דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טארוט - קלפי האמונה 

מאת    [ 21/01/2013 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3248 פעמים ]


בשני העשורים האחרונים הצטרף "שחקן" חדש ומשמעותי לעולם המיסטיקה והרוחניות. המדובר בתחום הטארוט או בקלפי הטארוט, שהצליחו למשוך מאות אלפי מאמינים ברחבי העולם שמצאו בהם תשובות רבות אפילו בתחומים חסרי היגיון שלא היינו חושבים עליהם כלל, הבנה ומשמעות בנושא קיומנו ועולמנו. אז בואו נלמד מה הם בדיוק קלפי הטארוט ואולי אף נוכל להביא לשינוי כלשהו בחיים שלנו.

משמעות המילה טארוט טמונה במילה "רוטציה" – כלומר – המחזוריות של החיים והזמן. בהגדרתה מדובר בפילוסופיה רוחנית העוסקת בניבוי, הקניית משמעויות ובחינה עצמית במצבים שונים בחיינו. עולם הטארוט מוצא את ביטויו באמצעות 78 קלפים, שמטרתם הינה איחוד החלקים מהם כולנו מורכבים. הכוונה היא לחלקים הרוחניים, הגשמיים, היצריים, הפרימיטיביים ועוד נוספים הקיימים בנו ולא נתיחס אליהם בכתבה זו.

בעולם המודרני, משמשים קלפי טארוט לייעוץ והכוונה, נבואה, התפתחות רוחנית, מודעות רגשית ועוד. העוסקים בתחום מעידים על תחושות התעלות שיוצרים אותם 78 קלפים, הנבכים בעמקי המסתורין של אדם, ובכך מוצאים תשובות לשאלות שאף אחד לא העז להעלותם. טארוט הוא כלי מחשבה, המעצים את המודעות העצמית של האדם. הוא משפר את היצירתיות שלו, מזרז את התפתחותו האישית והופך את הידע החבוי הטמון באדם – לגלוי ומודע.

קלפי טארוט – עולם רוחני של עבר ועתיד
תהליך קריאת קלפי טארוט מבוצע כאשר האדם נמצא אל מול המדריך הרוחני ובהתאם לבקשותיו, בוחר קלפים מוסתרים בהתאם לאינטואיציה שלו, שכביכול, אינה נשלטת בשום דרך שהיא. כל קלף שנבחר מסמל אלמנט אחר באישיותו של האדם, בחייו, בהשקפת עולמו, באירועים אשר התרחשו בשלהי חייו. קלפי הטארוט מספקים תשובות רוחניות מדויקות בנושאי אהבה, זוגיות, קריירה, קבלת החלטות, משפחה, הנאה, התגשמות, הקרבה, החלטות עיסקיות בעלות משמעות רבה והשלכות כבדות ועוד
.
"קלפי הטארוט מתארים ומספרים את סיפור חייו של האדם", כך מספר מדריך טארוט מוכר מצפון הארץ. "הם כוללים אין ספור תמונות מחיי היום יום של כל אדם ואדם, ובכך הם מאפשרים לנו לראות בבירור מגמות עתידיות". יחד עם זאת, מבהירים מדריכי הטארוט כי אין מדובר במדע מדויק, כי אם בעולמנו בו אנו חיים ובו הכל צפוי והרשות נתונה. כלומר, עד שאירוע לא התרחש, אין דרך מדעית לחזותו באופן מוחלט.

רבים שפקפקו בעולם קלפי הטארוט הצליחו במהרה להישבות בקסמיו. מחפשים גם אתם תשובות לשאלות - הדרכה למעשים - תחזית לעתיד? יכול מאוד להיות שקלפי הטארוט יהיו התשובה לכל מה שחיפשתם.

נקסט מדיה, בנייה וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב