דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול אלטרנטיבי לדיכאון לאחר הלידה. 

מאת    [ 09/12/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2382 פעמים ]

דכאון לאחר לידה זוהי אחת התופעות השכיחות ביותר הקורות לאישה בהריון לאחר הלידה . חשוב לציין שבדיכאון זה, לא רק אנחנו נראה דכאון, אלה נראה גם תופעות אחרות החשובות לקיומם בדכאון לאחר הלידה.

התופעות של הדיכאון הם יכולות להיות קלות או קשות. התופעות שאני רואים לאחר הלידה הן:

עייפות

כאבי ראש

לחץ בראש

כאבי גוף

חוסר יציבות

מצב רוח לא טוב

נשירת שיער

חוסר איזון

הרגשה של חום וקור

יובש בפה

ריח לא טוב בפה

בעיות במערכת העיכול.

 

הסיבות הגורמות לכנס המצבים האלה הם סיבות של חולשה כללית לפני או  בזמן ההריון. חולשה כללית שתגרום שלאחר הלידה לא יהיה מצב של איזון הורמונלי אצל האישה היגרום פגיעה ישירה במערכת העצבים ומערכת החיסון שגורם לתופעות הדיברנו לפי כן.

עקב זאת, חשוב שהאישה לפני מצב ההריון תהיה במצב גופני ונפשי חזק כדי להתמודד עם השינויים ההורמונליים שקיימים בזמן ההריון. השינויים ההורמונליים הגורמים לשינויים במערכת העיכול עם הרבה תופעות ובחילות הקאות וצרבות. כל התופעות הללו יכולות למנוע ע"י חיזוק חזק של המערכות אצל האישה לפני ההריון עם טיפול אלטרנטיבי נכון היבדוק בצורה מדוייקת ביותר. המצב של המערכות הגדולות הקיימים  אצל האישה שהם מערכת עצבים, הורמונליים, חיסון, מערכת עיכול,  מערכת אנרגטית, בסייסית, האחראית לשליחת אנרגיה לכל המערכת .

בדיקה אלטרנטיבית ע"י דגימת שיער אישה, יתן מצב כללי וכיוון לטיפול אלטרנטיבי לחיזוק האישה הימנע את כנס מצב הדיכרון לאחר הלידה

גם טיפול כזה, אפשר לעשות בזמן ההריון . אבל יש לנו צמחים שאסור לתת בזמן ההריון ועם כל מגבלות אלו צריך לטפל בזמן ההריון. בדר"כ בזמניינו המודריניים, שלאישה לא תמיד מגיעה לפני ההריון לטיפול. רואים את רוב התופעות של הדיכאון בדיוק לאחר חודש שלתופעות האלה וגם לאחר השנים הבאות ללא טיפול.

חשוב לציין שכמה שיותר מהר נתחיל לטפל בבעיה של דיכאון לאחר הלידה, הטיפול יהיה יותר קצר. וזה אומר פחות סבל לאישה , לילדים, ולמשפחה. אישה המגיעה עם תופעות אל מרפאתינו תעבור בדיקה ראשונית ממוחשבת הבודקת את מצבם הכללי של המערכות ולאחר זאת נעשה בדיקת שיער כדי לסמן את מצב הנפש והגוף וחסרם של חומרים חיונים למערכות והאישה תתחיל להחל טיפול ע"י מרכיבים צמחיים מאימים בצורה מדוייקת עקב הבדיקה שהיא עברה במרפאתינו .

טיפול אלטרנטיבי לדיכאון לאחר הלידה הוא טיפול שבדר"כ קצר . רפואה אלטרנטיבית יודעת להתמודד עם תופעות אלו. הגוף שמתחיל לקבל את התוספות והצמחים המתאימים המזינים אנרגיה למקומות והמערכות החלשות גורמים להתעוששות של מערכות אלה וע"י זה חיזוק מערכוני נפשי וגופני של האישה. טיפול אלטרנטיבי לדיכאון אחרי הלידה הוא טיפול הכרחי כדי לסיים עם כל התופעות כמו שדברנו בהתחלה הם לא רק תופעות של מצב רוח לא טוב יש המון תופעות. וגם מונעות לקחת כדורים נגד כאבים, מתחים, נשירת שיער. אלו תופעות הכוללות את המצב של דיכאון לאחר הלידה.  

לד"ר אריה מבר יותר מ-30 שנות ניסיון בתחומי התמחותו, והוא דור שלישי למומחי רפואה טבעית: הומיאופתיה, פרחי באך וצמחי מרפא . ד"ר מבר מטפל בהצלחה ברוב המחלות הכרוניות והאקוטיות, וכן בעל כוחות אנרגיה גדולות. אלפי מטופלים נרפאו מכוחותיו. - בעיות קשב וריכוז - היפראקטיביות - כאבי ראש - בעיות נשימה - פריון - בעיות עיכול ? בעיות מטבוליזם - לחץ דם גבוה - סוכרת - כח גברא - בעיות בבלוטת התריס - בעיות בדרכי השתן - בעיות נפשיות - בעיות פסיכוסומטיות - הרזיה - הפסקת עישון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב