דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט 

מאת    [ 07/01/2013 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3008 פעמים ]

 כל אתר צריך תוכן. לא משנה אם מדובר על אתר מכירות, עמוד שיווקי או סתם אתר בנושאי פנאי – תוכן איכותי, מעבר לכל הגורמים הנוספים, הוא הדבר אשר ימשוך את הגולשים להיכנס לאתרך בפעם הראשונה, להישאר בו לאורך זמן ואף לחזור אליו בפעמים הבאות. מעבר לעיצוב נוח, שירות טוב ומהירות טעינה, בסופו של דבר הגולש מחפש דבר אחד בסיסי – תוכן שייענה על צרכיו ויספק את הדרישה שאותה אותו גולש מחפש למלא. לכן, ישנה חשיבות רבה לאופן כתיבת התוכן. על התוכן להיות מקורי, איכותי ובעיקר עליו להכיל חומר רלוונטי ומידע מעודכן. במאמר זה אספק מספר טיפים אשר יעזרו לכם לבחור וליצור תוכן איכותי לאתרכם:

התוכן חייב להיות מקורי. כבר הזכרנו כי המפתח להצלחה הוא סיפוק תוכן איכותי, ז"א שהתוכן באתרכם חייב להיות ברמה גבוהה יותר ממה שיש אצל המתחרים שלכם, ועליכם לספק תוכן מוביל ברמת הכתיבה, הרלוונטיות והעדכניות. לכן, העתקת תוכן ממקורות אחרים אינה עונה על מטרת העל שלנו: אם הגולשים שלכם היו רוצים לקבל תוכן שזהה למה שיש במקומות אחרים, הם היו הולכים אליהם. כמו כן, אם אתם שואפים לרכז חומר ממספר מקורות שונים, תנו קרדיט. מעבר לשיקולים האתיים בנושא, חשוב לזכור כי האלגוריתמים המסובכים של מנועי החיפוש יודעים לזהות תוכן משוכפל או לא מקורי גם אם עבר שינויים קלים, ובתגובה לכך הם מענישים את כותב התוכן ע"י הורדת דירוג האתר בצורה דרסטית. במקרים גרועים יותר אתם אף עלולים לקבל תביעה משפטית. כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

רלוונטיות. התוכן שאתם מספקים לא צריך להיות "סימון וי", ולפעמים עדיף שלא להוסיף אותו אם אינכם בטוחים שהוא אכן מספק שירות משמעותי לגולש. לפני פרסום תוכן כלשהו, ענו לעצמכם על השאלות הבאות: האם התוכן הזה באיכות מספיק טובה? האם הוא רלוונטי למה שהגולש שלי יחפש? האם כל הפרטים בו מעודכנים? האם חסר בו מידע כלשהו? כיוון למטרות כמותיות ולא איכותיות ישמש מכת-מוות על המוניטין של האתר שלכם, וגם תוכן מדהים באיכותו יכול להיעלם כשהוא מוקף בערימות של זבל. הקדישו את המאמץ הנוסף כדי לוודא שאכן סיפקתם את התוכן הכי טוב שיכולתם. 

הדברים הקטנים משנים. התוכן שכתבתם יכול להיות מדהים, מרתק, מלא בחומר מקצועי מבריק עם הקשר אקטואלי עכשווי. אבל כמה שגיאות כתיב שיופיעו, אולי טעות פיסוק פה ושם, וזה נגמר. הקורא קיבל רושם רע עליכם, על האתר שלכם ועל המוצר אותו אתם מספקים. במיוחד באינטרנט, הפרטים הקטנים הם שמשנים, ואסור ליפול בהם. אם אתם לא בטוחים בכתיבה – תריצו בדיקת איות. אם הניסוח לא נראה לכם – תנו למישהו מקצועי לקרוא. כשמדובר על הפנים של האתר שלכם, אסור לכם לעגל פינות. 

כותן תוכן בחברת right-4-u המתמחה בפתרונות תוכן לאתרי אינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב