות במימוש העצמי ואופי שיותר מרצה אחרים.

האנרגיה נמצאת בתוכנו ומסביבנו . יש סביבנו שדות אלקטרומגנטים שממש כשמם ממגנטים אלינו סיטואציות ואלקטרונים הדומים לשלנו.

למחשבות שלנו יש אנרגיה מאוד מסויימת והיא נקבעת לפי האמונות שלמדנו דרך חווית העולם וצורת ההתנהגות של ההורים בילדות , אמונות לגבי העולם, אנשים העצמי. אם למשל יש אמונות כמו "החיים קשים צריך לעבוד מאוד קשה בכדי לבסוף לאפשר רווחה כלכלית ונפשית" המציאות תהיה בהתאם ותגיב בצורה מושלמת לרטט של האמונה הזאת .

אני אקרא לרטט הזה X . במידה והרטט הזה משודר לעולם הוא ימגנט אליו את אותו הרטט X מהחוקיות של "דומה מושך דומה" זאת אומרת רטט X תמיד ימשך לאדם שמהדהד אותו , כשהרטט הזה ישתנה כך גם אותו אדם ימגנט לעצמו רטט אחר .

מבחינה נשמתית יש חשיבות גבוהה לכך שהצ'אקרות פתוחות, יש אחוזים מסויימים של הנשמה שנמצאת בתוך הגוף  כדי להפיח בו חיים ואחוזים נוספים של הנשמה שלא נמצאת בגוף אך מחוברת במאין כבל. תפקידה לכוון לייעוד שלשמו הגעתם לעולם. במידה והצ'אקרות פתוחות יהיה הרבה יותר קל להתחבר לייעוד ולהיות קשוב להכוונה החשובה הזאת לגבי הדרך הקלה ביותר למימוש עצמי.

לסיכום:

החשיבות של ניקוי או רויפוי אנרגטי לא פחות חשוב מריפוי פיסי. בדיוק כמו שמתקלחים כל יום לנקות את הליכלוך , החיידקים , כך גם המהות של ניקוי אנרגטי , לנקות את ה"הליכלוך" שלא רואים הוא נאגר ומתאסף עד שהוא משפיע באופן כזה שיוצר תקיעות בחיים בהרבה רבדים, כמו בזוגיות , משפחה , מימוש עצמי , עבודה וכמובן ברובד הבריאותי.

במידה והניקוי נעשה באופן יומיומי או אפילו שבועי לגוף תתאפשר התחדשות ותיחזוק בכמה רבדים.

 

 

 

 

 

ליאת דויטשר - מטפלת מומחית לתת מודע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב