דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוחם של מוצרי פרסום 

מאת    [ 11/12/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2054 פעמים ]

כוחם של מוצרי פרסום

כוחו של פרסום תמיד עולה ויורד, אבל בסופו של דבר הוא אחראי על חוזקם של מותגים רבים, בין אם הם מוכרים בכל העולם או רק באזור ספציפי בארץ. לא כל בעלי העסקים מפרסמים בטלוויזיה, ישנם עוד שלל מוצרי פרסום שיכולים להועיל הרבה יותר מאשר כלי התקשורת הקלאסיים.

המוצרים הקלאסיים

ישנם מוצרי פרסום ומתנות שנראים כאילו לא ייעלמו מן העולם אף פעם, וימשיכו להיות רלוונטיים בכל פעם מחדש. שניים ממוצרי הפרסום המוכרים ביותר הם המגנטים ולוחות השנה למטבח ולמקרר.

ברגע שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מוצא לנכון להדביק מוצרי פרסום על המקרר שלו, העסק שלכם יישאר בתודעה שלו בצורה איכותית ולמשך זמן רב יותר. לכן, עדיף לייצר מגנט או מוצר שיגרום ללקוח שלכם לרצות ולשים אתכם במקום כל כך מרכזי בבית.

המוצרים הרלוונטיים

עוד עובדה שכדאי לזכור לפני שפונים לרכוש מוצרי פרסום או מוצרי קידום מכירות, היא הרלוונטיות. ככל שהמוצר שלכם יתאים יותר לחברה שלכם ויחד עם זאת יתאים ללקוחות שלכם, כך תפיקו יותר מהפרסומת שלכם.

למשל אם מכולת מקומית תשלח מגנט קטן עם פתקים שעליהם ניתן לרשום מוצרים לרשימת הקניות הבאה, זה יהיה חיבור איכותי בין המותג למוצר יחד עם מוצר שימושי. גם אינסטלאטור או חשמלאי מקומי שרוצה לפרסם את עצמו יכול לשלוח מוצרי קד"מ שכאלה, אבל החיבור יהיה פחות חזק בין המוצר לעבודה שלהם.

המוצרים החמים

עוד כיוון חשיבה שניתן לתת לו חשיבות וכדאי לשים לב אליו, הוא הכיוון של עונות השנה. באיזו עונה אנחנו נמצאים, או יותר חשוב, לקראת איזו עונה אנחנו מתקרבים? ככל שתקדימו להפתיע את הלקוחות או השותפים שלכם באמצעות מוצרי קד"מ רלוונטיים לקיץ, כמו כדור מתנפח עם הלוגו שלכם או מטרייה קומפקטית לחורף, כך תקבלו אפקט איכותי יותר.

בצורה הזו, הלקוחות שלכם לא רק ייהנו ממוצר איכותי ויזכרו אתכם בכל פעם שיפתחו את המטרייה או יתמסרו בכדור על שפת הים, גם האנשים שמסביב ישימו לב ויתוודעו לעסק שלכם.  למוצרי פרסום מהסוג הזה ישנו פוטנציאל גדול לצבוע ממש את כל הנוף למשך עונה שלמה וליצור גל חיובי של שיחות נכנסות לעסק.

גאדג'טים

עוד מוצר שכנראה אף פעם לא יימאס ממנו, הם הגאדג'טים. רק מחשבה על המילה הזו מזכירה לנו אוטומטית משהו חדשני וייחודי שיכול להוסיף עוד מעט טעם לחיים, וזאת בדיוק המטרה. גאדג'ט יחסית פופולארי שאפשר לתת ללקוחות אבל גם לעובדים לרגל החגים או תקופה חדשה, הוא דיסק און קי בעיצובים מיוחדים או אפילו עם לוגו החברה.

כדאי גם לחפש גאדג'טים חדשים וזולים באופן יחסי. ככל שתמצאו מוצרי פרסום חדשניים יותר ותשלחו אותם אל הלקוחות שלכם, כך הזיכרון שלכם והשיח עליכם יהיו איכותיים יותר. לכן, כאשר אתם ניגשים לחפש גאדג'טים או כל מתנה אחרת, הקדישו מחשבה וזכרו שלא רק ההשקעה הכספית משנה, אלא היצירתיות וההפתעה שתיצרו אצל הלקוחות שלכם.

 

שיווק מתקדם מוצרי פרסום - http://www.pazam.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב