דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הכנסה פסיבית ? 

מאת    [ 14/12/2012 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2012 פעמים ]

הכנסה פסיבית זו הכנסה שבה הכסף עובד למעננו במקום שאנו נעבוד עבורו , כיום רובינו מחיליפים זמן בכסף
זאת אומרת שההוצאות שלנו עובדות 24 שעות ביממה ואילו ההכנסות שלנו תלויות בזמן העבודה שנקדיש במשרה שלנו שהיא מחצית מהיום , ומה הכוונה - שכר הדירה , משכנתא , ביטוח רכב ועוד שאר ההתחייבויות עובדות 24 שעות ביממה , כמות שעות שאנו לא יכולים לעבוד , מה הפיתרון - הכנסה פסיבית שהיא בעצם הכנסה שעובדת על עיקרון המינוף לדוגמה : תכניות שותפים פסיביות דרך האינטרנט , דמי שכירות שאתה מקבל על דירה שאתה משכיר בבעלותך , מסחר בשוק ההון , וכו'
ישנן מספר דרכים ליצירת הכנסה פסיבית :
הון - עם קצת הון תוכל להשקיע בדירות ולהשכיר אותם לשוכרים שישלמו לך כל חודש על השכרתם .
ידע בשוק ההון - ללמוד את רזי שוק ההון ולהשקיע בבורסה , יש לציין שחייב ללמוד את שוק ההון בכדי שתבין הכיצד להשקיע .
תוכניות שותפים פסיביות - כיום ישנן ברשת האינטרנט תוכניות שותפים שמתמחות בשוק הפרסום באינטרנט , אשר מניבות לך פי 2 מסכום השקעתך בהם בסיכון נמוך , ועם שיווק נכון של תוכניות אלו תוכל למנף את פי 10 ויותר מסכום ההשקעה .
בכדי לייצר הכנסה פסיבית אתה חייב לחשוב על מקור הכנסה נוסף שיעבוד עבורך מעבר לעסק שלך או לעבודה שלך בכל חודש ללא התלות בזמן , עבודה והשקעה שלך .
קניית נכס נדל"ן והשכרתו היא אחת הדרכים הנפוצות ליצירת הכנסה פסיבית , אך בארץ המשכנתאות צמודות במלואן , הן לא נשחקות ביחס לערך הדירה , בנוסף בארץ חילופי הדיירים מורידים משמעותית את תשואת הנכס .
עוד דרך שרוב הציבור אינו מודע אליה , תוכניות שותפים פסיביות , תחום הפרסום בעולם מגלגל כ - 500 מיליארד דולר בשנה , ישנן חברות רבות העוסקות בתחום שאינן יכולות להשקיע במליארדי אתרים שייש להם שטחי פירסום על מנת למנף עצמם הם מוכנות שהציבור ישקיע בשטחי פירסום אלו על סכום השקעת הציבור הם מרוויחים פי 6 ובגלל שהציבור שהצטרף אליהם השקיע הם מחזירות לו פי 2 מההשקעה .
דרך נוספת היא תחום שוק ההון , הגיאות בבורסה בשנים האחרונות גרמו לציבור להכנס להשקעות בבורסה , אתה יכול לשמוע על השקעות שהניבו עשרות אחוזי רווח תוך מספר חודשים .
בשביל לייצר מהבורסה הכנסה פסיבית שוטפת יש ללמוד את התחום על בוריו כיוון שתחום זה מהווה סיכון לסוחרים מתחילים אשר לא מבינים כיצד להשקיע בצורה נכונה ובאותו אופן שבו אתם יכולים להרוויח אתם יכולים להפסיד , לכן בשביל לייצר הכנסה פסיבית מהבורסה יש ללמוד את התחום על בוריו .
בנוסף יש דרך מאוד טובה שניתן לעשות בה הכנסה פסיבית - שיווק רשתי , זוהי דרך טבעית ופשוטה , כיוון שאנו מעבירים באופן שוטף מידע מפה לאוזן וכך שיטת השיווק הזו עובדת , אך דרך זו אינה קלה , משום שישנם פחדים ודעות קדומות ומספר לא מבוטל של מטאפורות שליליות שמונועות מהציבור להכנס לתחום , יחד עם זאת ישנה השקעה התחלתית יחסית קטנה וישנה למידה תוך כדי עשייה .
אני לא יתן לך לדמיין ולחלום שזה קל , ושהכסף יבוא מעצמו לא כך הדבר , איך עם תמיכה , והליכה לפי חוקי ההצלחה תוכל להגיע להכנסה נוספת , בשביל לקבל פרטים מלאים ולקבל ערך מלא כיצד מייצרים הכנסה פסיבית , אשמח לעזור לך .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב