דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרונים עם פילוטופ 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1730 פעמים ]

"פילוטופ" השכבה המיוחדת שכולנו מכירים, אולי לא כולנו, אבל הרבה מאתנו שמענו עליה, הרגשנו אותה או אולי ישנים עליה היום, שכבת הפילוטופ מובנת במזרונים יש כאלו שגם ניתן להסיר ולכבס ויש כאלו שהם בלתי ניתנות להפרדה ומגיעות עם המזרון כגוף אחד.
תפקידה של השכבהלתמוך בצורה מקסימאלית את גופנו, להקל על כאבי גב וכתפיים, בין היתר לתת ל נו תחושה של פינוק רכות ונעימות. ממומלצת מאוד לאנשים הסובלים מבעיות גב תחתון ולאנשים שרוצים מזרון קשה אבל מפנק. שכבה זו ממוקמת בחלקו העליון של המזרון, תורמת גם לגובהו, ואף גם ליופיו של המזרון.

יש סוגים שונים של פילוטופ סוגי השכבות האלו משתנות ממזרון למזרון, יש שכבה שמגיעה בצד אחד של המזרן, משפיע על הצורך להפוך אותו, הרי ידוע לנו שמזרנים צריכים להפוך מידי פעם, אך חשוב לזכור
מזרונים - שיופיעו להם שכבת פילוטופ אחת, יש לדעת שמזרון כזה לא הופכים. מסיבה פשוטה שכל החומרים שלו ממורכזים בצד אחד ואילו הצד השני איינו אפקטיבי .אך למרות שלא הופכים מזרנים כאלו יש לסובב מידי פעם. שכבת הפילוטופ יכולה להגיע בכל מיני גדלים שונים, תלוי בבנייתו של המזרון.

מזרונים - עם פילוטופ דו צדדי, ניתן להפוך ואף רצוי לעשות זאת כל חודש, בכדי להפעיל לחץ משני ציידו של המזרן וכך לשמור עליו לאורך שנים.

ממה עשוי הפילוטופ יש כמה סוגים, תלוי ממה ואיך בנוי המזרון, יש מזרנים המשולבים בחומרים כמו לטקס או ויסקו ג'ל אז לרוב במזרנים אלו הפילוטופ שלהם יהיה משולב בדיוק מאותה תרכובת המצויה במזרון וישנם מזרונים שהפילוטופ בהם תכולתו אקרילן שזהו חומר המצוי בעיקר בשמיכות פוך. פילוטופ מסוג זה יהיה פחות אפקטיבי מבחינת התמיכה שהוא יפיק, אך אם חיפשתם משו שיצור רכות ופינוק אכן מצאם. שכבה מסוג זה תהיה מתאימה עבורכם. "גראנד פילוטופ" בטח שמעתם עליה שהיא קצת יותר מיוחדת מכל האחרות, שמעתם נכון. שכבה זו מגיעה לפחות בעובי של כ6 ס''מ, מטרתה ליצור רכות מרבית והיא שכבה שונה מאחרות עקב העובי שלה, תכולתה לטקס או ויסקו ג'ל ובכך תהיה הרבה יותר תומכת עבור אנשים הסובלים מבעיות גב שונות.
מזרונים עם לטקס / ויסקו ג'ל יש בניהם כמה סוגים רכים, חצי קשיחים, וקשיחים. מזרונים- בקטגורית הרכים יגיעו עם שכבה עבה של אחד מהחומרים האלה. מזרונים- חצי קשיחים גם כן אך תכולת הפילוטופ יכולה להשתנות בכמויות החומר המצוי בה. מזרונים- קשיחים יגיעו עם שכבה דקה של פילוטופ עם החומרים האלו בכדי לשמור על דרגת הקושי שלו אך מצד שני גם לתת את הפינוק והתחושה המפנקת למזרון

בברכה,
יהונתן רחמני
מנהל מכירות קינג דיויד מזרונים
טל'-039628989




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב