דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב להשתמש בציוד הגברה מקצועי 

מאת    [ 16/01/2013 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1734 פעמים ]

החשיבות של ציוד הגברה מקצועי

כשאנחנו מקיימים אירוע כלשהו, חשוב לנו כמובן שהוא יצליח, והצלחה זו נמדדת לפי שביעות רצונם של המשתתפים. כדי שמשתתף באירוע ייצא מרוצה צריכים לקרות מספר דברים. קשה למנות את כל המרכיבים להצלחת אירוע, מה גם שבמידה מסוימת הסיבות להנאה הן דבר אינדיבידואלי - אבל דבר אחד ברור, מרכיב חשוב ביצירת הנאה באירועים הוא ציוד הגברה מקצועי ואיכותי. רמקולים שמפיקים צליל עשיר, מלא ונקי ללא ספק משדרגים את החוויה באופן מיידי. למעשה, לפני שחושבים להשיג ציוד הגברה ברמה מאוד גבוהה, יש צורך קודם כל להימנע מבעיות שנוצרות משימוש בציוד ישן ובלוי או משימוש לא מקצועי בציוד.

ציוד הגברה משומש - כדאי?

קיימת אופציה לרכוש ציוד הגברה משומש, אבל צריך לשים לב מה קונים כי ציוד הגברה ישן, בלוי או זול מדי ייצר חוויית האזנה פגומה. בעוד שלא הרבה אנשים יזכרו איכות סאונד סבירה או אפילו טובה, חריקות ותקלות במערכת וציוד הסאונד קשה יותר לשכוח. מיקרופון מצפצף או רמקול מטרטר הן ללא ספק חוויות שבתור מארגני האירוע לא נרצה להעניק לאורחים שלנו וניתן למנוע אותן באמצעות ציוד מקצועי ושימוש נכון בציוד - ע"י קבלת הדרכה מאנשי מקצוע או היעזרות באנשי מקצוע לתפעול הציוד.

למרבה המזל, ניתן כיום לשכור ציוד הגברה מקצועי במחירים טובים. אם אתם מפיקים אירוע חד פעמי, השכרת ציוד הגברה לערב אחד היא עניין משתלם, אבל זו גם הסיבה שלא כדאי פשוט לקחת את המערכת הכי זולה, כי בתוספת שלסכום קטן ניתן לשדרג ולקחת ציוד ברמה אחרת, גבוהה יותר, שתקנה לאירוע שלכם יתרון ע"פ כל אותם אירועים שבהם האינטרס הכלכלי נתן את הטון (תרתי משמע). כשחושבים על ציוד הגברה איכותי, חשוב גם למצוא חברת הגברה אמינה ומקצועית שתספק לכם ציוד שמור ומתאים וגם תספק לכם את כל המידע הדרוש להפעלה נכונה.

מבחינת מחירים - מערכת הגברה בסיסית עולה בסביבות ה-250 ש"ח. לא בשמיים. אם מדובר על אירוע קצת יותר גדול או מסיבה בשטח פתוח, יש צורך בציוד הגברה עוצמתי יותר והמחירים מתחילים מ-350 ש"ח. לרוב מדובר על רמקול או שניים, מיקרופון, סטנדים/חצובות, מיקסר, וכבלים. אפשר כמובן להוסיף ציוד הגברה נוסף כגון פנסי תאורה, Subwoofer, CD Player, וכד'.

מבחינת רמקולים, רכיב הגברה מרכזי, על פי רוב מומלץ לשכור רמקול מוגבר שכן זהו רמקול ומגבר ביחידה אחת -
נוח וקומפקטי לתפעול והובלה. אם בניתם על לנגן מוזיקה מכרטיס USB (דיסק און קי) או SD Card, האפשרות המתאימה לכם היא השכרת בידורית, שכן בידורית היא בעצם רמקול מוגבר עם תכונות מיוחדות, כניסות נפרדות רבות בעלות עוצמה מתכווננת. אם מדובר באירועים גדולים יותר אפשר וצריך כמובן לקחת רמקולים גדולים יותר. כמוכן, אפשר לעבור מרמקול יחיד, לשני
רמקולים, ואף ל-4 רמקולים אם מדובר במאות אנשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב