דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


2013 - שנת הנחש 

מאת    [ 03/01/2013 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 4593 פעמים ]

שנת הנחש מתחילה ב -10 בפברואר 2013. 12 החיות של גלגל המזלות הסיני נחלקות לאלמנטים, כל אחד עם מאפיינים מעט שונים - השנה החדשה היא נחש מים. מי שנולד בסימן זה יש לו יכולות לחמוק מצרות כמו מים.

אפיון הנחש

במערב הנחש בעל אסוציאציה של סכנה - בכתבים עתיקים השטן מתואר בצורת נחש. בניגוד למערב בפילוסופיה המזרחית רואים בנחש כסמל למזל טוב.

נחשים הם מסתוריים, מתוחכמים, מעודנים, ומאסטרים של הסוואה. הם מאוד גמישים ועם זאת חזקים בצורה בלתי רגילה ומסוגלים לרסק אנטילופה ולבלוע אותו בשלמותה - או הארס של נחש הקוברה שיכול להרוג פיל.

נחשים יכולים לחוש את הויברציות העדינות ביותר להרגיש אותות כימיים בלשונם שאנו בני אדם לא יכולים.  ילידי שנת הנחש הם בעלי יכולת שיפוט טובה ויכולת וזיהוי הזדמנויות.

אנשי נחשים

אנשים שנולדו בשנת הנחש בעלי יכולת לחמוק בקלילות מבעיות. אנשי נחש טובים בעסקים ופיננסים בשל הערמומיות שלהם. הם דיסקרטיים, סקרנים וחשאיים, לא מדברים הרבה, ובכל זאת מקסימים ורומנטיים. הם אוהבים נלהבים אבל גם קנאים. אנשי נחש הם חכמים , אבל אנוכיים וקמצנים. אינטואיציה מניעה את האישיות החזקה והמתוחכמת שלהם.

אדם נחש יהיה מקסים, גאה, אלגנטי וחינני. הם שומרים את הרגשות שלהם, תמיד רגועים, ומעריכים נוחות, יופי וסגנון טוב. נחשים הם זאבים בודדים וחשדנים, לא יחששו להשתמש באחרים כדי להשיג את מטרותיהם. הם יפתו אותך, אבל ישתעממו במהירות, ולכן הם לא נאמנים במערכות יחסים. הרצון החזק שלהם מאפשר להם לחמוק בערמומיות ממצבים לא נעימים. לא פלא שהם לא פוחדים מסכנה או ממחסור בכסף.

הנחש הוא טוב במניעת הסחת דעת, מה שמאפשר לו להתרכז במטרות שלו. הוא תרבותי ואמנותי, כמו גם מעשי. חומרני, ואוהב להתלבש יפה על פי האופנה. צריך להיזהר שלא לאיים על נחש מפני שהם יכולים פתאום להכות חזרה עם מילים קשות שנבחרו בקפידה ויכולות לגרום לכאב לטווח ארוך.


אם אתה נחש

זו צריכה להיות שנה טובה, אבל אל תקל ראש בכל מה שקשור בכספים . אתה צריך שקט ורגיעה כדי לשגשג, קל להכניס אותך לסטרס, ולכן הימנע ממצבים כאוטיים


תחזיות

שנת הדרקון של 2012 הייתה מלאת מרץ - החיה הבאה בגלגל המזלות הסיני, היא הנחש, משילה את העור ומתחילה מחדש. מה שאומר שינוי לטובה.


מבחינה הסטורית, שנות הנחש הביאו תיקון. בשנת 1893, הרבה חברות רכבת בארה"ב פשטו את הרגל במרוצתם להתרחב.  מה שהוביל ל 6 שנים של 17% אבטלה. בשנת 1953, הרעיון של חברת השכרה הוצג בבריטניה כדי להגדיל את המכירות. באותה שנה בסין, מאו טס טונג, השיק תכנית בת 5 שנים שהובילה לרעב קיצוני.


בשנת 1955, המלחמה בווייטנאם הביאה להפגנות ענק. בשנת 1977, המחשבים הביתיים החלו את שינוי הדרך בה אנו פועלים, ודנג שיאופינג הביא לסין את הקפיטילזים. בשנת 1989 נפלה חומת ברלין ובורסת טוקיו התרסקה. 2001 הביא 9:11.

נחש ומזל

צבע: טורקיז

מספר: 9

אבן חן: טופז וישפה

- מבחר ייחודי של קמעות:דרקון.פנטגרם,עטלף,קמעות מטרילוגיית שר הטבעות.


מבחר מגניב של מגוון תכשיטים גותים.


בקרוב יגעה מבחר גדול של תכשיטים בצורת נחש לקראת שנת הנחש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב