דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים | הבן של השכן OUT חברת בניית אתרים IN 

מאת    [ 04/02/2013 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1792 פעמים ]

לכל עסק בימינו יש אתר אינטרנט, ואם לא אז כדאי שיזדרז. אתר אינטרנט אינו נחשב דבר מסובך להקמה וכידוע ישנם הרבה ילדים המקימים אתרי אינטרנט משלהם. ישנן תוכנות ופלטפורמות שונות המסייעות להקמת אתרים בשיטת עשה זאת בעצמך וישנם גם רבים המציעים את שירותיהם בתחום. בשביל להקים אתר אינטרנט עבור עסק מומלץ לשכור את שירותיה של חברה לבניית אתרים ולא להסתפק בעבודה חובבנית.

עבור עסקים רבים אתר האינטרנט יכול להיות המקום הראשון שבו הלקוח הפוטנציאלי יתרשם מהעסק, גם אם רק חיפש את מספר הטלפון או הכתובת. במקרים אלה אתר האינטרנט הוא הפנים המייצגות של העסק – אתר אינטרנט חובבני יכול להיות אסון לעסק רציני. לחילופין, אתר אינטרנט מושקע יכול לסייע רבות לעסק בתחילת דרכו. לדוגמה, מה תעשו עם האתר מלא באגים שמפריעים לכם לנווט באתר? בוודאי שתחפשו אתר חליפי בו תוכלו לנווט בקלות ולמצוא את המידע הדרוש לכם. בעיני הגולש, איכות האתר משקפת את איכות העסק.

כבר הזכרנו שהקמת אתר אינטרנט אינה דבר מסובך, אם כך בשביל מה להשקיע ולשכור חברה לבניית אתרים? ובכן, יש מספר סיבות. חברה לבניית אתרים היא בעלת ניסיון מקצועי רב יותר מסתם מישהו שיודע להקים אתר. אתרי האינטרנט שונים אחד מהשני לא רק בתוכן אלא גם במורכבותם ובמשימות שעליהם למלא. למשל יכול להיות אתר אינטרנט שמציג חנות פרחים, מציג מספר תמונות מהחנות, כתובת וטלפון. לעומת זאת יכול להיות אתר מורכב יותר שיכיל גם אפשרות להזמנות און ליין. חברה לבניית אתרים תדע להתאים את האתר לעסק ותדע להתאים את הפתרונות הטכנולוגים לצרכים של העסק.

אז יש לי חנות פרחים וגם בניתי עבורה אתר אינטרנט מעוצב אבל למה אף אחד לא נכנס לאתר? לכאן נכנס נושא קידום האתרים במנועי חיפוש (seo), זהו עוד תחום שבדרך כלל חברות לבניית אתרים עוסקות בו.  לא מספיק לבנות אתר יפה ומשוכלל, יש צורך שהגולשים יגיעו אליו וזה נעשה על ידי קידום במנועי החיפוש. אמנם זהו נושא מורכב וישנן דרכים רבות לקדם אתרים אך חלק בלתי נפרד ממנו נעשה כבר בשלב בניית האתר. אם החברה לבניית אתרים לא תיקח בחשבון את קידום האתר, אולי נקבל אתר נפלא אבל אף אחד לא יגיע אליו.

על מנת להבטיח לעסק שלכם אתר מקצועי, המעוצב היטב וממלא את כל הפונקציות המתאימות לעסק שלכם יש לשכור את שירותייה המקצועיים של חברה לבניית אתרים. רק חברה לבניית אתרים תרכז את כל האספקטים של בניית האתר במקום אחד מהעיצוב ועד קידומו במנועי החיפוש. בוודאי שלא תרצו לשלם לחובבן לבנות לכם אתר ולאחר מכן לשכור מעצב בגלל שהאתר מכוער, ומתכנת שיתקן את הבאגים, וחברה לקידום אתרים בגלל שאף אחד לא נכנס לאתר. האינטרנט הוא שוק תחרותי מאוד, כמעט ללא מחסומים גיאוגראפיים ולכן חשוב להשקיע באתר מקצועי.

לחברת בניית אתרים יש את הידע, הכלים והכי חשוב הניסיון הדרוש לבניית אתר מקצועי לכל עסק. אז האם אתה עדיין רוצה שהבן של השכן יבנה לך אתר?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב