דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התכונות והשימוש בתבניות סיליקון לאפייה 

מאת    [ 21/01/2013 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2516 פעמים ]

התכונות והשימוש בתבניות סיליקון לאפייה

לתבניות סיליקון יש כמה תכונות מרכזיות אשר מייחדות אותן מהתבניות הרגילות. ראשית, תבניות סיליקון שומרות על צורתן המקורית גם לאחר שעושים בהן שימוש נרחב. התבניות הללו אינן מתקמטות, נהרסות, מתכווצות או מתרחבות. ניתן להקפיא אותן, להכניס אותן לתנור לטמפרטורות גבוהות במיוחד ואפילו להעביר אותן בין הפרשי מעלות מבלי לפגוע באיכותן. מעבר לכך, תבניות סיליקון לא נדבקות למאפה. זו היא התכונה העיקרית והחשובה ביותר אשר עשויה לשנות את החיים של כל בשלן מתחיל ומקצועי.

מה הם המאפיינים הבולטים של תבניות הסיליקון?

תבניות סיליקון איכותיות נמכרות גם על בסיס מאפיינים אסתטיים. מלבד היתרונות אותם הזכרנו, תבניות סיליקון לאפייה יכולות להיות בצורה עגולה, מרובעת ומחודדת או אפילו בצורה של כוכבים. תבניות סיליקון משמשות את רוב האופים לצורך הכנת עוגות, אך ישנן תבניות קטנות יותר אשר עוזרות לשמירה על הקרח במקפיא.

האם יש צורך בשימון התבנית?

אחת השאלות המרכזיות אשר עולה בהקשר של תבנית סיליקון היא האם יש צורך בשימון. רוב היצרנים של תבניות סיליקון טוענים כי לא חייבים לשמן את התבנית משום שהרכב הסיליקון עצמו מונע כאמור את ההידבקות, אך ישנם שפים אשר בכל זאת מעדיפים שכבת שימון קטנה. את השימון לא צריך לבצע בצורה אגרסיבית: ניתן לקחת מטלית, לשפוך עליה מעט מאוד שמן ולהשתמש בה לצורך שימון התבנית כולה. אלטרנטיבה נוספת היא שימוש בתרסיס שמן, אשר נמכר בכל חנות למוצרי אפייה. תבניות סיליקון מקושטות או תבניות בעלות פיתוחים עמוקים יצריכו שימון בחמאה מומסת ושכבה עבה, וזאת על מנת להבטיח שהמאפה ייצא בקלות וללא בעיות. לעיתים השימון הוא חלק מהמתכון, אך חשוב לקחת אותו בחשבון גם כאשר מבצעים ניסויים. בסופו של דבר, המטרה של תבנית הסיליקון היא לשמש את הצרכן לאורך זמן רב. מאפה אשר נדבק לתבנית יכול להרוס אותה וליצור נזק בלתי הפיך. קל להימנע מכך במידה ושומרים על הוראות היצרן, משמנים את התבנית במידה נכונה ומקפידים על אפייה בטמפרטורות המתאימות. ישנה אפשרות להבריש את התבנית בחמאה מומסת ולאחר מכן להקפיא אותה. כאשר התבנית כולה קופאת ניתן להבריש אותה בשכבה נוספת וכך להבטיח את השחרור של המאפה מהתבנית בכל תנאי. פיזור מעט קמח או סוכר על שכבת השומן גם הם נחשבים פיתרון אידיאלי, אך זו היא כמובן פריבילגיה שאינה מחויבת המציאות.

נצלו את הפעמים הראשונות

לסיכום, השימוש הנכון בתבניות סיליקון נגזר מתוך היתרונות שלה, המאפיינים וצורת השימון. במידה ומשתמשים בתבנית סיליקון בפעם הראשונה כדאי להיזהר עם הכמויות. עדיף להתחיל עם מתכונים פשוטים, אשר ילמדו אתכם כיצד לנצל את התכונות של התבנית בצורה אידיאלית. לאחר מכן אפשר להמשיך אל מאפים מתקדמים ולהתפנק עם תבנית מפוארת בצורות מרשימות במיוחד.

רוסולינג חברה אשר מתמחה בהבאת סכינים בכלל וסכיני שף בפרט, תבניות אפייה מסיליקון ותבניות אפיה מחומרים אחרים, כלים ואביזרים למטבח משנת 1969. אנו המשווקים הבלעדיים למס' מותגים בתחום הבישול, אפייה, ואיבזור המטבח. אנו משווקים את המוצרים לשוק הפרטי והמוסדי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב