דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלכלן פרקטי מציעה למעסיקים: לא מרוצה מעובד שלמד אצלנו? נחזיר לך משכורתו 

מאת    [ 13/12/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 3715 פעמים ]

"כלכלן פרקטי" - מכון ההדרכה המקצועי לכלכלנים ולרואי חשבון בבעלות ליאור סולטן, המכשיר בוגרי אוניברסיטה לעבודה מעשית בתחומי כלכלה, ראיית חשבון ומנהל עסקים, מציע עתה למעסיקים פוטנציאליים של בוגרי הקורס, הצעה אטרקטיבית חסרת תקדים:

"כלכלן פרקטי" מוכנה לשלם למעסיק את מלוא משכורתו של העובד בחודש העבודה הראשון שלו, במידה והמעסיק לא יהיה מרוצה מעובד שסיים את הקורס ומחזיק בתעודת כלכלן פרקטי.

ההחזר הכספי יהיה של משכורת עד 10,000 ש"ח, ומדובר במעסיקים שהנם חברות ציבוריות ומשרדי רואי חשבון  בשתי העשיריות הראשונות של המשרדים.

תוקף ההצעה עד חודש מרץ 2013, והיא כפופה לתקנון שיתפרסם באתר "כלכלן פרקטי".

המחשבה העומדת ביסוד פעילות כלכלן פרקטי שהוקמה על ידי ליאור סולטן, היא שבוגרי אקדמיה בתחומי כלכלה, ראיית חשבון ומנהל עסקים, אינם מוכנים לעבודה בשוק, מתקשים להיקלט בהצלחה במקומות עבודה, ויש להכשירם לכך בקורסים המיוחדים של כלכלן פרקטי. 

החברה פועלת בישראל, צרפת וגרמניה, ולאחרונה הועבר הקורס במתכונתו המלאה לאקדמאים מאוניברסיטת ייל ומאוניברסיטת הרווארד, כדי לבחון האם בכלכלן פרקטי עומדים במבחן המציאות בשוק הגלובלי.

 ליאור סולטן מסביר את הרציונל של ההצעה המיוחדת למעסיקים: "אנו מאמינים בבוגרי הקורס, הנבחרים לאחר מיון ורוכשים במהלכו את הידע שיאפשר להם להשתלב היטב בארגונים המובילים בישראל. עם זאת, אנו רוצים לעודד חברות לקלוט את בוגרינו לעבודה ללא חשש שיינזקו כספית אם העובד אינו עונה לדרישותיהם".

 קורס "כלכלן פרקטי" נמשך סמסטר , ומורכב ממפגשים שבועים בני ארבע שעות אקדמיות כל אחד, ומבחן סופי. החברה מתחייבת ללמד את כל החומר המופיע בסילבוס, ואף מתחייבת לקיים מפגשי השלמה במידת הצורך ללא כל תשלום נוסף וזאת כדי לתת לסטודנטים את השירות האופטימאלי ביותר.

 עד היום סיימו כ- 1000 בוגרים את הקורס בישראל, וזאת על אף שחלק ניכר מהם עובדים כבר בפירמות גדולות והרגישו במקביל צורך להתמקצע.  עשרות רבות של בוגרים חדשים התקבלו לעבודה והשתלבו בארגונים גדולים במשק הישראלי.

ל"כלכלן פרקטי" הסכמי שיתוף פעולה עם "המרכז הבינתחומי בהרצלייה" ו"המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן" - האוניברסיטה הפתוחה.

ליאור סולטן - בן 36. בעל תואר ראשון ושני בכלכלה. כבר כנער סיים תואר ראשון במתמטיקה. ליאור היה כלכלן ראשי של חברת אבגול הבורסאית, ניהל פרויקט של עשרות מיליוני דולרים מול ברזיל והודו עבור אלתא ותעשייה אווירית. היום הוא מלמד ועוסק בייעוץ כלכלי ואסטרטגי, ונותן חוות דעת כלכליות בין היתר לבתי משפט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב