דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הן הדרכים להרוויח כסף מעבר לעבודה? 

מאת    [ 24/01/2013 ]

מילים במאמר: 709   [ נצפה 1923 פעמים ]

מה הן הדרכים להרוויח כסף מעבר לעבודה?

אנחנו יודעים שעל מנת להתקיים בעולם הזה, אנחנו צריכים כסף כי בלי כסף לא נוכל לרכוש את מה שאנחנו רוצים לרכוש – בין אם מדובר באוכל, דברים לבית, השכלה, ביגוד או כל דבר אחר. אבל איך ניתן להרוויח את הכסף?

רוב רובם של האנשים מכירים רק דרך אחת של להרוויח כסף – בדרך של עבודה כשכירים – עובדים במקום עבודה מסוים, ומקבלים כסף על כל שעה של עבודה. זאת אומרת, על מנת לקבל את הכסף אנחנו או לומדים מקתוע מסוים ועובדים לפי המקצוע או שעובדי בעבודה מסוימת שנותנת לנו משכורת חודשית. כלומר אנחנו מוכרים את הזמן שלנו בכסף, והרבה פעמים מדובר גם בסכומים מאוד קטנים שאנחנו מקבלים לשעה וגם בעבודה שלא נותנת לנו שום סיפוק.

היום אני רוצה לדבר על דרכים נוספות כיצד ניתן להרוויח כסף ולגעת בדרך אחת מיוחדת במיוחד שבה אני מאוד מאמינה, למרות שאולי היא לא תתאים לכל אדם על ההתחלה.

ישנם מגוון דרכים להרוויח כסף, במיוחד היום בעידן שלנו, בעידן האינטרנט. אני אגע בכל הנושא של האינטרנט גם כן בקצרה אבל לפני כן אני רוצה לשאול אתכם שאלה – האם יצא לכם לקרוא את הספר המדובר של רוברט קיוסקי – אבא עשיר, אבא עני?

הספר הזה בעיקר מדבר על דרכים אחרות של להרוויח כסף לעומת הדרך המקובלת והמוכרת על כלל החברה – עבודה. הוא מדבר על שוק ההון ועל ההשקעות בנדל"ן. כמובן שזה דרך מעולה לעשות כסף אבל כדי לעשות זאת, זה גם דורש לימוד, הבנה עמוקה של איך עושים זאת.

 אלו הם דברים שלא מלמדים בבית ספר ולא באף מקום אחר אלא אם כן אנחנו בעצמנו מראים רצון ללמוד נושא זה לעומק. זה מה שנקרא – השכלה פיננסית, אחד התחומים המשמעותיים בעיניי על מנת להבין איך הכסף עובד ולא לעבוד בשביל כסף. על כל הנושא של השכלה פיננסית אגע באחד המאמרים הבאים, אסביר בדיוק מה זה ועוד.

מלבד הדרך של השקעות בשוק ההון ובנדל"ן, ישנה דרך של אינטרנט – היום יש תכניות רבות באינטרנט כמו תכניות שותפים, תכניות שיווק שמאפשרות להרוויח כסף בדרך אחרת, עם השקעת זמן מינימאלית. מה שצריך זה כמובן ללמוד איך התחום הזה עובד, להכיר אותו לעומק ולהתחיל ליישם.

והדרך הטובה שאני מאמינה בה זה דרך של לבנות את הערך של עצמנו, ללמד את האנשים מה שאנחנו למדנו, לעזור להם, לתרום להם וכך לקבל תשלום על זה. אסביר למה הכוונה בדיוק. לרובנו יש ידע בחיים, נסיון, אבל הרבה פעמים אנחנו לא מנצלים אפילו שליש מהידע הזה שיש לנו.

ידע זה משאב שלנו. מעבר לזה, לכל אחד מיתנו יש כישרונות וכישורים שמיוחדים לנו. במקומות עבודה בהם אנחנו עובדים המנהלים יודעים "לנצל" היטב ת הכישורים הללו על מנת לקדם את העסק שלהם כאשר אנחנו מתוגמלים בצורה מינימאלית עבורם.

אצל אחד זה יכול להיות כישורי מכירה, אצל השני יכולת אומנותית, אצל מישהו אחר יכולת הקשבה ודיבור עם אנשים. כל אחד יש לו משהו ייחודי לו. תשאלו את עצמכם – בעבודה שאתם נמצאים כרגע – מה הבוס שלכם מעריך הכי הרבה אצלכם ולמה כדאי לו להאשיר אתכם אצלו? בטוח יש סיבה!

אני מאמינה בדרך של להכיר את עצמנו, את ה"אני האמיתי שלנו", לבנות את הערך של עצמנו בתחום שקודם כל אנחנו אוהבים וטובים בו או רוצים לפתח ולשפר ואז להעביר את הערך הזה לאנשים אחרים– זה יכול להיות בכל תחום: מוזיקה, ריפוי, טיפול, אימון, הוראה, הדרכה, קוסמטיקה. בטח אתה שואל – אבל איך עושים זאת?

הדרך שאני מאוד מאמינה בה זה דרך האינטרנט. הכוונה להקים עסק אינטרנטי עם השקעה מינימאלת, ללמוד את התחום הזה כמובן ולהתחיל לייצר ערך, להעביר את הידע שלנו לאנשים שצריכים אותו. זה מה שאני עשיתי גם בתחום הריקוד והכושר וגם בתחום האימון והתפתחות אישית, יצרתי שני עסקים אינטרנטיים במינימום השקעה בעסק אבל מקסימום השקעה בלימודים.

אני יודעת שלא הכל ברור כרגע מה שאמרתי. ארחיב בנושא זה במאמר הבא. המטרה שלי כאן הייתה לחשוף לכם דרכים אחרות שקיימות על מנת להרוויח כסף, לפתוח את הראש שישנם דרכים רבות אחרות ויותר טובות על מנת לעשות כסף ולהגיע לשפע, ודרכים אולי יותר כיפיות שדורשות פחות זמן מבחינת העבודה ויותר לימוד.

מה שעשיתי כאן זה הרחבתי את המודעות שלכם וזו הייתה המטרה האוליטמטיבית שלי. מאמר הבא אגע יותר לעומק איך אפשר בעצם להקים עסק ינטרנטי מניב פשוט על בסיס הידע והניסיון שיש לנו, שזוהי דרך כיפית, מהנה ומאתגרת, שמצמיחה ומפתחת אותנו.

בינתיים, מוזמנים לכתוב תגובה או לשתף בתובנות.

 

 

 

    

דיאנה בן צבי


מורת דרך להגשמה עצמית


אם אתם רוצים לקבל 10 סרטונים – טיפים בנוגע לכסף לגמרי בחינם ובמייל, מוזמנים להיכנס לאתר הבא, לרשום שם ומייל וכב הטיפים יישלחו אליכם.


http://www.dianabenzvi.com/landing/special-tips-about-money-and-abundanc


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב