דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 רעיונות לפעילויות ומשחקים ליום הולדת פיות 

מאת    [ 09/02/2013 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 4565 פעמים ]

הבת שלכם חולמת להיות פיה ליום אחד? תוכלו לארגן לה יום הולדת פיות קסום במיוחד, עם משחקים ופעילויות המתאימים לנושא יום  ההולדת. להלן 10 רעיונות לפעילויות ומשחקים ליום הולדת פיות מלא תוכן וקל להפעלה.   


    • אבזור הפיות - בקשו מהבנות להגיע לבושות בשמלות ורודות, ועם הגעתן למסיבה העניקו להם כנפי פיות, אפרו אותן באיפור מנצנץ ואבזרו אותן בכתר ושרביט. צלמו תמונה קבוצתית של הפיות הטריות.
    • דפי צביעה פיות – פעילות זו מתאימה לבנות צעירות בגילאים 3-5. הורידו מהאינטרנט דפי צביעה בנושא פיות, הדפיסו, והכינו שולחן יצירה קטן עליו הניחו את הדפים, טושים וצבעים.
    • קישוט שרביטות – קנו מקלות ארוכים (בחנויות יצירה), לוח פוליגל ורוד או סגול ומדבקות צבעוניות לקישוט. גיזרו כוכבים מלוח הפוליגל וחברו אותם למקלות באמצעו דבק או אקדח סיכות. תנו לפיות לקשט את השרביטות עם המדבקות.
    • קישוט תיבת תכשיטים – קנו תיבות עץ, נצנצים, מדבקות ועוד מחנות יצירה, ותנו לפיות לקשט את התיבה ולהכניס לתוכה את הפרסים שיקבלו ביום ההולדת.
    • הכנת קאפקייקס – הכינו קאפקייקס, ותנו לפיות לקשט אותם עם קרם ורוד, סוכריות צבעוניות, אבקות קסם, קישוטי קאפקייקס בנושא פיות ועוד.
    • מיצאו את הפיות – הדפיסו איורים של פיות על בריסטול עבה, חוררו חור על כל תמונה והשחילו סרט צבעוני. החביאו את הפיות ברחבי הבית ו/או הגינה. הילדה שמוצאת הכי הרבה פיות מנצחת.
    • פרחים מוזיקליים – הגרסה הפייתית לכיסאות מוזיקליים. במקום להשתמש בכיסאות, גזרו בריסטול בצורת פרחים, כמספר הבנות המוזמנות פחות אחד, פזרו על הרצפה והשמיעו מוזיקה. בכל פעם שנפסקת המוזיקה, על הפיות לתפוס פרח. פיה שנותרת ללא פרח, יוצאת מהמשחק.
    • קליעה למטרה – אספו פקקים לבנים של בקבוקי שתייה (להלן: השיניים), והכינו 2 סלי קש מעוטרים בפרחים. תלו את הסלים על עץ (אם המסיבה נערכת בבית, הניחו אותם על הרצפה במרחק מה מהבנות), חלקו לפיות את השיניים הלבנות, והתחילו בתחרות קליעה למטרה. הילדות שמצליחות לקלוע את השן לסל מקבלת מטבע שוקולד.
    • ריקוד הפיות – הילדות פותחות בריקוד לצלילי מוזיקה, כאשר המבוגר האחראי על המוזיקה משמש גם כשופט. ברגע שהמוזיקה נעצרת על  הילדות לעמוד דום. כל ילדה שזזה – נפסלת. הילדה האחרונה שנשארת על הרחבה היא המנצחת.
    • בינגו פיות -  מחלקים לבנות כרטיסיות בינגו עם פריטים ודמויות של פיות (פיות במגוון סיטואציות, שרביט, כתר, שיקוי, נסיכה, מכשפה וכיו"ב) ומציגים בפניהן את הפריטים בזה אחר זה. הפיה הראשונה שמסיימת טור, שורה, אלכסון או את כל הכרטיסיה היא המנצחת.

 טיפים ורעיונות נוספים ליום הולדת פיות ניתן למצוא בבלוג הרעיונות של Party in a Box.

 

שירה דיין הינה בעלת אתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים ליום הולדת מושלם: כלים חד פעמיים, קישוטים, תכני הפעלה ופרסים לילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב