דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מביאה הנשמה אל העולם, כמה מילים וקצת חומר למחשבה 

מאת    [ 09/03/2013 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3131 פעמים ]

מה מביאה הנשמה אל העולם

  

כמה מעניינן להכיר אנשים, להקשיב להם, לגלות את האיכויות המיוחדות שהם מביאים אל העולם. מאחר ואני נפגש עם אנשים רבים שמגיעים אלי, יוצא לי להכיר במיוחדות שהם מביאים אל העולם.

 

אנשים הם עולם ומלואו, מיוחדים , וכל אחד מהם הוא איכות יוצאת דופן שמביאה משהו מיוחד אל העולם, זה תקשור של ממה, מעבר של מידע שמגיע במעין חבילה אחת ומיוחדת ששמה גוף אנושים שמתקשר - מתוקשר באופן ישיר עם פנמיות חבויה שמביאה לעולם איכות יוצא דופן למפגש.

               

כשאתם חיים את חיי היום יום קשה לכם לשים לב לזה, אך אם תתבוננו קצת באנשים הקרובים אליכם, כמו אחים ואחיות, תבינו שכל אחד מכם מביא משהו אחר אל העולם.

זה מתחיל במנה גוף שצורתו באה להביע משהו, איכות עורכם שאי אפשר להשוות אותו עם צורת עור של אדם אחר. ראו את קווי כף היד ואיכות כף היד שמשתמשים בה לזיהוי בזמן יציאתכם את הארץ, כי היא כל כך שונה מאדם לאדם ולא ניתנת לחיקוי.

 

הנשמה שלכם מביאה אתכם לכאן עם איכות מאוד מסוימת, למשימה ייחודית עבורכם, מיוחדת שכזאת ועליכם רק להקשיב ל תקשור הזה שמגיע מפנימיותכם בצורה מדויקת.

 

כשאני אוחז בכפות ידיים של אנשים מתבהרים לי דרך ראייה - תקשור האיכויות שהם מביאים אל העולם. לא פעם מגיעים אנשים מאותה משפחה ומעניין כמה השוני גדול, גם בקשיים שמובאים אל העולם וגם במתנות.

  ,(Edgar Cayceבמאה הקודמת חיי מתקשר בשם אדגר קייסי ( כבר בילדותו היו לו יכולות ראייה / תקשור, יכולות שהלכו והתפתחו עם התבגרותו. זו מתנה איתה בא לעולם, יכולת שלא היו לאחרים במשפחתו.    , ילד פלא שכבר בגיל צעיר כתב, הלחין מוזיקה יוצאות דופן, תיקשור של  מוצארט ממש שיצירותיו נכתבו בצורה לא מובנת. יש הטוענים שיצירותיו של מוצארט הם הילנג של ממש, יצירות שמשמיעים לתינוקות בכדי שירגעו.   הביטו באחרים ואחיות שלכם. אתם באים מאותם הורים וכל אחד מכם הוא נשמה ייחודית שמתממשת בגוף אנוש. הקונטרסט יכול להיות ענקי כשאחד מכם הופך למנהל חשבונות והשני כבר מיילדות עומד על מכך שהוא עומד להיות סופר.   הצעתי היא שתקשיבו לפנמיות המיוחדת שלכם שנמצאת שם כל הזמן ורומזת לכם, מביעה עצמה, מתקשרת אתכם, תקשור של ממש.   קראו קצת אודותיי. באתר שלי תמצאו במדור אנשים מספרים על פגישה עם צבי בן עמי  www.zbenami.com סרטי וידאו שצולמו ואושרו במיוחד עבורכם:

 

שמי צבי. מתקשר ומכוון לחיים דרך קריאה בכף היד - כירולוגיה רוחנית, כשאני קורא בכף ידכם, אני רואה מעבר לקווים, את מהות האדם ורבדיו. ביכולתי לעזור לך במציאת דרך במבוך החיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב