דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות לבני 50 פלוס 

מאת    [ 27/01/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 4634 פעמים ]

"העולם שייך לצעירים" – האמנם? שמדובר על הכרויות, אין ספק שהמילה "צעירים" מקבלת משמעות קצת אחרת ממה שאנו רגילים לתת לה ועל כך יעידו שלל הפרופילים באתרי הכרויות השייכים דווקא לאלה שחגגו כבר את יום הולדתם ה-50.

פריחתם של אתרי הכרויות ופורומים לפנויים-פנויות בגילאי חמישים פלוס מוכיחים שוב ושוב כי גיל חמישים הוא בדיוק הגיל המתאים למציאת אהבה: אתם נראים מצויין (כי אתם מודעים לחשיבות של תזונה נכונה ופעילות גופנית), יש לכם יותר זמן וחופש מאי פעם (כי הילדים כבר בגרו וחלקם אף עזבו את הקן) וזהו בדיוק הזמן מבחינתכם למצוא בן / בת זוג מתאימים לחלוק עימם את ההתפרצות הבלתי נדלית של אהבת החיים.

תופעת הנוכחות ההולכת וגדלה של אנשים, גברים ונשים, באמצע החיים באתרי ההכרויות אינה חדשה אך אין ספק שהיא התפתחה רבות בעשור האחרון. לתופעה המעניינת הזאת יתכנו כמה סיבות: קודם כל, יתכן מאוד שאחת הסיבות העיקריות לכך היא העובדה שבני החמישים של היום אינם בני החמישים של לפני עשור או שניים. הפנויים והפנויות בגילאים אלה אינם "ערכאיים" כפי שניתן היה לחשוב ורמת שליטתם ברזי האינטרנט יכולה להפתיע רבים מהצעירים. רבים מהם עובדים בסביבה ממוחשבת אינטרנטית וגם אם לא, הרי שגם הם כבר גילו מזמן שהאינטרנט יכול להקל עליהם בתחומי חיים רבים החל מניהול חשבון הבנק שלהם ועד הזמנת החופשה הקרובה. לכן, היתה זו רק שאלה של זמן עד שהם יגלו שניתן להסתייע באינטרנט גם בכל הקשור לחיי האהבה שלהם.

סיבה נוספת שיכולה להסביר את נוכחותם הבלתי מעורערת של בני ה- 50 פלוס באתרי הכרויות קשורה במרכזיות ההולכת וגוברת שנותנת הסביבה לצורך בהגשמה עצמית. היום יש יותר לגיטימציה לאדם להתמקד בעצמו, באושר הפנימי האישי שלו מאשר במחויבות למסגרת המשפחתית או בצרכים של הקבוצה והחברה סביב. אנשים היום חוששים פחות לפרק את מסגרת הנישואים אם הם חשים שהיא אינה מספקת אותם רגשית או שאינה עומדת בקנה אחד עם שאיפותיהם האישיות. השינוי בהתייחסות של החברה כלפי הגרושים והגרושות הוביל לכך שיותר ויותר גברים ונשים לא נשארים בתוך מערכת זוגית אם היא אינה טובה להם ומחפשים בני זוג חדשים שאיתם יוכלו להגשים את משאלותיהם האישיות.

זירת ההכרויות האינטרנטית, על אף היותה מרתקת ובעלת אפשרויות רבות, איננה קלה ואינטואטיבית עבור רבים מהפנויים והפנויות החדשים, ובמיוחד עבור אלה שהיו רגילים לחיות בתוך מערכת זוגית ולפתע מוצאים את עצמם בתוך עולם הכרויות חדש ובלתי מוכר. במאמר הכרויות לבני 50 + תוכלו למצוא כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם בחזרה "חלקה" ולא פחות חשוב, מהנה לעולם הדייטים.

ILDate.net - אתר הכרויות חינם  בו תוכלו למצוא שפע של אתרי הכרויות חינמיים, השוואה בין אתרי הכרויות וטיפים להצלחה באתרי הכרויות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב