דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה כסף אתה מסוגל להרוויח? 

מאת    [ 12/01/2013 ]

מילים במאמר: 664   [ נצפה 1773 פעמים ]

 

אנחנו במאמר רביעי בסדרת המאמרים בנוגע לכסף. במאמר הקודם דיברנו על המשמעות של התפתחות אישית בחיים שלנו וכיצד היא משפיעה על פיתוח דפוסי החשיבה ומערכת האמונות שתקדם אותנו לעבר השגת מטרות שאנחנו רוצים לקבל גם מבחינה כלכלית וגם מבחינות אחרות.

במאמר הזכרתי כמה פעמים את המילה – מודעות, במיוחד מודעות בנוגע לשפע הקיים בעולם, לסכום הכסף שאנחנו מסוגלים או לא מסוגלים להרוויח, מודעות להזמנויות הרבות הקיימות מפנינו ועוד. במאמר זה אני רוצה להרחיב בנושא זה ולגעת בו יותר לעומק.

בואו נגדיר קודם כל מה זה מודעות. מודעות היא ידע – זה ידע הנוצר מתוך תהליך התבוננות פנימי על עצמנו. את הידע הזה אפשר לרכוש אך ורק  מההתבוננות שלנו על עצמנו, התבוננות על דרך ההתנהלות והתגובות שלנו, התבוננות על התוצאות שהשגנו בחיים, התבוננות שקיבלנו על החיים, על החברה, על הסביבה.

 

מודעות זו ההבנה העמוקה שרק אנחנו אחראים על החיים שלנו, וזה לא עניין של מזל או הורים נכונים, מודעות זו ההבנה העמוקה שרק אנחנו יכולים לשנות את המציאות של החיים שלנו וליצור לעצמנו את החיים שאנחנו רוצים.

מודעות זה לקחת את הפחדים ואת האמונות המגבילות שיש לנו ולשאוף להחליף אותם באמונות שיקדמו אותנו בחיים, שיעזרו להשיג את מה שאנחנו רוצים. זה אומר שאם עד כה דיברנו על המשמעות שאמונות מגבילות שיש לנו בנוגע לכסף, כל התהליך של התפתחות אישית הולך לעזור לנו לפתח את המודעות הזו של זיהוי ושינוי אמונות שאינן תורמות בחיים.

כל העניין של מודעות כמובן תקף גם לגבי הכסף. במאמר בו דיברנו על אמונות מגבילות אמרנו שמזל זה אומר להיות במקום הזנכון, בזמן הנכון ולהיות מודעים להזדמנויות הקיימות מסביבנו – הזדמנויות כלכליות – ולתפוס אותן.

אנחנו חיים בעולם שהוא כולו שפע, עם אינספור הזדמנויות שמאפשרות לנו להתעשר ולצבור הון, במיוחד בעידן שבו אנחנו חיים – עידן האינטרנט. אבל אנחנו לא מודעים לשפע הזה ולשפע ההזדמנויות הקיימות, המודעות שלנו לא מופתחת מספיק כדי שנוכל לראות אותן לקחת אותן בידיים.

ישנם אנשים שמאמינים שאם הם מרוויחים 7000 ש"ח בחודש, יש להם משכורת מצוינת בחודש. אני חושבת שזה גרושים ולא ניתן לחיות חיים מלאים של שפע, צמיחה והתפתחות עם הסכום הזה.

לעומת זאת, ישנם אנשים שמרווחים 70,000 ש"ח בחודש והם שואפים עוד להגדיל סכום זה כי המודעות שלהם כל הזמן מתפתחת, האמונות שלהם הן אלו שמקדמות אותם להשיג יותר ולקבל יותר, אנשים אלו פתוחים בראש, הם מאמינים שהעולם מלא בשפע ושואפים להיות יותר, לקבל יותר, להשיג יותר, הם מודעים להזמנויות כלכליות שקיימות ותופסים אותן.

אז אם אני אשאל אתכם שאלה – כמה כסף אתם מסוגלים להרוויח? כל אחד יעלה בראש סכום מסוים שהוא מסוגל להכניס בחודש וזה לפי רמת המודעות שלו בנוגע לכסף ובנוגע ליכולת שלו להגיע לסכום מסוים. כמובן  שהמעצור היחיד כאן הוא האמונות שיש לכל אחד ואחד מאיתנו בנוגע לכסף וכמה כסף אנחנו מסוגלים להרוויח.

חשוב להבין שמודעות זה לא סגולה של אנשים מסוימים, אל כל אחד יכול לפתח אותה. הצעד הרשאון זה כבר להיות מודעים לכך שהדרך שאתם מכירים ולמדתם אולי מההרים או מהחברה היא אינה הדרך היחידה, להיות פתוחים בראש, לשאוף לעבור תהליך של צמיחה התתפחות אישית ורוחנית על מנת ליצור חיים טובים יותר.

כל אדם צריך לשאוף לחיים מודעים אם ברצונו לשנות במשהו את המציאות בה הוא חי. לחיות חיים מודעים זה אומר לקחת את גורל שלנו בידיים שלנו להבין שאנחנו אלו שיוצרים את המציאות בה אנחנו חיים.  כל אחד יכול לעשות זאת!

אז אם אתם כרגע מרוויחים 7000 ש"ח ורוצים להרוויח 20,000 ש"ח בחודש, עם המודעות שיש לכם כרגע בטוח לא תגיעו לשם. צריך לזהות אמונות שחוסמות, צריך לעבור תהליך שהעצמה והתפתחות, לעבוד על המוח, על דפוסי החשיבה, ליצור מערכת אמונות מקדמת וזה מה שיוביל אתכם לסכום הרצוי.

השאיפה צריכה להיות כל הזמן להגדיל את המודעות, כל הזמן ללמוד , למצוח ולהתפתח, כל הזמן לשאוף להיות יותר, להשיג יותר ולקבל יותר ולהעביר ת זה הלאה גם לאנשים שחושבים לכם, לדור הבא שלכם, למשפחה, חברים, לחברה וקהילה..

במאמר הבא נדבר על דרכים להרוויח כסף מלבד הדרך המוכרת לכולם – דרך העבודה (לדבר כאן על פיתוח הערך של עצמנו, עידן האינטרנט, ונושא הבא השכלה פיננסית)

 

 

דיאנה בן צבי


מורת דרך להגשמה עצמית


לקבלת סדרת טיפים מיוחדים - 10 סרטונים - בנוגע לכסף, שפע וניהול כלכלי, בחינם וישירות למייל, כנסו לקישור הבא וכבר הסרטון הראשון בדרך אליכם.


http://www.dianabenzvi.com/landing/special-tips-about-money-and-abundanc


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב