דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצה 

מאת    [ 17/02/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1552 פעמים ]

הדפסה על גבי חולצה באה להעביר מסר מסוים בצורה חזקה ביותר. חולצה מודפסת הפכה להיות דבר מאוד פופולארי ונפוץ בכל העולם בקרב ציבורים שונים ולמטרות מאוד מגוונות. בעבר בשביל לעשות הדפסה על חולצה, אנשים היו צריכים להגיע לחנויות מיוחדות והבחירה היתה מאוד מוגבלת. הם התקדמות הטכנולוגיה, שירות הדפסה על חולצה בימינו הפך להיות מאוד נגיש לקהל, עם מגוון אפשרויות של הדפסה.

מטרות חולצות מודפסות יכולות להיות:

הרבה פעמים תלמידים המסיימים מחזור מחליטים לעצב חולצות מודפסות לכיתה. החולצות לעיתים באות עם ציורים או איורים שאחד מתלמיד הכיתה צייר, משפט אחד או מספר משפטים עם שילוב של חרוזים.

ישנם חולצות מיועדות לימי כיף או גיבוש של החברה והם מחולקות גם לוועדי עובדים במטרה להעניק לעובדים שי קטן כאות תודה על התרומות שלהם לחברה והעבודה המסורה.

חולצות מודפסות לחתונה גם הפך להיות מנהג נחמד ומוסיף אווירה טובה לשמחה לאחר החופה ובזמן הריקודים. כמו כן, חולצות אלו יכולות להוסיף כמזכרת לכל אירוע כמו בר/בת מצווה, ימי הולדת, הצעת נישואים ועוד.

ישנם חברות המביאות לעובדיהם בגדי עבודה, כמו מדים מיוחדים לחברה. צעד זה בא להקל על עובדים מאוד בקשר לכביסות ובזבוז זמן בבחירת בגדים מדי יום.

קיימים עוד הרבה מטרות להדפסה על חולצות, כמו למשל כנסים, הפגנות, הפתעות מיוחדות ולכל מטרה ניתן לעצב את החולצה בצורה המתאימה ביותר לדרישות ורצונות המבקש.

איכות ההדפסה והחולצות

אנשים המחפשים רופא מסויים אינם מוותרים על מקצועיות ושנות וותק, ניסיון של אותו רופא מומחה המטפל בבעיה מסויימת. כאן סיבה היא די מובנת – כי כשמדובר בבריאות , לא רוצים להתפשר ולחסוך ולאחר מכן להתחרט, כי הרי לפעמים התוצאה אינה ניתנת לשינוי ולחזרת המצב הקודם. הדפסה על חולצות אינה דבר הנוגע לבריאות האדם, אך מצד שני, בהשוואה לבחירת רופא לטיפול מסויים – גם כאן צריכים לבדוק תוצאות של אנשים אחרים , אם היו מרוציםף וזמן ניסיון של המפעל המדפיס חולצות. אלא אם כן מדובר בחולצה למטרה חד פעמית, שאנשים לא צריכים להשתמש בה חוץ מאירוע אחד – אז באמת חבל להשקיע יותר מדי. 

כשמדובר  במטרות שונות, וכשצריכים ללבוש את החולצה יותר מפעם אחת, אז חשוב מאוד לקחת בחשבון את איכות המוצר ואיכות ההדפסה כדי שלא תצטרכו להדפיס שוב, ולעשות את אותו עבודה פעמיים וכך להשקיע בצורה מכופלת. יש לבדוק חולצה מבד איכותי, הדפסה מחומר משובח ושיטות הדפסה מתקדמות.

מפעל כנען סטודיו הוקם בשנת 1985 על ידי קבוצה מחברי קיבוץ צרעה אשר התמחו בתחומי הגרפיקה וההדפסה על מוצרי טקסטיל. המפעל מספק שירותי הדפסה על מוצרי טקסטיל עבור ענפים שונים וכן עבור מקומות עבודה ומפעלים, קבוצות ויחידים. בין מוצרינו: חולצות, חולצות מודפסות , בגדי עבודה , כובעים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב