דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת שקופיות 

מאת    [ 06/01/2013 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1995 פעמים ]

בעידן של היום לכל אחד יש מכשיר סלולארי חכם בו הוא יכול לאגור את כל התמונות המשפחתיות והאישיות שלו, ובכדי להקרין אותן על גבי מסך גדול בקלות אנו מחברים את מכשירנו למסך הטלוויזיה וצופים בתמונות, בעבר לא כך היה הדבר. בכדי לראות תמונה על מסך גדול היינו מפתחים את התמונות לשקופיות ומקרינים את השקופיות על גבי מסך גדול בעזרת מקרן שקופיות גדול ומסורבל שהיה קשה לסחוב אותו ולנייד אותו ממקום למקום ויתרה מזאת צריך מסך, חשמל, כבלים ועוד הרבה ציוד כדי לראות כמה שקופיות שצילמנו לשם תיעוד הזכרונות שלנו. השאלה המתבקשת היא: מה נעשה בשקופיות הישנות שלנו שכל הזכרונות היפים הישנים שלנו נמצאים עליהן? בימים אלו שאפילו מקרן פשוט אינו ניתן להשגה אלא רק במועדוני אספנות בלבד, ניחוש נכון, סריקת שקופיות הוא הפתרון.

סריקת שקופיות מאפשרת לנו למעשה לצפות בתמונות הישנות של המשפחה בטכנולוגיה של ימינו, סריקת שקופיות איננה מסכנת כלל את איכות השקופיות ואפילו נכון לומר שסריקת השקופיות תעזור לנו לשפץ את התמונות ולשפר את איכותן.

סריקת שקופיות הינו תהליך פשוט בו אנו למעשה מפתחים את השקופיות לקובץ מחשב פשוט, תהליך סריקת השקופיות הוא אינו תהליך שניתן לבצע בבית ולכן יש להיעזר במומחים לסריקת שקופיות. סריקת שקופיות הינו תהליך עדין שכן אנו מעוניינים לשמור על איכות השקופית ולא לפגוע בה ובה בעת לפתח אותה לקובץ תמונה איכותי על מנת שנוכל לראות את הזכרונות שלנו באיכות המקסימלית שניתן.

אני יכול לומר לכם מניסיוני כי סריקת שקופיות הינו תהליך מוצלח מאוד הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת האושר המשפחתי שהוא מניב לנו כאשר אנו צופים בתמונות משפחתיות מהעבר באיכות גבוהה.

תתפלאו, אבל ניתן להמיר את השקופיות לכל סוגי הקבצים והפורמטים הקיימים כיום בעידן הטכנולוגי הנוכחי. קבצי מחשב שונים והערבתם לדיסק, dvd או על disconkey, פשוט לקחת את השקופיות הישנות ולהעביר אותן מודרניזציה. אז אם יש לכם שקופיות בבית שאתם כבר במשך שנים חושבים להעביר אותם למחשב ולשמר אותם אני ממליץ בחום לא להסס ולפנות למומחה בתחום כדי שיעשה עבורכם את כל העבודה הקשה שבסופה תקבלו דיסק אחד עם כל זכרונות שלכם.

דבר אחרון לסיום, ניתן גם לבצע את המרת השקופיות או סריקת השקופיות בבית באופן פרטי בעזרת מכשירים מתאימים אך קחו בחשבון שהדבר אורך זמן לא מבוטל וסבלנות יתרה שלא בטוח שלכל אחד יש.

digital4you, דיגיטל4יו מתמחה בסריקת תמונותהמרת קלטות וידאו, שחזור תמונות, הכנת אלבום שורשים, סריקת שקופיות ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב