דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז איך באמת בוחרים תקליטן לחתונה 

מאת    [ 31/01/2013 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1811 פעמים ]

כאשר מתכננים אירוע חגיגי, המטרה היא שהאירוע יהיה מהנה עד כמה שיותר. בחירת תקליטן לחתונה, אם מדובר במוזיקאי המשמיע פס קול שקט של שירים אהובים, או די ג'יי בעל שם עולמי המתמחה במוזיקת טראנס ומוזיקת מסיבות, יכולה להוסיף לאווירת האירוע שלכם ולהפוך אותו לחוויה נפלאה.

מהם הגורמים המשפיעים עליכם כאשר אתם רוצים לבחור תקליטן?

אם עדיין לא החלטתם איזו מוזיקה אתם מעדיפים לאירוע שלכם, סביר להניח כי תחליטו לבחור בסוג מוזיקה המתאים לטעמכם האישי. אבל, לא תמיד ההעדפות המוזיקליות האישיות של בעל האירוע נכונות גם לגבי קהל המוזמנים. המוזיקה המועדפת על קהל המוזמנים היא גורם נוסף שמשפיע על בחירת התקליטן. קובע גם גודל המקום, שפעמים רבות משפיע על קליטת סוגי המוזיקה השונים, ועליכם לקחת בחשבון את העלויות של ההפקה המוזיקלית. אם פניתם לחברת הפקת אירועים, אנשי החברה ייעצו לכם בנושא עלויות, וימליצו לכם על תקליטן לחתונה המתאים לאירוע שלכם.

לפני שאתם מחליטים לבחור תקליטן על פי טעמכם המוזיקלי, כדאי לכם לשאול את עצמכם עד כמה המוזיקה חשובה ומשתלבת באירוע שלכם. ליווי של שירים שקטים במהלך כל האירוע יכול להשרות אווירה נעימה ונינוחה ולהפוך את האירוע לחוויה נפלאה, תקליטן בליווי להקה אקזוטית ירקיד את הקהל שלכם במהלך כל האירוע, די ג'יי שהגיע היישר מלונדון ירחיק את המבוגרים אל מחוץ לתחום וילהיב את המוזמנים הצעירים במשך שעות.

אז במה בחרתם? החלטתם על סוג המוזיקה שאתם רוצים לאירוע שלכם?

עכשיו אתם מעוניינים לבחור בתקליטן. גם אם קיבלתם את המלצת חברת ההפקה המתכננת את האירוע שלכם על תקליטן לחתונה, רצוי לתאם פגישה אתו (או אתה), על מנת שתוכלו לעבור על תיאום לוח הזמנים, וכמובן להתייעץ עם אנשי ההפקה לגבי התאמת המוזיקה לשלבים השונים של האירוע. תיאום עם התקליטן והתאמת המוזיקה חשובים, מאחר ואם לא תבררו את כל הפרטים מראש, עם חברת ההפקות ועם התקליטן עצמו, יהיה מאוחר מדי לערוך שינויים במהלך האירוע עצמו.

קיימים נושאים חשובים רבים שיש לתאם, עיצוב המקום, קבלת האורחים, הקייטרינג והשירות, והמוזיקה יכולה להוסיף רבות לאווירה במהלך כל האירוע. פרטים נוספים וחשובים כוללים ווידוא של רישיונות ואישורים להשמעת המוזיקה באירוע. בירור באמצעות חברת ההפקות יסיר מכם את הדאגה לפרטים הללו. כשאתם מחליטים לבחור די ג'יי לחתונה הכינו לעצמכם את סדרי העדיפויות לגבי העלויות, תכננו את תיאום האורחים עם כללי הטקס, ואולי לבסוף תבחרו בסוג מוזיקה אחר לחלוטין מזה שבחרתם בו בתחילה.

אין ספק כי מוזיקת רקע נעימה או שילוב של מוזיקת טראנס ותאורה מיוחדת יכולים להשלים כל  אירוע לחוויה בלתי נשכחת. אז לאחר שבחרתם תקליטן לאירועים שמתאים ממש לאירוע שלכם, אתם יכולים להתחיל ולהתרגש לקראת האירוע הגדול.

אם אתם בדרך לחופה ואתם מחפשים די ג'יי לחתונה כדאי לכם לבקר באתר של פרש די ג'יי רענן ביטון 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב