דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי יעזור לכם לחיות חיים בריאים 

מאת    [ 17/12/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1836 פעמים ]

בימי קדם, היו בני אדם פעילים הרבה יותר באופן טבעי אולם החיים המודרניים ליד צג המחשב ובישיבה על כיסא, לא מיטיבים עם הבריאות. פעילות גופנית היא דבר חשוב לשם הנעת המפרקים, לבניית עצם, לחילוף חומרים תקין, לשיפור הסיבולת לב-ריאה ועוד. היופי הוא שלצד כל התועלות הבריאות, התמדה באימוני כושר מביאה להשלה של קילוגרמים עודפים היושבים באזורים בלתי רצויים בגוף ולגזרה חטובה. תהליכים הורמונליים הלוקחים חלק באימון גופני לצד ההרגשה הטובה מהמראה החדש, משפיעים השפעה חיובית ורבת עוצמה על מצב הרוח, על תחושת האופטימיות ועל החיוניות. אם עוד לא מצאתם את הדרך שלכם לפעילות גופנית סדירה, שקלו לשכור שירותים של מאמן כושר אישי. מאמן כזה הוא המפתח לחיי בריאות.

מאמן כושר אישי יגיע עד לביתכם

מאמן כושר אישי הוא מקצוע מבוקש ואנשים שזה המקצוע שלהם פועלים בכל רחבי הארץ. מאמן כושר אישי בתל אביב הוא אדם אשר למד באופן מעמיק כיצד לסייע לאנשים לתרגל את גופם בדרכים שונות. מאמן כושר אישי ברמת גן יגיע עד לביתכם כדי לאפשר לכם נוחות מרבית ועל מנת שלא תבזבזו זמן בדרכים. המאמן יבנה לכם תוכנית אימונים שלוקחת בחשבון פרמטרים רבים כמו: הגיל שלכם, מצבכם הבריאותי, הצורך בהורדת שומנים בדם, משקל הגוף שלכם, רמת הכושר ההתחלתי וכד'. כשמדובר בנשים יילקחו פרמטרים נוספים בחשבון כמו: לידות והריונות לשם חיזוק רצפת האגן. מאמן כושר אישי בנתניה הוא איש מקצוע בעל ידע בתחום של תהליכים פיזיולוגיים ועל כן אפשר להיות בטוחים שאימון אישי לא יזיק לכם בשום צורה. איזון לחץ דם והשלה של קילוגרמים עודפים תשיגו בעזרת אימון עם מאמן כושר אישי בחיפה באופן הדרגתי ובטוח.

התחילו בשינוי כבר עכשיו עם אימוני כושר

 הרגע הכי קשה הוא ההתחלה. היוזמה להתקשר ולקבוע אימון היא משהו שאנשים דוחים שוב ושוב אבל חשוב לדעת שאחרי שתתחילו להתאמן באופן קבוע, יהיה לכם קשה לחכות עד האימון הבא. אימון התחלתי טוב, יכיר לכם את האפשרות של הנאה מהגוף שלכם והדרך לאימון רציף וקבוע תהיה קצרה ונעימה. עם מאמן כושר אישי תצליחו להתמיד בפעילות הגופנית יותר מאשר עם כל סוג של פעילות גופנית אחרת. אימון בחדר כושר אינו דבר נעים כלל וכלל מבחינת דוחק, צפיפות והצורך להתחשב במתאמנים אחרים במהלך האימון. אימון עצמאי יכול להיות אפיק טוב אלם הוא בעייתי משתי בחינות: התמדה ובטיחות. קשה להתמיד בפעילות עצמאית והמשמעת האישית הנדרשת היא עצומה. בנוסף, מאמן כושר מקצועי ישמור על אימונים בטוחים שאינם מזיקים לגוף שלכם או מעמיסים עליו יתר על המידה. 

Gofitness - מאמן כושר אישי בפריצה ארצית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב