דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד חוקר פרטי עובד? 

מאת    [ 26/01/2013 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3180 פעמים ]

כיצד חוקר פרטי עובד?

כאשר אנו נזקקים לשירותיו של חוקר פרטי, אנו משלמים כסף על חקירה יסודית, אך מעוניינים לדעת קצת יותר על שיטות הפעולה של הראשון ולא להסתפק במשפט בנוסח "אנחנו כבר נחקור את העניין" מצד האחרון. לחוקר פרטי שיטות שונות וציוד טכנולוגי מתקדם, בו הוא משתמש בכל חקירה וחקירה. אז מהן החקירות והשיטות השונות? התשובות בהמשך.

חקירת אישות/ בגידה – בכל הנוגע לחקירת חוסר נאמנות בין בני זוג, או בשמה החלופי חקירת בגידה או כנגד של אחד מבני הזוג, קיימת שיטת חקירה המתחילה באיסוף מידע רלוונטי ונגמרת בשלב ההוכחות, הן בפני בן הזוג והן בבית המשפט. החקירה מתחילה, כאמור, באיסוף מידע רלוונטי מהלקוח החש כי מתרחשת בגידה מתחת לאפו. לאחר אישור הלקוח מתחילים באיסוף מידע הכולל: תצפיות ומעקבים אחר בן הזוג ודיווח על פעולותיו, צילומי וידאו הרלוונטיים לחשדות. עם זאת, יש להבין כי חקירת אישות היא נושא רגיש, לכן יש להתייעץ ולחשוב פעמיים לפני שמתחילים לנקוט בצעדים או בתהליכים. מלבד זאת, אנו ממליצים להיפגש עם חוקר פרטי על מנת לברר את כל התהליך לאורך ולרוחב, מה נכון לעשות והאם בכלל צריך להמתין זמן מה ולא מיד להתחיל בחקירה.

חקירת הונאה ומעילה בכספים – במקרה של חקירת הונאה, בה אדם חושד כי נעשים מעשים שאינם חוקיים בכספו או ברכשו, הלקוח יפנה לחוקר פרטי המתמחה בתחום וישטח בפניו את הטיעונים. במקרה מסוג זה חוקר פרטי ייתן ללקוח ייעוץ ויספר לו על דרכי הפעולה הכוללות: איסוף נתונים טכניים מבית העסק או החברה, התקנת אביזרי מעקב ומצלמות נסתרות (במסגרת החוק), תצפיות על החשוד וכדומה. לאחר שיאספו מספיק ראיות המאשרות את החשד כלפי אותו אדם, הראיות יועברו אל הלקוח, שיחליט האם הוא מעוניין לתבוע, לפטר, להגיש תלונה, להתחיל בהליכים משפטיים כלפי החשוד או לנסות ולטפל במקרה בצורה שקטה, נכונה והכי טובה ללקוח.

שירותים טכנולוגיה שונים חוקר פרטי, מבצע בדיקה לגילוי וחשיפת האזנות סתר וכן מצלמות נסתרות בכל מקום שבו הלקוח מעוניין. הטכנולוגיה של האזנות סתר ומצלמות נסתרות, זמינה לכל דורש ולכן אנשים עושים שימוש לא חוקי באמצעים אלה. כמו כן חוקר פרטי מבצע חקירות רקע, הבודקות באמצעות חקירת עומק, על עברו של אדם מסוים את הסיכונים הטמונים בקשר עמו או עם חברה מסויימת. איתור יורשים או אנשים אבודים וכל שאר השירותים הנחוצים לנו בשלבים שונים בחיינו המורכבים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב