דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות לוחם אור 

מאת    [ 08/12/2012 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 3353 פעמים ]

" רוחניות משמעותה להיות בלתי תלוי"" רוחניות משמעותה להיות לוחם אור בלתי מנוצח" רוחניות תופסת תאוצה אדירה בזמננו אנו וכתות רוחניות צצות כפטריות אחרי גשם.אנו עדים לתופעת הקבלה שאחזה בכול העולם ומרכזי קבלה ניפתחים בכול העולם ומיליונים נוהרים ללמוד את תורת הקבלה וישנם גם אנשים פרטיים שקוראים לעצמם "מקובלים" ונותנים לאנשים "שירות" תמורת כסף בייעוץ ופתיחה בספרים לחיים טובים יותר בכול התחומים. ובכן טעות איומה ."קבלה אמיתית היא לא לקבל" ואסביר זאת,המטרה של לימוד הקבלה היא "גילוי אור" ובכדיי לקבל את האור חובה לדחות את האור והדוגמא הכי פשוטה היא מהטבע כאשר השמש זורחת הוא שלה פוגע בחומר לדוגמא בים ואם נביט בים נראה שיש מים זוהרים ומים מוצלים,המים המוצלים בולעים את האור והם חשוכים ומכוערים ואילו המים הזוהרים דוחים את האור ומחזירים אור והיופי המדהים של הים הזוהר מתגלה לעיננו כך גם אנו צריכים לעשות בכדיי להביא לגילוי האור שבנו "עלינו לדחות את האור" וכול היופי והעוצמה שלנו באים לגילוי ועל זה נאמר "דברי אלוהים חיים" שכול דבר בייקום נוהג במשפט "שונא מתנות יחיה",משמע,חייבים "לדחות את הכול כדי לקבל הכול".

"מקובל אמיתי לא מקובל על אף אחד והוא נהיה אחד" "חוסך שיבטו שונא בנו".מי שמרחם על ילדיו סופו לשנוא אותם,מקובל אמיתי הוא קשה וקשוח מוכיח ולא מלטף אף אחד,ומי הם ילדיו? איברי גופו שדורשים כול הזמן רחמים,צרכים,סיפוקים ותאוות ואין לספק להם את מבוקשם שכן זו נפילה "לרצונות ורחמים עצמיים" משמע רע ורוע.איברי הגוף הם גם הניבראים שהם כלל האנושות שניקראים "בניי ישראל" וכול אחד יש עליו לאחד את איבריו ולהיות "אחד".וזאת "אחדות"-"וגם אם עובדי אלילים המה והם באחדות הנח להם".אין רשות "למלאכי החבלה" להזיק למי שבאחדות."

העולם הזה קיבל את כול כוחות המאציל והוא הנאצל שהפך למאציל שמחזיק את כול נשק המלך את גן עדן תחתון וגן עדן עליון" "חדל חיפושים בשדות זרים".בעולם הזה נימצא העולם הבא בעולם הזה נימצא הנצח והאור גו העדן והגיהנום הניבראים המלאכים השרפים אלוהים והקדוש ברוך הוא".

בעולם הזה נימצא הכול ומי שמשיג הכול הוא "הרוחניות" שרוחניות משמעותה להיות לוחם.רוחניות היא "רוח" "וחנית" ועל זה נאמר "לא ינום ולא ישן שומר ישראל". איך עושים את זה? " אל תאמין בעצמך עד יום מותך" אם מישהוא חשב שמשיגים זאת בקלות חי באשליות.כדי להחזיק בנשק "המלך" חובה למות על קידוש השם והשם של מי? על השם שלכם. "מי שלא רוצה שום דבר יש לו הכול" "מי שאין לו מה להפסיד לא מחזיק לעצמו כלום והוא נהיה הכול" " מי שלא תלוי בשום דבר הוא בלתי מנוצח",זאת דרכו של לוחם אור אמיתי.

גן עדן תחתון הוא מנעמי העולם הזה שהם תאוות סיפוקים ויצרים כגון צרכים והישרדות,"זה הוא גן עדן של שוטים" ומי שלא מוותר על זה לא מגיע לגן עדן עליון שגם נימצא בעולם הזה שגן זה ניקרא "עץ החיים" שבכדיי להגיע אליו יש להשתחרר מהתלות במודעות הגוף ואז זוכים גם בגן עגן תחתון וגם בעליון ונהנים משני העולמות עם "אלוהים אחד".ומי שלא עושה זאת לא נהנה מזה ולא מזה והוא"תלותי" ונע ונד כול הזמן פעם למעלה ופעם למטה "ונפל בין הכיסאות" ומתייסר ומתוך ייסוריו והתלותיות שלו הוא פגיע וניתן לניצול וכול אחד יכול "להיות אלוהים שלו" וכך הוא עושה לעצמו אלוהים אחרים בדמויות של "אנשים","כסף","צרכים הישרדות" והרשימה היא אינסופית. " בכדיי לחיות חייבים למות ולצאת מהמוות ולוותר על אשליות".
אני גיאה קריכלי מומחה בקבלה מעשית והילינג קבלי כבר 10 שנים. מטפל באנשים שסובלים ממחלות וכאבים ומדריך בכול תחומיי החיים,לפרטים:052/4344235.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב