דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תשכירו רכב בחול 

מאת    [ 20/01/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1629 פעמים ]

נקודה קטנה אך קריטית אחת לעתים נשמטת מזיכרונם – השכרת רכב בחו"ל. הכנו עבורכם מדריך קצר אך שימושי בנושא השכרת רכב בחו"ל. כמובן שקצרה היריעה מלהכיל את כל המידע שיש להכיר בתחום, אבל אנחנו מקווים שגם מדריך קצר זה יסייע לכם בנבכי השכרת רכב בחו"ל.

השכרת רכב בחו"ל על קצה המזלג, טיפים שימושיים

גם אם אתם מתכוונים לצאת מהארץ עם מזומן בלבד או המחאות תיירים, דעו כי רוב חברות השכרת הרכב יידרשו מכם את פרטי כרטיס האשראי הבינלאומי שלכם. השכרת רכב בחו"ל כרוכה בהשארת המידע הבנקאי שלכם כיוון שבמידה וייגרמו נזקים לרכב, חברת ההשכרה תצטרך לגבות אותם. אי לכך דאגו להגיע למקום עם דרכון וכרטיס אשראי בינלאומי בתוקף. ועוד מילה אחת על נזקים אפשריים – את הרכב השכור אתם מקבלים כשהוא נקי, עשו לעצמכם טובה והחזירו אותו כשהוא נקי. ישנם חברות שעשויות לחייב אתכם עבור הניקוי. לא מעט אזרחים ישראלים שביצעו השכרת רכב בחו"ל נדהמו לגלות עם חזרתם לארץ כי חויבו על ניקוי של הרכב.

שכרו רכב לפי הצרכים שלכם

התאמת הרכב לצרכים שלכם יכולה לא רק להשפיע על ההנאה שלכם אלא גם לחסוך לכם לא מעט כסף. במידה ואתם מתכננים טיול עם הילדים שכרוך בנסיעות ארוכות, הקפידו על השכרת רכב בחו"ל של מכונית משפחתית מרווחת עם תא מטען שיוכל להכיל גם עגלות או טיולונים ותיקים רבים. מצד שני, אם אתם זוג צעיר שמתעתד לעשות גיחות קצרות מחוץ למלון ותו לא, אין צורך לרכוש מכונית יוקרתית או מרווחת מדי. השכרת רכב בחו"ל יכולה לעלות לכם לא מעט כסף ולכן נהגו בחכמה.

ביטוח, מה שבטוח

אחד הדברים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת בנושא של השכרת רכב בחו"ל הוא כל נושא הביטוח. ישנן שאלות רבות שיש לשאול בכל מקרה בו אתם מתמודדים עם חברה להשכרת רכב. להלן מספר שאלות – האם כל נהג יכול לנהוג ברכב או שרק מי שחתום על הפוליסה, האם ישנה הגבלה של גיל או של מספר שנות נהיגה למי שרשאי לנהוג ברכב, האם הביטוח כולל שירות תיקונים ובמידה והרכב נתקע במהלך נסיעה, למי אתם צריכים להתקשר, אילו סוג של תיקונים כולל הביטוח ואילו לא ומה גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה?

עזרים נוספים

במידה ואתם זקוקים לאביזרים נוספים כגון כיסא תינוק או בוסטר לפעוטות, דאגו להזמין אותם מראש מהארץ כדי שלא תתקלו בהפתעות לא נעימות ברגע האחרון. כמו כן ודאו כי הרכב שלכם מצויד במגבה לפני שתצאו מסוכנות הרכב. אביזרים נוספים יכולים להיות גגון לנשיאת ציוד או מכשיר ניווט. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב